esem je napisal/-a:On
Koliko ur si približno porabil za en odbijač?
Doktor je napisal/-a:Kaj pa predelava (namestitev zmogljivega agregata) v stilu CLIO V6 - obstaja, je možno, ni možno, ...?
LP
On je napisal/-a:JanJ je napisal/-a:Bom kar tukaj vprašal. Tudi sam razmišljam o barvanju odbijačev v barvo vozila. Rad bi da bo stvar tako kot mora bit, ne da bosta odbijača po 1 letu vsa oluščena, potem ju raje pustim v črni barvi.
Zdaj me pa zanima kaj menite. Bo bolj kvalitetno izpadlo, če kupim odbijače, ki so že v originalu barvani in jih ličar pobarva v barvo vozila, ali bo dovolj kvalitetno, če ličar pobarva črne odbijače. Od kolega sem slišal, da je odbijač prevelika površina, da se že letvice začnejo luščiti, odbijači pa sploh. Ni mi problema dat 200, 300 eur, če bo stvar tako narejena kot je treba, in mi ne bo treba po 1 letu spet štrihat, v nasprotnem primeru se mi zdi škoda denarja in bom pustil kakor je.
Torej kaj predlagate?
Postopek je naslednji:
- Odloči se kaj bo ostalo črno in kaj lakirano in med vsakim postopkom nanovo "zadekaj" med lakiranim in črnim delom pa uporabi ličarski trak ali še boljše "pride kot izolirtrak" katerega oprabljajo pri airbrush-ih,
- odbijača je potrebno sprva dodobra razmastiti (čistilo za plastiko),
- nato ga namazti s takoimenovanim primer za plastiko ( najboljše kar z zračno pištolo, da bo enkomerno nanešeno),
- nato špric kit ( Vsaj tri roke),
- Nato vzet vodni brusni papir (začneš lahko z P800 nato na koncu zaključi z P1000, da bo res gladko),
- ko imaš vse dele, katere hočeš prelakirati lepo gladke in prekrite z špric kitom (če je slučajno kje malo videti črno od odbijača-prebrušeno se ne obemenjuj, samo da je gladko)
- nato pride barvanje in lakiranje ( v lak sem sam dodal dodatek, kateri ohranja lak bolj prožen in ne poka, tudi če kam udariš- PREVERJENO )![]()
- po lakiranju pustiš vse skupaj da se dobro osuši in nato montaža...
Sam sem naredil po tem postopku in lahko povem, da je super in po treh letih je na delih, kjer je barva poškodovana od kamenčkov le majhna luknjica in nič se ne lušči
Veselo na delo in lep pozdrav
aja cena 150 Eur za dva odbijača po zgoraj opisanem postopku seveda je dobra ponudba oz. je se nebi šel igrat...
JanJ je napisal/-a:On je napisal/-a:JanJ je napisal/-a:Bom kar tukaj vprašal. Tudi sam razmišljam o barvanju odbijačev v barvo vozila. Rad bi da bo stvar tako kot mora bit, ne da bosta odbijača po 1 letu vsa oluščena, potem ju raje pustim v črni barvi.
Zdaj me pa zanima kaj menite. Bo bolj kvalitetno izpadlo, če kupim odbijače, ki so že v originalu barvani in jih ličar pobarva v barvo vozila, ali bo dovolj kvalitetno, če ličar pobarva črne odbijače. Od kolega sem slišal, da je odbijač prevelika površina, da se že letvice začnejo luščiti, odbijači pa sploh. Ni mi problema dat 200, 300 eur, če bo stvar tako narejena kot je treba, in mi ne bo treba po 1 letu spet štrihat, v nasprotnem primeru se mi zdi škoda denarja in bom pustil kakor je.
Torej kaj predlagate?
Postopek je naslednji:
- Odloči se kaj bo ostalo črno in kaj lakirano in med vsakim postopkom nanovo "zadekaj" med lakiranim in črnim delom pa uporabi ličarski trak ali še boljše "pride kot izolirtrak" katerega oprabljajo pri airbrush-ih,
- odbijača je potrebno sprva dodobra razmastiti (čistilo za plastiko),
- nato ga namazti s takoimenovanim primer za plastiko ( najboljše kar z zračno pištolo, da bo enkomerno nanešeno),
- nato špric kit ( Vsaj tri roke),
- Nato vzet vodni brusni papir (začneš lahko z P800 nato na koncu zaključi z P1000, da bo res gladko),
- ko imaš vse dele, katere hočeš prelakirati lepo gladke in prekrite z špric kitom (če je slučajno kje malo videti črno od odbijača-prebrušeno se ne obemenjuj, samo da je gladko)
- nato pride barvanje in lakiranje ( v lak sem sam dodal dodatek, kateri ohranja lak bolj prožen in ne poka, tudi če kam udariš- PREVERJENO )![]()
- po lakiranju pustiš vse skupaj da se dobro osuši in nato montaža...
Sam sem naredil po tem postopku in lahko povem, da je super in po treh letih je na delih, kjer je barva poškodovana od kamenčkov le majhna luknjica in nič se ne lušči
Veselo na delo in lep pozdrav
aja cena 150 Eur za dva odbijača po zgoraj opisanem postopku seveda je dobra ponudba oz. je se nebi šel igrat...
Hvala za obrazložitev. Če bodo le finance dopuščale bom dal narest ličarju, saj doma nimam ne prostora ne pištole in potrebnih pripomočkov.
A.F. je napisal/-a:On: Zelo dobo napisano, tudi sam sem na podoben način pobarval letvice in kljuke v barvo karoserije in po dveh letih še nič ne odpada.
Dodal pa bi še to, da je zelo pomembno, da ti barvo dobro namešajo in ulovijo pravi odtenek, ker drugače se hitro pozna razlika med novo in staro barvo...
naliM je napisal/-a:Doktor je napisal/-a:Kaj pa predelava (namestitev zmogljivega agregata) v stilu CLIO V6 - obstaja, je možno, ni možno, ...?
LP
Sem tik pred tvojim sporočilom prilepil povezavo:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=56136
Jaz sem se pri mojem Twingotu igral z nastavitvami do cca. 200KM.
Je pa s korenito predelavo precej dela in stroškov, sploh, če hočeš vse skupaj homologirati.
Če bi se kdo rad že jutri vozil z enim najhitrejših Twingotov na svetu, lahko kupi mojega.![]()
LP,
Milan
Doktor je napisal/-a:naliM je napisal/-a:Doktor je napisal/-a:Kaj pa predelava (namestitev zmogljivega agregata) v stilu CLIO V6 - obstaja, je možno, ni možno, ...?
LP
Sem tik pred tvojim sporočilom prilepil povezavo:
http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... hp?t=56136
Jaz sem se pri mojem Twingotu igral z nastavitvami do cca. 200KM.
Je pa s korenito predelavo precej dela in stroškov, sploh, če hočeš vse skupaj homologirati.
Če bi se kdo rad že jutri vozil z enim najhitrejših Twingotov na svetu, lahko kupi mojega.![]()
LP,
Milan
V mislih sem imel sredinsko namestitev zmogljivega agregata kot v CLIU V6.
Obstaja, je možno, ni možno ...?
LP
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov