c.o.b. je napisal/-a:zakaj pa s tem ne bi pomagal slovenskim razmeram? kokr vem, dost podjetij dela dele za nemške firme itd... torej se poveča povpraševanje po avtih --> poveča se povpraševanje po delih, ki tvorijo avto...
maky je napisal/-a:zakaj bi ravno avto industrija morala biti nekaj posebnega?
maky je napisal/-a:...delo teh podjetij pri nas ima minimalni vpliv na bdp, ne tako kot naprimer v nemčiji ali zda kjer je delež avto industrije že kar par % bdp-ja...
esem je napisal/-a:maky je napisal/-a:...delo teh podjetij pri nas ima minimalni vpliv na bdp, ne tako kot naprimer v nemčiji ali zda kjer je delež avto industrije že kar par % bdp-ja...
Koliko pa je to pri nas? Ima kdo podatke? Sam mislim, da je tudi pri nas, vključno z Revozom, kar nekaj %, tako da se pozna v BDP...
chevy je napisal/-a:A mi lahko kdo pove kako je s firmo PreventRabil bi kakršnekoli podatke, informacije o firmi nasploh
Kakšni so zaposleni - ciljam na šefe, direktorje...a jih pozna kdo
Lahko tudi na pm.
Hvala in lp.
nebivedu je napisal/-a:No neke velike krize ravno ni, je pa upad prodaje avtomobilov, ker je že sam trg prenasičen s plehom.
sašo5 je napisal/-a:chevy je napisal/-a:A mi lahko kdo pove kako je s firmo PreventRabil bi kakršnekoli podatke, informacije o firmi nasploh
Kakšni so zaposleni - ciljam na šefe, direktorje...a jih pozna kdo
Lahko tudi na pm.
Hvala in lp.
Zakeršnik je kot večinski lastnik(ha, kako je prišel do njega)51% firme letos prodal Nijazu Hastorju(ki je bil že prej miomogrede posrednik pri prodaji) in sedaj bo ta proizvodnjo prevlek za VWin ostale firme prenesel v Bosno.....
Pomen avtomobilske industrijske dejavnosti v Sloveniji je razviden iz podatka, da imajo vozila, avtomobilske komponente ter orodja in stroji za avtomobilsko in avtomobilsko dobaviteljsko industrijo v slovenskem blagovnem izvozu skupaj 20,2-odstotni delež, v celotnem izvozu blaga in storitev pa 17,5-odstotnega. Ta industrija zaposluje okrog 24.000 delavcev, mnoge pa zaposluje posredno na razvojnih, logističnih in drugih storitvah. Pri tem ni všteta niti trgovinska dejavnost, vezana na promet z avtomobili, niti poprodajne vzdrževalne storitve. Na osnovi razpoložljivih izvoznih podatkov za leto 2007 lahko tako ugotovimo, da se je vrednost izvoza vozil (pretežno osebnih) v lanskem letu v primerjavi z letom 2006 realno povečala za 10 odstotkov, izvoz avtomobilskih komponent v najpogostejših skupinah dejavnosti (proizvodnja delov za avtomobile, avtoelektrika, elektromotorji) pa tudi do 22 odstotkov. Vozila so kupovali predvsem v Franciji, Italiji, Nemčiji, Turčiji, Španiji, Hrvaški, avtomobilske komponente pa v Nemčiji, Franciji, Italiji, Avstriji, Hrvaški, Madžarski, Mehiki, Veliki Britaniji, Španiji, Romuniji in ZDA.
Člani ACS s proizvodnjo vozil in avtomobilskih komponent ustvarijo 1,5 milijarde evrov prihodkov, od tega 1,2 milijarde s prodajo na tujih trgih. Ker pa člani grozda ob avtomobilskih programih proizvajajo še druge izdelke, 17.600 zaposlenih ustvari čez 2,5 milijarde evrov prihodkov, od tega 79 odstotkov na tujih trgih, pri čemer dosegajo 32.360 evrov dodane vrednosti na zaposlenega (za leto 2006), kar je nad povprečno dodano vrednostjo v predelovalni dejavnosti. Ob 53 industrijskih podjetij (26 velikih, 11 srednjih, 9 malih in 7 mikro), ki ustvarijo navedeno realizacijo, pa ACS v svojem članstvu (skupaj 59 članov) povezuje še pet fakultet in samostojni inštitut s skupaj okrog 2000 zaposlenimi, od tega vsaj polovico raziskovalci.
Za dodatne informacije o tem dogodku in ostalih ACS aktivnostih lahko poiščete na spletni strani www.acs-giz.si, telefonski številki 01/2361 735 ali elektronski pošti info@acs-giz.si.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov