Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So dec 06, 2003 9:10 am

Moji problemi so bli še relativno uredu, poznam pa enga merca, ki je ratov že prov nevarn. Problem je če ti crkne kšna bremza al pa kej podobnga. Dokler ti pa kšna lučka crkne je pa čist vredu. Dons so itak avti loterija (js mam lotka!).
Slika
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So dec 06, 2003 9:15 am

Pugi je napisal/-a:Olje je falus, to je čist Pugi-pizsdariya. Mamu jim!


Dobr, da vem, k mam zdejle čist iste probleme (l93). Olje kr nek pušča. Dons ga bom vzdignu pa pogledu, kwa je narobe.

Sošolcu je pa bremza šla (matkina 106ka l96). Kr ni več prjel je reku. Pol sem pa jaz za njim vozu za vsak slučaj. Skratka polhno enih pišukarij.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS So dec 06, 2003 11:32 am

Peugeot 206 1,6 16v RG. Letnik 2002
-ugasanje brez razloga
-4 zmigavci se niso dali ugasnit (+vse delalo razen notranjie osvetlitve)
-nedelujoci stevci (2 x menjani)
-guma okoli zadnjih stekel se ne oprijema pravilno
-ZELO sumljiv menjalnik kar se tice zvoka in obcutka (obcutek kot da bo razpadu ob naslednjem pretikanju)

Aja... pa jst res nimam razloga da ne bi bil objektiven :wink:
 
Uporabniški avatar
k@vka
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne feb 23, 2003 10:04 pm

Napisal/-a k@vka So dec 06, 2003 1:06 pm

ne wem, a se sam men zdi, da so tele francoske znamke vse za en k****?! folk se skoz pritožuje nad renoji, zdej pa preberem še tole o peugeotih! jz sam zase vem, da nikol ne bom kupil francoza, raj ostanem pr nemcih
Slika
 
music_man
Novinec
 
Prispevkov: 380
Pridružen: Ne avg 24, 2003 12:45 pm
Kraj: doma

Napisal/-a music_man So dec 06, 2003 1:36 pm

Jest bom pa na korejcih ustav:) Mamo doma 3 pa vsi so brez problemov po pa men folk nabija kao korejci rizov narastek pa j***a. Pa so vlik bol kt marsker drug avto res nimajo najhujse oblike pa ne spedenane notranjosti u iber pa niso neke prestizne firme pa notr bl tko cenenen zgledajo sma problemov pa mi se nismo mel mamo pa:

DAEWOO NEXIA letnik 97 dobrih 100k km prevozenih z uso upremo in 1,5 16v dohc motorjem edina napaka do zdej crkot zadnjega brisalca, ene lucke na armaturki pa enkat se je en ovoj fedra zlomu uzad desno k je fotr mal prevec not nalozu pa pol se ni merku prevec in ga je nek prov fajn ruknl. drugih napak pa ni blo.

HYUNDAI ACCENT letnik 98 mal cez 90k km zaenkrat se brez useh tezav edin pred kratkim se mi je en ropot pojavlu pa sm pelu pa na servis in je biu sam silen pa neki ni blo dobr prvit. Drugih tezav in problemov se ni.

DAEWOO RACER letnik 90 cez 300k km brez problem razn crku je radio originaln pa fotr ga je parkat mal butnu tko d ne zgleda lih najleps :) pa se rjavet je dej tm zacev. Sam gre pa brez useh problemov.

So pa vsi tile avti redno servisirani in uzderzevani. Sam racer je mal slabs k ga ma fotr kt delavn avto pa u njem voz ves urodje pa dile in plohe cele tko d je preci zgonen notr. Pa zun tut :) k ga fotr obcasno kam naslon :) Mu je preoska cesta oziroma premajh dvorisce
 
Symon
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2737
Pridružen: Če apr 10, 2003 5:00 pm

Napisal/-a Symon So dec 06, 2003 5:27 pm

HajdukS je napisal/-a:-nedelujoci stevci (2 x menjani)
-ZELO sumljiv menjalnik kar se tice zvoka in obcutka (obcutek kot da bo razpadu ob naslednjem pretikanju)


-Men dneven števec kilometrine po parsto prevoženih km neha delovat :roll:
-Menjalnik je pa itaq baje Peđojeva hiba. Ko bi vi vedeli kolikokrat sem se zašaltal (HRRRSK!). Joj kera sramota.
....100NX GTi redtop....200SX S13 stage2....Clio182....Civic EJ9...Clio200 CUP...
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So dec 06, 2003 5:39 pm

No bom pa jst neki napisov, kar vs bo vse na glavo vrgl! Mislu sm, da zarad objektivnosti serviserjev, ki so se res trudili insem jim zelo hvaležen za opravljeno delo... Večina napak je bila odpravljena brezplačno v okviru garancije, nekatere še celo po izteku. Tole je kar sem se v 10 minutah spomnu, vrjetno še kej manjka, pa tud slab se že spomnem. Avto ma 61700km, zdjle gre na servis, je redno vzdrževan.


Ekehm, torej:

Zamenjava zadnjega pasu (dvojni)
Strgano usnje ob dobavi
Tresenje zadnjih sedežev
Števci včasih med vožnjo ugasnejo in se spet prižgejo
Neznosen zvok pri 2500rpm – odpravljen po 3 mesecih
Menjalnik; enkrat padel dol – 4 prestave brez r
Ročka se maje
Tresenje v 3 in 5 prestavi
Napake smo odpravljali 5 mesecev
Manjava obvolanskih ročic
Menjava radijske ročice 2x
Menjava gume ob oknu
Šipe ne delajo
Ogledala ne delajo
Ključavnica odpovedala – celoten avto ne dela – 1 mesec 6 dni brez avta
Takoj, ko ga dobim nazaj – ključavnica spet umre – 14 dni
Ključavnica popravljena – zapeljemo avto ven – ogledala ne delajo.
Popravimo ogledala – crkne klučavnica. Popravimo ključavnico, vendar še vedno oddaja čudne zvoke
Maje se zadnje desno okno, poraba olja se močno poveča (12000)
Menjava stekla pred števci, ker se rosi
Menjava zagonske ključavnice
Menjava štarterja 2x (ker škrta)
Popravilo oz. Zatesnitev glave motorja zaradi iztekanja hladilne tekočine.
Na morju opazim, da hl.tekočina še vedno izteka – motor se stalno pregreva, ker je premalo tekočine
Odprtje motorja, menjava tesnil – hl.tek. ne izteka več
Mazanje menjalnika 4x, ker škrta
Mazanje noslica izpušne cevi, ker škripa 5x – še vedno škripa
Volan trese od 120 do 140km/h
Odprtje motorja, menjava teflonov (zaradi porabe olja)
Menjava BSI računalnika 3x
Avto se prosto ugaša med vožnjo: samodiagnostika motorja – kriv računalnik
Ugasne mi vsaj 50x preden napako odpravimo: 5x v življenjski nevarnosti zaradi odpovedi servo volana in zavor, večkrat v neprijetni situaciji – ustvljanje na avtocesti brez odstavnega pasu, na Zaloški cesti v LJ, v križiščih...
Prižiga se napaka antipollution fault brez vzroka – kriv software
Nastavljanje občutljivosti senzorja za dez 3x, še vedno ne dela dobro
Pokrov motorja spredaj je imel po prvi zimi 12 lukenj skozi barvo premera 3-5mm. Problem sem rešil sam – Pobarvati sem dal celoten pokrov in čezenj dal nalepiti zaščitno folijo.
Enkrat mi je iz klime pihala vidna para (plin?), večkrat iz zračnikov zelo smrdi (ko je klima izklopljena)
Podvozje mi je pokalo ob vsakemu dezevju, napako smo odpravili po enem letu
Cukanje motorja (40000km) – predvsem na avtocesti – verjetno slab bencin
Ugotovimo, da umira senzor nadtlaka - zamenjava
Olja mi še vedno pokuri prbl liter na 3000km (bo treba kao teflone zamenat.

-Problemi z lučmi pri Modrem levu (maj 2002 do maj 2003): pregori žarnica za kratke luči, Ustavim se (slučajno sem bil v LJ) v modrem levu. Prodajalec rezervnih delov mi ponudi neke boljše žarnice (bela in močnejša svetloba). Cena 6000, vgradijo mi jih tamkajšni mehaniki. Po enem tednu opazim da slabo gori ena od žarnic. Ugotovim, da je žarnica stopila konektorje in še svojo dozo. Luč je polna prahu in je vidno ožgana (parabola in plastika). V modrem levu brez kakršnegakoli zanimanja rečejo, da so bile žarnice 100W namesto 55. O kaki zamenjavi luči ni govora. Avto je še vedno v garanciji. Vgradijo mi žarnice istega proizvajalca , tokrat 55w. Po eni uri vožnje na morje mi na »zdravi« strani raznese žarnico. Steklo se razbije po celotnem žarometu in nekaj delov se dobesedno prilepi na parabolo, luč je tudi zadimljena. Začne se nočna mora, ko me pošiljajo do uvoznika, češ da je on kriv za to, on pa me pošlje spet nazaj. Požrlo mi je veliko živcev in časa. O kakem nadomestilu ni govora. Tudi žarnice sem moral plačati sam. Modri lev mi ponudi 20% popusta na nakup žarometov!!!! Že takrat (julij 2002) sem naročil konektorje, ki so se stopili. Dobil sem jih maja 2003!!!!!!!!!!!!!!!!! Do maja 2003 sem zaradi stopljenega konektorja moal zamenjati kar 15 žarnic, vse na moje stroške.
Rezultat: Še vedno imam oksidirane luči polne stekla prilepljenega na parabolo (nekaj smo ga očistili pri avtokleparju na moje stroške), sedaj imam vsaj nove konektorje, tako da mi žarnice ne pregorevajo več.


Luštno, ne 8)
Slika
 
Uporabniški avatar
ice
Administrator a.com
 
Prispevkov: 3083
Pridružen: Po feb 04, 2002 9:58 pm
Kraj: Gorenjska

Napisal/-a ice So dec 06, 2003 5:50 pm

Moj clio letnik 2002 tudi kuri 1 liter na 3000-4000 km :) valda na Renaultu pravijo da je to cisto normalno... tko da mi na uradnih servisih sploh ni treba olja menjat, ker ga sproti... oh ja :roll:
IceBreakr
Ustanovitelj portala/foruma Avtomobilizem.com
 
Uporabniški avatar
k@vka
Novinec
 
Prispevkov: 115
Pridružen: Ne feb 23, 2003 10:04 pm

Napisal/-a k@vka So dec 06, 2003 6:20 pm

fak, sej so tile 307-ke krš od krša! nikol nebi mel tazga avta, da tud ko je nov, ne wem če se bom prpelu iz Ljubljane do recimo Splita.
a se spomnete ko je blo enkrat v Slovenskih novicah", kako je čisto novemu pugiju 307 puščal bencin, tako da bi lastnika skoraj ubilo, če ga nebi zavohal, preden bi v graži prižgal luč?
Slika
 
Uporabniški avatar
HUGO_BOSS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2893
Pridružen: Sr jul 09, 2003 5:47 pm
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a HUGO_BOSS So dec 06, 2003 6:41 pm

pugi, ko tole berem se mi samo smeji, da sem kupil ibizo :D

ampak te čist razmem in se čudm, kako to, da si še na prostosti :wink:
zastopnik, SEAT TUNING KLUB
Slika
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe So dec 06, 2003 7:08 pm

malo nesramno ,ampak se ne morem zadržat :lol:

POL PA PRAVJO DA SE ALFE KVARJO :-P
 
Uporabniški avatar
PoLOdivjan
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 506
Pridružen: Če maj 09, 2002 8:22 am
Kraj: Koper - Ljubljana

Napisal/-a PoLOdivjan So dec 06, 2003 7:09 pm

kupu vw polota leta 1999 decembra registriru jauarja 2000 sedaj bo avto star 4 leta, ima 114000 km menjal sem pa:
lučko za osvetljevanje kozole,
3 x žarnice,
8x olje fiter olja in tesnilo na šraufu olja
ojni vijak na izpušnem kolektorju
1x diske
3x zavorne ploščice
1x baterijo
in fiter zraka enkrat ( K&N )
Slika
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair So dec 06, 2003 7:33 pm

PoLOdivjan je napisal/-a:kupu vw polota leta 1999 decembra registriru jauarja 2000 sedaj bo avto star 4 leta, ima 114000 km menjal sem pa:
lučko za osvetljevanje kozole,
3 x žarnice,
8x olje fiter olja in tesnilo na šraufu olja
ojni vijak na izpušnem kolektorju
1x diske
3x zavorne ploščice
1x baterijo
in fiter zraka enkrat ( K&N )


To kar ja pac treba, ne pa zraven se 100 drugih stvari.

Mater pugi resnicno imas smolo. Glede tega pa jaz lahko res potrkam, no se se me pa drugje drzi. Bomo ze. :wink:
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 So dec 06, 2003 7:34 pm

Mi mamo KIA sephia GTX 1,6 1994. 3 lleta jo je mal fotrov sodelovec zdej jo mamo pa že 6 let mi. Zamenjano:

- neki oljnih filtrov
- menjava olja na cca 20.000km
- izpušni lonec pri 120.000
- 2x svečke
- zračni filter
- disk ploščice pri 100.000km

Uglaven tut samo osnovno servisiranje. edino kar se je uničlo je bli luft na polosovini pa je bla za 15ksit obnovljena. Aja prevoženih ma pa 150.000 km. samo ne vem kaj bo na tehničnem. Kaj mislte da je z katalizatorjem ?
 
Punto_GT
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 520
Pridružen: Če mar 27, 2003 7:05 pm

Napisal/-a Punto_GT So dec 06, 2003 8:04 pm

Pugi, samo to ti rečem moooooooooooooooooooooooooooooo :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
 
Uporabniški avatar
HajdukS
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 731
Pridružen: Če dec 26, 2002 1:45 pm

Napisal/-a HajdukS So dec 06, 2003 8:08 pm

Mitsubishi Lancer l. 95

Po 260.000 kilometrih 1. ne-redni servis: zamenjava sklopke, ciscenje sob
po 270.000 menjan 1. auspuh (res je, da je vecina km narejena na primorskem)

Nevem a mam tok pofukano sreco :lol: al pa res tile krivooki znajo avto narest :idea:

Aja, pa zdj baje nimam olja u amortizerju. Kaj to pomeni glede stroskov?
 
Uporabniški avatar
Pugi
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6195
Pridružen: Ne avg 24, 2003 8:21 pm

Napisal/-a Pugi So dec 06, 2003 8:22 pm

Hehe, js bom meu pa pri naslednmu avtu več sreče. Oziroma znanja kaj kupti...
Me pa veseli, da sem z ohranjenimi živci prebrodil tile dve leti in 4 mesece... :?
Slika
 
G-4S
 

Napisal/-a G-4S Ne dec 07, 2003 1:33 am

Na zahtevo uporabnika smo prispevek izbrisali.
 
grehc
Novinec
 
Prispevkov: 379
Pridružen: Po avg 26, 2002 1:32 pm
Kraj: Lublana

Napisal/-a grehc Ne dec 07, 2003 1:56 pm

Pugi kapo dol!!!!

Malo vas je, ki še stoje take zadeve stoje prenašate.

Glede gum.

Continental ima kontrolo kvalitete konstantno neglede na razred gume, ki ga delajo. To pomeni, da so gume nižjega razreda narejene dobro, glede na svojo ceno medtem ko pa so gume višjega razreda narejene slabo glede na svojo ceno.
Nasprotno pa ima Goodyear, kontrolo kvalitete pa principu Yust good enough, kar pomeni, da dobite tisto kar plačate.

Lahko je marsikdo od vas imel drugače izkušnje z tema znamkama jest sem samo malce osvetlil samo kontrolo kvalitete.

Morate se pa zavedati, da guma, ki je na avtu in avto stoji tri mesece po možnosti pozimi na miru ne more biti isto kot nova.

LP
Grehc
Zmaga tisti, ki z najpočasnejšim časom vožnje pride prvi skozi cilj.
Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 9 gostov