Ja to mi je znano, da pač kontroliraš po obrabljenosti delov, ki so temu najbolj podvrženi. Samo tako me je zanimalo, kako je to s kilometri, ali jih beleži avtomobilski računalnik in kako je potem to pri zbijanju, ali se to iz računalnika vidi, da so bili zbiti, oz. ali se da tudi videt realno stanje.
Z kolegom in sodelavcem, sva se pogovarjala o tem, ko je rekel, da bo verjetno drugo leto kupil kakega pasata. In on je trdil, da če ga pelješ na servis in ga priklopijo na tester, da se da videt, če so kilometri resnični oz. koliko jih je v resnici.
Jaz pa nisem bil siguren, če je to res, ker po teh raznih debatah po forumih so mnenja zelo različna. Eni pravijo, da se ne da videt, drugi da se samo vidi, če so bili zbiti ne pa tudi realno stanje, no tretji pa pravijo, da se realnih kilometrov iz računalnika ne da prikrit in se vidijo.
Čeprav potem ne vem, če bi tako na veliko zbijali kilometrino, če pa jo lahko preveriš na servisu. To potem ne bi imelo posebnega smisla.
Kar se pa tiče računov je pa spet dvorezen meč. Predvsem pri starejših avtih, ki se jih ne vozi več na pooblaščen servis in se jih popravlja pri privatnikih ali popovdancih. Jaz svojega vozim k privat mehaniku, samo veste kak je, jaz še tam nikoli nisem dobil računa, niti nikoli nisem rekel za njega, tudi drugi, ki jih vidim, ko mu plačajo odidejo brez računa. In zato, ker kar njemu rečem in on nabavi dele jaz nimam računa za opravljeno delo. Razen za dele, ki jih sam nabavim.
Je pa tudi tako, če ti nekdo hoče prikrit prave kilometre, ja potem ti ne sme dat vseh računov

Če ima na števcu 100.000 km, ti lahko pač da samo 4 račune rednih servisov, vsakega drugega pa ti ne da. Samo kaj mu boš potem verjel, da je to to
