Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
fare
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2085
Pridružen: Po feb 07, 2005 8:10 pm

Bravo NCAP!

Napisal/-a fare Sr nov 05, 2008 9:05 pm

Zelo pohvalno vsej z moje strani:

Today, Euro NCAP moves closer to its vision “for safer cars” with the release of details about the scoring behind the organisation’s new car safety rating. With the implementation of the new rating scheduled for 2009, vehicles tested by Euro NCAP from this date will undergo a much tougher and more comprehensive assessment. Euro NCAP also reveals its high ambitions for manufacturers: without ESC, the achievement of five stars will no longer be possible.

http://www.euroncap.com/Content-Web-Art ... witho.aspx
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Sr nov 05, 2008 9:14 pm

dejstvo je, da je potreben strožji kriterij
bi bilo pa bolj pametno, če bi povečali tudi število zvezdic, saj bo drugače lahko prišlo do napačnih ugotovitev ljudi, saj bo nek nov model lahko dosegel manjše število zvezdic kot star- kljub v resnici večji varnosti
lp
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Sr nov 05, 2008 9:41 pm

jaz bi pa rad da povečajo hitrost iz 64 na kakšnih 80...zakaj?zto ker sem zadnjič bral ko so delali poskus pri 80 na uro in je laguno zlomilo totalno...oziroma da bi avte začeli graditi za višje hitrosti glede varnosti...vem da so takrat sile že velike več kot preveč(notranje krvavitve) vendar sam mislm da bi bla ta pot boljša.ker če bi bil avto oziroma kletka pri 80 tako varna kokr sedaj pri 64 oziroma da bi avto mel 5 zvezdic se potem za hitrost 64 na uro sploh nebi smeli sekirati ;)
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
benf1
Novinec
 
Prispevkov: 226
Pridružen: Po jun 18, 2007 1:47 pm
Kraj: Šentjernej

Napisal/-a benf1 Sr nov 05, 2008 10:41 pm

pohvalno! zato so pa pohiteli s testiranjem golfa :) zelo dobra stvar je, da bodo mogl met avtomobili serijski ESP :D to že skoraj pol petic odpade :o
da bi pa avte testiral pri 80km/h pa verjetno ne pride v poštev, ker bi s tem avtomobili postajali vse težji in posledično bi se višala poraba goriva, kar pa danes poskušajo na vsak način zmanjšati. ne vem kako bi to šlo skupaj.....
 
Uporabniški avatar
bass
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3140
Pridružen: Če mar 31, 2005 3:59 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a bass Sr nov 05, 2008 11:06 pm

Potem bi bili po tvoje F1 bolidi težki 6 ton.
To ni vprašanje mase, temveč proizvodnih stroškov.
Jeremy Clarkson je napisal/-a:You can not be a true petrolhead until you have owned an Alfa, until you have experienced that roller-coaster of pain, disappointment and agony for that brief moment, when everything works.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Sr nov 05, 2008 11:45 pm

To maš prav, da se nardit lahko kletko, ki bo vzdržala magari 100km/h trk. Ampak kaj ti to pomaga, če ti bo potrgalo notranje organe-boš lepo truplo :evil:
Če hoče bit avto varen tudi pri višjih hitrostih, mora imeti tudi ustrezno večjo zmečkljivo cono - te pa ne moremo povečevati v nedogled.
Sicer pa bravo NCAP, samo tudi jaz bi jim predlagal, da samo povečajo št. možnih zvezdic, da se ne bo vse pomešalo s sedanjimi ocenami..
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
Eazy-O
Uporabnik
 
Prispevkov: 1119
Pridružen: Po jun 07, 2004 11:36 am
Kraj: Somewhere Over The Rainbow...

Napisal/-a Eazy-O Če nov 06, 2008 1:10 am

Energetik81 je napisal/-a:...mora imeti tudi ustrezno večjo zmečkljivo cono - te pa ne moremo povečevati v nedogled.


*honk honk*

Slika

Sicer pa tudi meni ni jasno kako mislijo potem postavit ob bok stare avte in nove avte z različnim sistemom ocenjevanja... Že vidim mučkalice po reklamah... Po drugi strani pa enkrat je treba sistem očitno prenoviti... Upam samo da bo tokrat zdržal dlje kot 11 let.
Slika
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Če nov 06, 2008 8:28 am

Sem šel malo računat - problem zmečkljive cone je, da se mora za enak pojemek večati s kvadratom hitrosti. Tako se mora npr. pri povečanju hitrosti trka iz 64 na 80 povečati recimo iz 1 metra na 1,56. Pri 2x povečanju na 128 km/h pa bi morala biti za enak pojemek dolga kar 4 metre! :shock:
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
E=mc^2
Novinec
 
Prispevkov: 278
Pridružen: To maj 17, 2005 6:52 pm

Napisal/-a E=mc^2 Če nov 06, 2008 8:47 am

Kot ste nekateri pravilno ugotovili, je povečanje hitrosti pri trku dobra odločitev, a se pri tem pojavi drug problem. Jasno je, da so NCAP zvezdice postale marketniški prijem in da se v razvoju dimenzionira na hitrost 64km/h, a vseeno je dal nedavni trk lagune pri 80km/h glede samih deformacij še vedno zadovoljive rezultate, problem se je pojavil z obremenitvijo na telo. Pri teh pospeških se na ''netrenirano'' telo pojavijo že kritično velike sile, ki lahko poškodujejo nekatere notranje organe.
Odločitev o uvedbi ESP-ja za 5* podpiram, hitrost pri čelnem trku bi sam povečal na 70km/h, bi pa zelo zaostril pogoje za bočni trk in trk v steber, tu so avtomobili še vedno dobesedno kartonasti! Je pa res, da kinetična energija, ki jo prineseš do stene s sabo narašča s kvadratom hitrosti... :x :?
[povezava odstranjena]
 
Uporabniški avatar
kljukec
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3380
Pridružen: To jan 04, 2005 10:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a kljukec Če nov 06, 2008 9:51 am

Eazy-O je napisal/-a:Upam samo da bo tokrat zdržal dlje kot 11 let.

jst pa upam da ne, ker bo to pomenilo dober in hiter razvoj pri varnosti avtomobilov ;)
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če nov 06, 2008 4:07 pm

phaeton je ocitno ful nevaren avto..

predlagam, da na ncapu zacnejo take resne scenarije trenirat kot je naprimer hop na streho pa po strehi v betonsko skarpo z A pillar in hitrostjo 130kmh.

te sinteticni testi nebojo nikol nc konkretnega prkazal. itak da ce se testira na dolocen nacin bodo vsi prozivajalci tocno za ta primer napel vse sile, da bo 5 zvezic ostalo je pa zanemarljivo. naprimer najbolj varni avti na zemlji , ki se jim airbagi kr sami odpirajo.. zelo varno ni kej. kaj ti bo avto s 5 zvezdicami ce se ti lahk airbag odpre ko cez lukno zapeles..
 
Uporabniški avatar
INFINITI
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7259
Pridružen: So maj 01, 2004 11:28 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a INFINITI Če nov 06, 2008 4:19 pm

Je bila že ena grozljiva statistika iz nemške raziskave, da v 50% airbagi ne delujejo pravilno/optimalno (se sprožijo prehitro,prepočasi,premalo) ali pa popolnoma zatajijo in se ne sprožijo.
Za slednje poznam nekaj primerov.
2000 Hyundai Coupe 2.0 → 2003 Hyundai Coupe 2.0 → 1999 BMW 740i → 2009 BMW 530d M
→ 2010 Škoda Superb TDI → 2008 Renault Laguna Coupe GT 2.0T → 2016 KIA Sportage CRDi → 2021 KIA Xceed 1.5 T-gdi
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Če nov 06, 2008 10:46 pm

jup.

al pa vsporednica med renaultom in persilom se mi zdi zanimiva.

oboje je (kvazi?) v teoriji najboljse.
v praksi je pa glih kontra. persil te ovije v trde cunje, renault pa v mehk pleh.

drgac podpiram renault kot avto, ki je delno domac proizvod.
sam te bucke z varnostjo so pa mal pretirane.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 10 gostov