mislm da končna hitrost ne bi smela bit odvisna od višine. če gledaš, je to le precej odvisno od aerodinamike avtomobila in ne toliko od tlaka. sprememba tlaka ki vpliva na avto in na tla, bi se lahko kazala kot boljši oprijem... zanimivo, vendar tko je. tudi večina ljudi misli da avion leti zato, ker "jaha" zrak pod krilom, vendar je veliko bolj pomemben zgornji del krila, kjer se ustvarja negativni tlak in drži letalo "gor", zato ker laminarni tok zraka teče po daljši krivulji aeroprofila (mejna plast). ko pa nastane turbulentni tok, se pa vse konča...
kar se tiče venturijeve cevi je pa tako, da to kar se po avtom dogaja ni prava venturijeva cev. venturijeva cev, ima na vhodni točki večji tlak kot na izhodni, to pa je posledica spremembe (zvišanja hitrosti) zaradi prereza, ki je zmanjšan. zato se na izhodi venturijeve cevi tlak zmanjšuje. spreminja se tudi temperatura. je pa precej pomembno vedeti da venturijeva cev se uporablja le za merjenje nestisljivih tekočin.
upam da nisem preveč zabluzil

je pa tko, da če bi bil avto kak cm od tal bi se poznalo pri visokih hitrostih. pri 150kmh pa pri avtu ki je visok recimo 6cm, se pa to ne pozna.
drugače naj bi pa gumpert apollo ustvarjal toliko downforcea da bi lahko pri 190mph vozil obrnjen na glavo... samo to je spet downforce...