fifi je napisal/-a: Sicer pa je potrebna vsa ta teorija, da lahko pojasniš, da je tudi na delu prednostne ceste možen TEORETIČNO štop znak in še zmer se da logično zadevo pojasnit.
Tu si kratek v logiki, teoriji in praksi - to
ni del prednostne ceste, (ta je nepovratno odšla z odcepom desno!). Zato tudi ni znaka. Tu velja samo opazovanje znakov in dosledno držanje le-teh - to je bistvo vedno!
Kakšno zvezo ima drugačen način učenja - je glede tega (opazovanja in upoštevanja znakov) zdaj drugače? To, da so novodobni mladci in avtošole večinoma površni in nedosledni, pa itak vemo. Dokaz je že ta tema.
Problem je predvsem ta, da se tega svojega necelostnega pristopa ne zavedajo ali ga celo nočejo priznat oz niso dovolj samokritični, torej mislijo, da so dovolj pametni in bi tudi v neznanih situacijah ustrezno odreagirali. To v takih primerih, kjer jih nekaj zmoti, rezultira v to, da se ne poglobijo v ustrezno razlago realnosti, ampak si razložijo kar nekaj po svoje (si priredijo realnost - konkretno tu "vztrajanje" o še vedno prednostnem pasu za naravnost) - seveda tudi brez izkušenj in rezultati so tu.... Kdaj se samostojni razmislek v prometu sicer zahteva, a nikakor ne tu pri tem križišču.
Dosti preveč kompliciranja za dokaj enostavno križišče....