Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Napisal/-a esem To mar 10, 2009 4:43 pm

On
Koliko ur si približno porabil za en odbijač?
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On To mar 10, 2009 5:10 pm

esem je napisal/-a:On
Koliko ur si približno porabil za en odbijač?


Tri dni sem porabil, da se je vse skup med posameznimi fazami dobro osušilo (v nasprotnem primeru bi lahko barva ratala pomarančasta, ker bi špric kit pri sušenju barvo "uničil",

Drugač pa ni nevem kako dolgo, največ časa vzame montaža in pa bsušenje Špric kita in dekanje, sm je pol lepo narejeno!
Jaz sem barval še vratne kljuke, ogledala, oba odbijača tako kot je original in pa zadnji strešni spoiler. Material je prišel 80 Eur.
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a naliM To mar 10, 2009 6:45 pm

Doktor je napisal/-a:Kaj pa predelava (namestitev zmogljivega agregata) v stilu CLIO V6 - obstaja, je možno, ni možno, ...?

LP


Sem tik pred tvojim sporočilom prilepil povezavo:

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=56136

Jaz sem se pri mojem Twingotu igral z nastavitvami do cca. 200KM.

Je pa s korenito predelavo precej dela in stroškov, sploh, če hočeš vse skupaj homologirati.
Če bi se kdo rad že jutri vozil z enim najhitrejših Twingotov na svetu, lahko kupi mojega. ;)


LP,

Milan
 
Uporabniški avatar
JanJ
Novinec
 
Prispevkov: 193
Pridružen: To jan 29, 2008 1:14 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a JanJ Sr mar 11, 2009 8:02 am

On je napisal/-a:
JanJ je napisal/-a:Bom kar tukaj vprašal. Tudi sam razmišljam o barvanju odbijačev v barvo vozila. Rad bi da bo stvar tako kot mora bit, ne da bosta odbijača po 1 letu vsa oluščena, potem ju raje pustim v črni barvi.

Zdaj me pa zanima kaj menite. Bo bolj kvalitetno izpadlo, če kupim odbijače, ki so že v originalu barvani in jih ličar pobarva v barvo vozila, ali bo dovolj kvalitetno, če ličar pobarva črne odbijače. Od kolega sem slišal, da je odbijač prevelika površina, da se že letvice začnejo luščiti, odbijači pa sploh. Ni mi problema dat 200, 300 eur, če bo stvar tako narejena kot je treba, in mi ne bo treba po 1 letu spet štrihat, v nasprotnem primeru se mi zdi škoda denarja in bom pustil kakor je.

Torej kaj predlagate?


Postopek je naslednji:
- Odloči se kaj bo ostalo črno in kaj lakirano in med vsakim postopkom nanovo "zadekaj" med lakiranim in črnim delom pa uporabi ličarski trak ali še boljše "pride kot izolirtrak" katerega oprabljajo pri airbrush-ih,
- odbijača je potrebno sprva dodobra razmastiti (čistilo za plastiko),
- nato ga namazti s takoimenovanim primer za plastiko ( najboljše kar z zračno pištolo, da bo enkomerno nanešeno),
- nato špric kit ( Vsaj tri roke),
- Nato vzet vodni brusni papir (začneš lahko z P800 nato na koncu zaključi z P1000, da bo res gladko),
- ko imaš vse dele, katere hočeš prelakirati lepo gladke in prekrite z špric kitom (če je slučajno kje malo videti črno od odbijača-prebrušeno se ne obemenjuj, samo da je gladko)
- nato pride barvanje in lakiranje ( v lak sem sam dodal dodatek, kateri ohranja lak bolj prožen in ne poka, tudi če kam udariš- PREVERJENO ) :D
- po lakiranju pustiš vse skupaj da se dobro osuši in nato montaža...

Sam sem naredil po tem postopku in lahko povem, da je super in po treh letih je na delih, kjer je barva poškodovana od kamenčkov le majhna luknjica in nič se ne lušči

Veselo na delo in lep pozdrav

aja cena 150 Eur za dva odbijača po zgoraj opisanem postopku seveda je dobra ponudba oz. je se nebi šel igrat...


Hvala za obrazložitev. Če bodo le finance dopuščale bom dal narest ličarju, saj doma nimam ne prostora ne pištole in potrebnih pripomočkov.
LP Jan
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On Sr mar 11, 2009 3:21 pm

JanJ je napisal/-a:
On je napisal/-a:
JanJ je napisal/-a:Bom kar tukaj vprašal. Tudi sam razmišljam o barvanju odbijačev v barvo vozila. Rad bi da bo stvar tako kot mora bit, ne da bosta odbijača po 1 letu vsa oluščena, potem ju raje pustim v črni barvi.

Zdaj me pa zanima kaj menite. Bo bolj kvalitetno izpadlo, če kupim odbijače, ki so že v originalu barvani in jih ličar pobarva v barvo vozila, ali bo dovolj kvalitetno, če ličar pobarva črne odbijače. Od kolega sem slišal, da je odbijač prevelika površina, da se že letvice začnejo luščiti, odbijači pa sploh. Ni mi problema dat 200, 300 eur, če bo stvar tako narejena kot je treba, in mi ne bo treba po 1 letu spet štrihat, v nasprotnem primeru se mi zdi škoda denarja in bom pustil kakor je.

Torej kaj predlagate?


Postopek je naslednji:
- Odloči se kaj bo ostalo črno in kaj lakirano in med vsakim postopkom nanovo "zadekaj" med lakiranim in črnim delom pa uporabi ličarski trak ali še boljše "pride kot izolirtrak" katerega oprabljajo pri airbrush-ih,
- odbijača je potrebno sprva dodobra razmastiti (čistilo za plastiko),
- nato ga namazti s takoimenovanim primer za plastiko ( najboljše kar z zračno pištolo, da bo enkomerno nanešeno),
- nato špric kit ( Vsaj tri roke),
- Nato vzet vodni brusni papir (začneš lahko z P800 nato na koncu zaključi z P1000, da bo res gladko),
- ko imaš vse dele, katere hočeš prelakirati lepo gladke in prekrite z špric kitom (če je slučajno kje malo videti črno od odbijača-prebrušeno se ne obemenjuj, samo da je gladko)
- nato pride barvanje in lakiranje ( v lak sem sam dodal dodatek, kateri ohranja lak bolj prožen in ne poka, tudi če kam udariš- PREVERJENO ) :D
- po lakiranju pustiš vse skupaj da se dobro osuši in nato montaža...

Sam sem naredil po tem postopku in lahko povem, da je super in po treh letih je na delih, kjer je barva poškodovana od kamenčkov le majhna luknjica in nič se ne lušči

Veselo na delo in lep pozdrav

aja cena 150 Eur za dva odbijača po zgoraj opisanem postopku seveda je dobra ponudba oz. je se nebi šel igrat...


Hvala za obrazložitev. Če bodo le finance dopuščale bom dal narest ličarju, saj doma nimam ne prostora ne pištole in potrebnih pripomočkov.


Ni zakaj.

če nimaš razpoložljivih pripomočkov bo to misija nemogoče in ne pomislit na čopič

:D

Opozori ličarja na zgornji postopek, da bo imel občutek, da veš kako se stvari streže...

Lep pozdrav
 
Uporabniški avatar
A.F.
Novinec
 
Prispevkov: 145
Pridružen: So apr 10, 2004 12:57 pm
Kraj: Logatec

Napisal/-a A.F. Sr mar 11, 2009 5:31 pm

On: Zelo dobo napisano, tudi sam sem na podoben način pobarval letvice in kljuke v barvo karoserije in po dveh letih še nič ne odpada.

Dodal pa bi še to, da je zelo pomembno, da ti barvo dobro namešajo in ulovijo pravi odtenek, ker drugače se hitro pozna razlika med novo in staro barvo...
 
On
Novinec
 
Prispevkov: 240
Pridružen: Po sep 04, 2006 9:03 pm

Napisal/-a On Sr mar 11, 2009 6:39 pm

A.F. je napisal/-a:On: Zelo dobo napisano, tudi sam sem na podoben način pobarval letvice in kljuke v barvo karoserije in po dveh letih še nič ne odpada.

Dodal pa bi še to, da je zelo pomembno, da ti barvo dobro namešajo in ulovijo pravi odtenek, ker drugače se hitro pozna razlika med novo in staro barvo...


to je pa delo fantov v mešalnici barv, je pa res da je odtenek barve težko zadeti, ker se barvana plastika drugače vidi kot pa pleh...
 
Uporabniški avatar
Doktor
Novinec
 
Prispevkov: 334
Pridružen: Če jan 22, 2009 12:45 pm

Napisal/-a Doktor Če mar 12, 2009 11:53 am

naliM je napisal/-a:
Doktor je napisal/-a:Kaj pa predelava (namestitev zmogljivega agregata) v stilu CLIO V6 - obstaja, je možno, ni možno, ...?

LP


Sem tik pred tvojim sporočilom prilepil povezavo:

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=56136

Jaz sem se pri mojem Twingotu igral z nastavitvami do cca. 200KM.

Je pa s korenito predelavo precej dela in stroškov, sploh, če hočeš vse skupaj homologirati.
Če bi se kdo rad že jutri vozil z enim najhitrejših Twingotov na svetu, lahko kupi mojega. ;)


LP,

Milan


V mislih sem imel sredinsko namestitev zmogljivega agregata kot v CLIU V6.

Obstaja, je možno, ni možno ...?

LP
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a naliM Če mar 12, 2009 7:15 pm

Doktor je napisal/-a:
naliM je napisal/-a:
Doktor je napisal/-a:Kaj pa predelava (namestitev zmogljivega agregata) v stilu CLIO V6 - obstaja, je možno, ni možno, ...?

LP


Sem tik pred tvojim sporočilom prilepil povezavo:

http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=56136

Jaz sem se pri mojem Twingotu igral z nastavitvami do cca. 200KM.

Je pa s korenito predelavo precej dela in stroškov, sploh, če hočeš vse skupaj homologirati.
Če bi se kdo rad že jutri vozil z enim najhitrejših Twingotov na svetu, lahko kupi mojega. ;)


LP,

Milan


V mislih sem imel sredinsko namestitev zmogljivega agregata kot v CLIU V6.

Obstaja, je možno, ni možno ...?

LP


Možno je vse, a tam od Twinga ostane samo ....go. :) Na YouTube in Googlu pobrskaj za Twingom V8, pa boš videl, kaj in kako.

LP,

Milan
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov