Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
MiksoM
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 48
Pridružen: Če maj 28, 2009 8:56 am

Napisal/-a MiksoM Pe maj 29, 2009 9:10 am

mišek je napisal/-a:Octavija ti pa dosti olja požre.
Jaz mam Cliota, 11 let star, tretji lastnik, prevoženih 194.000 km pa v 15.000 km se nivo olja na šibki zniža za 2-3 mm. Nič ne ponuca olja. Pije mi pa 6 litrov pa tudi manj. Vsaka mu čast. :)


Čuj, jaz pa glih nekak oklevam, mer Cliotom, Hyuinai-jem Accentom, pa med Fordom Focusom - ko si lih kupujem nekaj - sem pa študent, kot sem že 1x povedal, z omejenimi financami :roll: pomembmno pa mi je tudi prostornost avteka, ter ta me bo valda nekaj let še zdržal!
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Energetik81 Pe maj 29, 2009 9:14 am

Če ti prostorno veliko pomeni, odmisli Cliota. Če pa zbiraš med Focusom in Accentom, boš pa dobil več za enako denarja z Accentom. (manj km, mlajši).
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
moj-avto
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 670
Pridružen: Če apr 17, 2008 4:46 pm

Napisal/-a moj-avto Pe maj 29, 2009 12:25 pm

mišek je napisal/-a:Octavija ti pa dosti olja požre.
Jaz mam Cliota, 11 let star, tretji lastnik, prevoženih 194.000 km pa v 15.000 km se nivo olja na šibki zniža za 2-3 mm. Nič ne ponuca olja. Pije mi pa 6 litrov pa tudi manj. Vsaka mu čast. :)


Ja, če je motor nedotaknjen je to nemogoče. Vprašanje kaj je bilo vse delano na motorju. Očitno imaš srečo, da je zadnji ali predzadnji lastnik bil skrben in ti je avto porihtal. Nemogoče, da se motor nebi strošil nič.
Olja na to, da na motorju ni delano nič in prevoženi km niti ne požre dosti. Tako pravi mehanik in jaz mu verjamem.
Avto, moj partner!
 
mišek
Uporabnik
 
Prispevkov: 1331
Pridružen: Pe dec 02, 2005 4:24 pm

Napisal/-a mišek Pe maj 29, 2009 1:00 pm

Motor ni bil dotaknjen, kolikor jaz vem, razen dvakrat je bil jermen menjan. V notranjost mašine pa nič. Avto ne pije olja, bencina malo, pline ima pa tudi 0.0 se mi zdi. No to bom vedel drug teden grem na tehničnega.
Motor je pa 1.4 8v.
Je pa mela sestra 1.2 8v, tisti je pa spil v 20.000 km 1 liter olja.
Jaz pa pri svojem res čisto nič ne dolivam in je olje skoz na max. Pri menjavi je mogoče 3mm manj tako kot sem že napisal.
Olje je Shell 10-40
Če pa tebi med servisom v 15.000 km spije 2,5 litra olja - to se pa meni že kar dosti zdi.
 
Uporabniški avatar
ALIEn3001
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: To feb 03, 2009 3:40 am

Napisal/-a ALIEn3001 Pe maj 29, 2009 3:14 pm

1l na 6.000Km je kar veliko ja. Imam 1 liter kantico doma že nekje zadnjih 15.000Km, pa je še polovico notri.
James May: I preffer this (AR 159) to the BMW 3-series :)
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Pe maj 29, 2009 6:48 pm

se men malo dozdeva, da uporabnik moj-avto vozi tdi, ki ma turbino, vidva pa vozita avto z motorjem brez turbine.
Js tut dolivam olje nekaj podobnega olja, pri 218.000km(po števcu).
Drugače pa mam stroške z mojim avtom, za moje pojme, smešne.
Redni servisi(na 10k km+ ena menjava zobatega jermena), gorivo, registracija in zavarovanje, sprednja amortizerja(stara bi pogojno bla še uporabna), gume, pa menjal sem spredaj in zadaj ploščice.Pa klimo je treba vsake par mesecev dofilat ker mi nekje malo spušča in pa zdej je blo treba odpravit rjo na zadnjih kolotekih in okoli avta. V približno 50k km, ki sem jih nardil se lahko sam smejim, ko kdo začne kak so italjani pokvarljivi :lol: Aja avto pa lancia dedra 1.9tds, letnik 96.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
ALIEn3001
Novinec
 
Prispevkov: 272
Pridružen: To feb 03, 2009 3:40 am

Napisal/-a ALIEn3001 Pe maj 29, 2009 8:04 pm

Ne, imam JTD-ja, torej s turbino. Samo da imam jaz CR, on pa ne, čeprav to najbrž ne naredi kakšne posebne razlike.
James May: I preffer this (AR 159) to the BMW 3-series :)
 
Uporabniški avatar
kamnčan
Novinec
 
Prispevkov: 187
Pridružen: Po jan 19, 2009 8:36 am
Kraj: kamnik

Napisal/-a kamnčan So maj 30, 2009 6:14 am

zanč avto no 2 sta bla fiat bravo 1.4 12v in 1.6 16v.
 
avtoman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Po jul 14, 2008 11:31 am
Kraj: Lj okolica

Napisal/-a avtoman Pe jun 12, 2009 10:06 am

Ker sem že starejši, imam kar precej izkušenj z avtomobili, svojimi, službenimi in od znancev. Imel sem v glavnem rabljene, nekaj pa novih. V glavnem se je dogajalo tole:

Prvi avto, Renault 12 nov, pri 27t km menjava verige v motorju, pri 9 mesecih odpadel izpuh. Pri dveh letih totalno prerjavel. Katastrofa od avta.
Lada Samara, kar v redu samo šlampasto izdelana. Se ji je poznalo, da so jo razvili pri Porscheju.
Ford Escort 1,8 16V Zetec,rabljen, super avto razen da je pumpa za gorivo skozi piskala. Porabe pod 10l ni bilo, popravil pa tudi ne.
Ford Mondeo enaka mašina, katastrofa od avta, mi je crkval malo po startu, najraje v križišču. Sevis ni bil sposoben odkriti napake.
Fiat Punto, takoj nov je delal lužico olja v garaži. Prodal po parih mesecih.
Opel Corsa, drugače dober avto v vseh pogledih, razen da je bil nevaren, ker je občasno otrdel volan (elektro servo), najraje v ovinku.
Opel Astra zelo rabljena, crknilo gretje, klima BOSCH pumpa, v presledku nekaj mesecev. Prodana za dele.
Škoda Fabia 1,9 TDI 101KS, stara tri leta ob nakupu 80 tkm. Narejen veliki servis. Vozil tri leta BP.
Sedaj Škoda Octavia2, 1,9 TDI,105Ks, 40 tkm, ki jo nameravam voziti nadaljnih vsaj 7let BP.

Biser v negativnem smislu pa je bil CLIO2, l 2000, od partnerke, prevoženih 50 tkm.
Od odlepljenih zadnjih z. oblog, skurjenih diskov (oboje ne po njeni krivdi), lamda sonde do katalizatorja, je pa malo prehuda. Tako da ga proglašam za najslabši avto vseh časov. Če kdo ne verjame v slabo kvaliteto Renaultov, ga vabim na ogled službenega Kanguja, a to je že druga zgodba.
 
Uporabniški avatar
berlonso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1154
Pridružen: Po nov 05, 2007 9:18 pm

Napisal/-a berlonso Pe jun 12, 2009 11:09 am

jst pa imam neprijetno izkušnjo z meganom 1996 letnik, ki sem ga pred kratkim kupiu. zdaj je namreč pri prjatlu mehaniku na popravilu, menjat pa je potrebno: hladilnik (pušča), ekspanzijsko posodo (preparela pri vratu), glavni jermen, vodna črpalka in vse kar pride pri menjavi glavnega jermena, katalizator (menjal ga bom naknadno). kolektor tudi pušča, ma ga nebom še menjal. skupaj z delom me bo prišlo okoli 380eur (brez katalizatorja in kolektorja). mislite da če je satovje v katalizatorju odtrgano ali karkoli že (ropota), lahko to škodi motorju (maši ali kaj podobnega)?

lp
 
avtoman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Po jul 14, 2008 11:31 am
Kraj: Lj okolica

Napisal/-a avtoman Pe jun 12, 2009 12:39 pm

Tista zgodba s Cliotom od prijateljice je bila taka, da so pri 36 000km na tehničnem ugotovili da je nekaj narobe s plini. Na servisu Travnik Grosuplje so ji zamenjali lambda sondo.Tudi na ponovnem testu ni šel skozi. Pri Travniku smo se zmenili da zamenja še katalizator, neoriginalnega, kar je prišlo okrog 200€, vendar da bo avto sam peljal na tehničnega.
Čez dve leti, je bil na tehničnem ponovno problem, kar se pravi, da verjetno v avtomobilu sploh ni bilo katalizatorja. Avto je trošili zelo veliko bencina (ca 9 - 10l), kar bi verjetno ugotovil, če bi avto vozil jaz.
 
Uporabniški avatar
juhica
Uporabnik
 
Prispevkov: 1026
Pridružen: To jan 28, 2003 4:40 pm

Napisal/-a juhica Pe jun 12, 2009 12:57 pm

vidm da je veliko nezadovoljstva z nekaterimi znamkami povezano predvsem z nesposobnimi servisi.
 
Marek_
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2207
Pridružen: Po maj 18, 2009 9:13 am

Napisal/-a Marek_ Pe jun 12, 2009 1:28 pm

Megane II, je bil zame največje razočaranje. Doma smo imeli precej francozov, z nobenim nismo imeli nekih težav. Kupil sem novega, odločal pa sem se med Golfom, C4 , Astro in Meganom. Za renoja sem se odločil samo zaradi par malenkosti pri opremi.
In to je bila moja največja napaka. Morje problemov, največ pa me je mučila kvaliteta izdelave. Nisem mogel verjat, da je evropski avto lahko tako šlampasto izdelan.
Po par mesecih ga nisem več mogel videt, vsak kilometer je postala mora.

Po lastništvu renoja, sem začel močno ceniti kvaliteto. Je pa bil tosto prvi in zadnji reno in drugi in zadnji francoski "avto" v moji lasti.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov