Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Joie de vivre!
Moderator foruma
 
Prispevkov: 4258
Pridružen: Če feb 10, 2005 12:25 pm
Kraj: Gorenja vas

Napisal/-a Joie de vivre! To feb 24, 2009 10:44 pm

Ravno zato sem jo zaklenil, da bi jo nadaljevali tukaj.

ON: V mojem kraju je že kar nekaj novih nezaposlenih iz avtomobilske industrije.
 
Uporabniški avatar
eljuero
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 639
Pridružen: Če jan 29, 2009 12:14 pm

Napisal/-a eljuero To feb 24, 2009 10:59 pm

:oops:

Se pa kar mal glupo lahko počutiš, ko vidiš, da je tvoj še ne pol leta stari avto zaradi recesije vreden džabe, ti pa plačuješ veselo kredit kot da maš avion.
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 12:45 pm

Napisal/-a Doktor Sr feb 25, 2009 8:48 am

To je pozitivna lastnost, posledica recesije - ljudi, kupce bo končno srečala pamet.

"Puf " za avto je davek na neunost - če govorimo o fizični osebi.

LP
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Sr feb 25, 2009 9:04 am

dms je napisal/-a:
adis je napisal/-a:zato bo na drugi strani nastal velik trg ne-originalnih delov, ki bodo veliko cenejši kot so sedaj... veliko ponudnikov manjše cene ;)

Ja,osnove ekonomije so take ja,samo to se ne pomeni,da bo mnogo ceneje.Ce vzames primer gradbenistva ti mora biti takoj jasno.In v avtomobilski industriji je enako.Sej v koncni fazi bi bilo zanimivo videt zasluzek pri enem avtomobilu srednjega razreda,ko odstejes od cene strosek proizvodnje,dela,...Je se vedno(govorim na pamet) pri prodajni vrednosti 20k€ recimo 5k€.In to je malo prevec.Za moje pojme.


DMS gradbeništva ne mešaj v to debato. V gradbeništvu velja nekaj pravil ki v avtomobilski indrustriji nimajo pomena. To kar se je zgodilo z gradbeništvom je tipično pregrevanje gospodarstva. Povpraševanje po nepremičninah je v SLO relativno veliko, cene pa so se zaradi zaostajanja ponudbe krepko višale (kvadrat stanovanja v LJ je lahko tudi 5000EUR). Cikel prilagajanja ponudbe pa je več let. Poleg tega so v slo zemljišča še relativno poceni in jasno je da vsak ki zna sešteti 1+1 in zna napisati dober poslovni plan je v banki dobil kredit za gradnjo satnovanjskega objekta. Posledice zaradi pomanjkanja kreditiranja za prebivalstvo so jasne (sem to izkusil na lastni koži). Na trgu imamo kup precenjenih nepremičnin, kupne moči pa ni. Posledično bodo padle cene nepremičnin, investitorji pa ne bodo mogli servisirati neugodnih kreditov.

Kar se tiče lastne cene končnih izdelkov pa je žal še vedno res da so precej nizke v primerjavi s prodajnimi. Za marsikateri izdelek bi nas verjetno bolela glava če bi vedeli koliko zaslužka se skriva v njem.

Kar se avtomobilske industrije tiče pa menim da se preveč zaslužka skriva pri raznih posrednikih in vmesnih členih. Konec koncev imamo generalne zastopnike za SLO, dilerje.... Zadeva bi morala potekati po najkrajši poti, EU nima več meja in je en sam odprti trg, ne pa da se še vedno delimo in zapiramo. Na račun tega bi cene močno padle. Drug velik faktor pa smo kupci sami. Dokler bomo kupovali samo golfe in clie bodo ti avtomobili popolnoma precenjeni in uvozniki si bodo lahko privoščili politiko navijanja cen.

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
DoubleG
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 563
Pridružen: Sr jan 19, 2005 7:26 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a DoubleG Sr feb 25, 2009 2:21 pm

tristan01 je napisal/-a:Zadeva bi morala potekati po najkrajši poti, EU nima več meja in je en sam odprti trg, ne pa da se še vedno delimo in zapiramo. Na račun tega bi cene močno padle.


In tudi tukaj bi precej ljudi ostalo brez služb. Ni tako enostavno distributerje ukiniti. Problem je v tem, da le-ti zelo dobro poznajo tržišče in se izvoznikom (EU) ne da ukvarjati in vstopati v trg, ker ga ne poznajo dovolj dobro. Zato raje dajo neko maržo in (v končni fazi) zaslužijo več.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov