Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
maj-mun
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 58
Pridružen: To apr 21, 2009 9:51 pm

Napisal/-a maj-mun Po jul 27, 2009 8:06 pm

čare je napisal/-a:no sem zdele mal preletel temo in Fiat fan resno je že čas da e malo pomirišSam vozim fiata let sicer samo tretjega vmes je bil en polom z AX bil je pač šenkan) ampak nikol nisem nobenmu nabijal kaj je avto in kaj ni in pusti narod pri miru naj vozijo tisto kar jim paše pa naj bo na lizing ali na keš,ker si res že rahlo nadležen.Da te še malo poučim o diesel sistemih,ker tudi tam nimaš čisto vse razjasneno,ker črpalka šoba kot jo ti imenuješ pri starih Fiat TD mašinah ni tud približno isto kot Črpalka-šoba sistem pri VW-ju kjer je to en kos ostali pa imajo klasično črpalko in šobe.Ravno tako ima common rail sistem črpalko in šobe.....Maj-mun ti pa kupi kar si lahko privoščiš oz. TD je glasnejši ,bolj občutljiv na mraz (pozna se že če ena grelna svečka pozimi ne deluje)ima pa manj elektronike in vzdrževanje vbrizgalnega sistema je cenejše (šoba,črpalka) pri JTD- ju je pač vse obratno in ena šoba recimo pride tok kot pri TD-ju obnova vseh štirih.Hitrost in poraba sta tam tam edino TD ima malenkost večjo turbo luknjo.JTD -ja mislim da slovenbskega sploh ni,ker kakor vem jih niso pri nas sploh prodajali.Pa še neki za Fiatfan-a:Velik servis za TDI-ja PD 96 Kw (VAG koncern) pride material okol 350€, material za Stilota JTD ali vse ostale JTD-je do 85 Kw pride 300€ govorim o mojih cenah z popustom,redna je 30% + je pa to za vse jermene,šponarje, rolce ,vodne pumpe,filtre in olje tako da neke grozne razlike ni.Turbina košta nekje tam tam,sklopka z vztrajnikom (dvomasnim) ravno tako oz. se za TDI-ja dobi fiksni vztrajnik ki je večen,česar za JTD-ja ne izdelujejo ...Res je sam vozim JTD-ja ampak se enga Passata al pa A6 ne bi branil,če bi ga imel za kaj rabit oz. bi si ga lahko privoščil.

no končn en k mi je lepo razložu kar sm hotu vedt...

zdj me pa sam še zanima kako use to gre točn ce bi šou u italijo po enga td bravota..pač stroški pa use to kako gre kaj morm narest
hvala
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Napisal/-a čare Po jul 27, 2009 8:09 pm

Če bi jaz šel v IT. po tak avto bi iskal JTD-ja,ker jih je kot dreka pa novejši je pa cenejši kot pri nas...Problem pri italjanih so samo uvozne tablice ki jih nimajo,kar pomeni al italjana prepričat da ti ga zapelje čez mejo na njagove tablice ali pa na vleko,glede točnih papirjev bo pa kdo drug povedal,načeloma pa gre tako kot pri nas edino potem še homologacija in DMV pa je avto za registrirat.
 
ta_pravi
Novinec
 
Prispevkov: 236
Pridružen: Sr maj 03, 2006 7:33 am

Napisal/-a ta_pravi Po jul 27, 2009 10:11 pm

Uvoz iz italije:

še najboljš se ti splača gledat v kaki avtohiši z rabljenimi vozili ker ti uredijo dokumente in ne rabiš kakega notarja pa to

potem ko pripelješ avto v slovenijo greš na davčno plačaš DMV in počakaš papirje par urc alpa en dan

potem greš s tem potrdilom na homologacijo, zraven tega pa moraš met še račun od vozila k si ga kupu (alpa overjeno kupoprodajno pogodbo), potem moraš met italijansko prometno, pa v italiji dobiš tudi ACI papir (to je nek papir pač da je bil avto prodan v tujino iz italije)

v enem dnevu (24ur) dobiš homologacijo in tako lepo narediš tehnični in vse ostalo :)...to je vse kar rabiš!

če pa boš gledu v italji pa kar poglej JTD. Pa rajš plačej mal več pa vzemi lepo ohranjenega.

LP
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 6 gostov