Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= Po maj 25, 2009 10:59 am

BIl je Renault Avantime 3.0 v6. V osnovi popolnoma nešporten avto. Drugače so pa dodali večje bremze, zaradi česar potem niso več spravili gor feltn in so morali kupiti še feltne z gumami. Zrihatli so še podvozje in pa naredili generalko na motorju. So pa seveda v slogu Top Geara na veliko pretiravali.
...Prava nemška zverina bučno zahrumi v turobno jutro, ljudje prično padati na kolena, ko se mimo njih zapeljem v audi a šest petici. "Mati tudi jaz bom nekoč" zašepeta mladi fant svoji materi, ki ji spolzi solza po zgubanem licu...
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po maj 25, 2009 9:01 pm

vsi kle govorite o legi pa nevem kaj.a je kdo pomislu da je bil punto tok trd zato da mu guma ni rajsala po blatniku pa zato da ni pajsal.sj pa ni recen da bo tip hitr vozu.
je mogoce dal distancnike pa je avto recmo se zelo nizek in ga je naredil trdega da ne pajsa.pa ce se vozis normalno ni cist nc nevarno...
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po maj 25, 2009 9:10 pm

da hočeš ti met avto z dobro lego(da ti ne odskakuje) kupi gewinde...vendar je tudi cena primerna
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
abbe
Mojster foruma
 
Prispevkov: 7898
Pridružen: Ne maj 07, 2006 7:48 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a abbe Po maj 25, 2009 9:45 pm

im nobody je napisal/-a:da hočeš ti met avto z dobro lego(da ti ne odskakuje) kupi gewinde...vendar je tudi cena primerna

ce gewinde niso dobro nastelane ti to nic nepomaga.
jst mam gewinde in ne kr ene pocen pa zanic,pa mi avto odskakuje,sicer zlo malo ampak vseeno.pa niso krive gewinde ampak nastavitev le teh.
ne mores imet zlooo nizek avto pa dobro lego.
ce mas zloo nizek avto poj mores met amortizerje nastimane na trdo da ti ne pajsa po robovih.zato pa odskakuje.ce pa avto dvignes recmo za 2 cm pa lahko amortizerje nastimas na mehkejse in se veliko bolje (hitreje vozi) skoz ovinke pa ceprav je cesta slaba.
Ni vse res kar napišem
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po maj 25, 2009 9:50 pm

to razumem sam hotu sm povedat idelano "razmerje" med fedri in amortizerji so gewinde...najbolši komplet
naprimer jz mam namen spustit passat za 3.5 cm...in nevem če se mi bo sploh kaj poznalo...sam lega pa upam da bo boljša
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= Po maj 25, 2009 9:50 pm

im nobody je napisal/-a:da hočeš ti met avto z dobro lego(da ti ne odskakuje) kupi gewinde...vendar je tudi cena primerna


To je spet malo na blef rečeno :roll: gewinde še ne pomenijo da je pa to najboljše. Če ti kupiš gewinde za 200€ si naredil po domače "en k.rac" za vozne lastnosti. Prav tako pa ne pomeni, da če si kupil ločeno amortizerje in vzmeti da je pa to slabše od gewind.

Naprimer ali mi boš rekel da so neke gewinde xy boljše od npr.: Bilstein b8 + Eibach pro kit vzmeti samo zato ker so prve pač gewinde?

Gewinde so v originalu bile izumljene in namenjene uporabi na stezi, da lahko avto prilagodiš pogojem na vsaki stezi posebaj in imaš zato neko prednost pred ostalimi, ki imajo fiksno vzmetenje (višino, trdoto itd.). To da se jih pa sedaj večinoma uporablja zato, da avto izpade lepše in ne zaradi možnosti prilagajanja voznim razmeram je pa itak jasno...

Se bo potrebno počasi naučiti, da tudi pri podvozju velja rek "kolikor denarja toliko muzike"...
...Prava nemška zverina bučno zahrumi v turobno jutro, ljudje prično padati na kolena, ko se mimo njih zapeljem v audi a šest petici. "Mati tudi jaz bom nekoč" zašepeta mladi fant svoji materi, ki ji spolzi solza po zgubanem licu...
 
Uporabniški avatar
im nobody
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3321
Pridružen: Pe feb 03, 2006 11:18 pm
Kraj: laško

Napisal/-a im nobody Po maj 25, 2009 9:56 pm

ja mislu sem gewinde višjega ranga....drugače maš pa tudi ti prav...se pa najdejo pacienti ki bi kupli gewinde za 200 evrov...jaz ne
passat 1.9 tdi 110,235 nm
Na levi pas...do konca gas
viewtopic.php?t=72616&postdays=0&postorder=asc&start=60
 
Uporabniški avatar
=ZiAn=
Uporabnik
 
Prispevkov: 1007
Pridružen: Pe okt 13, 2006 4:27 pm
Kraj: LJ

Napisal/-a =ZiAn= Po maj 25, 2009 10:06 pm

im nobody je napisal/-a:to razumem sam hotu sm povedat idelano "razmerje" med fedri in amortizerji so gewinde...najbolši komplet
naprimer jz mam namen spustit passat za 3.5 cm...in nevem če se mi bo sploh kaj poznalo...sam lega pa upam da bo boljša


Čisto resno ti povem, da če nimaš namena dvigati in spuščati avtomobila kasneje, potem se ti nesplača kupovati gewind ;) ...raje denar, ki ga prišparaš vložiš v razred boljše amortizerje, ki bodo že v osnovi precej boljše nastavljeni kot boš nastavil gewinde za enak denar ;)

Res pa je, da v to ne štejem amortizerjev za 50€ ali pa originalnih tršanih za xy % temveč resne firme, ki se ukvarjajo s proizvodnjo športnih podvozij.

p.s. Sem namreč tudi jaz najprej želel gewinde, potem pa sem se malo vrgel raziskovati in ugotovil, da se mi za moje želje in pa (če bo vse po sreči) nekaj track dayev letno ne splača dajati toliko več denarja za primerljiv komplet gewind.

p.p.s. Za vse tiste ki hočete gewinde samo zato, da boste poizmi avto dvignili nazaj na originalno višino. Ponavadi je najvišja pozicija pri gewindah še zmeraj vsaj 2,5cm nižja od originalne.
...Prava nemška zverina bučno zahrumi v turobno jutro, ljudje prično padati na kolena, ko se mimo njih zapeljem v audi a šest petici. "Mati tudi jaz bom nekoč" zašepeta mladi fant svoji materi, ki ji spolzi solza po zgubanem licu...
 
Scorp84
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 788
Pridružen: Ne nov 26, 2006 1:25 am

Napisal/-a Scorp84 To maj 26, 2009 8:01 am

Zian: do tiste tocke kjer so hoteli avto na vsak nacin hoteli spraviti da bi bil hitrejsi, ugotovis kolk je to vrzen denar v nic. Ampak eni pac imajo veselje, ter veselo divjajo pa se kar pogosto znajdejo zunaj ceste. Na sreco brez vecjih posledic.
 
Uporabniški avatar
dejvi
Uporabnik
 
Prispevkov: 1003
Pridružen: Po avg 30, 2004 3:50 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a dejvi To maj 26, 2009 8:15 am

Jaz sem imel FK podvozje (fedre in amortizerje) gor 3 leta, potem pa mi je začelo počasi najedat. Saj avto izgleda veliko lepše, pa recimo, da se lepše pelje po lepi asfaltni cesti ali pa na AC, težava pa je, da vemo, kakšne ceste so pri nas. Da ne govorim glede parkiranja (beri robniki) in pa vožnje pozimi, po možnosti po nepluženi AC. Uf, mnogo udobnejše se pelje z originalom. Še kdaj športno podvozje? Da, ampak v avtu, v katerem se bom vozil sam, ne pa z družino.
 
Uporabniški avatar
X-Hair
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5000
Pridružen: Če sep 26, 2002 7:21 pm
Kraj: Fant od Fare

Napisal/-a X-Hair Sr maj 27, 2009 6:16 am

Tale tvoj kolega je odličen primer človeka, ki ima športno podvozje samo za šminko in da lahko reče da ima športno podvozje in toj to. :? Uporabnost pa za v smeti.
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
C4V4L13R
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1763
Pridružen: To jan 16, 2007 8:34 pm
Kraj: Pod Gorjanci

Napisal/-a C4V4L13R Sr maj 27, 2009 7:23 am

mam na moji astri eibach pro kit, se pravi sam fedre. dejansko je spredaj avto nižji morda za 1-2 cm, se pravi kar se tiče tega, še vedno pridem kamorkoli. pelje se pa bolje, malenkost je sicer trši, vendar se je prej katastrofalno podkrmarjenje občutno zmanjšalo. tud večje in širše gume se kar se tega tiče poznajo kot noč pa dan, čisto drug avto
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov