Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
phoebus
Uporabnik
 
Prispevkov: 1496
Pridružen: Ne jan 26, 2003 12:59 am

Napisal/-a phoebus Pe jun 12, 2009 8:12 am

hehehe, a 240 tisoč je lifetime mašine? :lol:
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Pe jun 12, 2009 9:17 am

speedfight je napisal/-a:

Ne zaradi nekonstantnih obremenitev, ampak zaradi poligonskega efekta, ki nastane pri verižnikih. Zato ima veriga tudi nekonstantna prestavna razmerja, kar za jermen ne velja. Bi pa morala veriga zdržati življensko dobo motorja zlahkoto. Problem pri verigah je tudi dokaj velika poraba moči za prenos. Z glasnostjo ni več toliko težav kot v preteklosti, ker vgrajujeo zelo precizne verige. Pri jermenu pa težko verjamem, da ga ni potrebno menjati pred 240k km. Staranje, agresivna sredtsva, obrabljanje,... Nevem kakšno osnovo imajo, da ti dajo toliko garancije...?


Si ti morda strojnik?

Odmična gred se vedno vrti pol počasneje od ročične gredi. Zato je razmerje VEDNO in KONSTANTNO 2-1

Osnova so pa verjetno novi materiali in testiranja da bo to res preživelo toliko ali še veliko več km. Če bi pogledal zgodovino za nazaj so se jermeni menjali prvo na 60tkm, čez par let naprej na 90, 120, 240 razvoj gre naprej ;)
 
avtoman
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Po jul 14, 2008 11:31 am
Kraj: Lj okolica

Napisal/-a avtoman Pe jun 12, 2009 10:35 am

Tudi verige niso večne. Več pa si lahko preberete tu:
http://www.skoda-team.com/forum/viewtop ... 7b2c89aae7
Mogoče bo kdo rekel, da je to pač Škoda, toda motor pa je VW - jev. Iz lastnih izkušenj pa vem, da sem pri Renaultu menjal že pri 27 000km komplet zobnika in verigo, pri Katrcah pa je bil to večni problem.
 
Uporabniški avatar
Matjazy
Uporabnik
 
Prispevkov: 912
Pridružen: To maj 11, 2004 8:24 pm

Napisal/-a Matjazy Pe jun 12, 2009 12:22 pm

Na nissan sunny-u zdrži ketna vsaj 480k km. Bi verjetno še dosti dlje, samo je avto že skoraj zgnil.
 
speedfight
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 675
Pridružen: Po nov 08, 2004 8:02 am

Napisal/-a speedfight Pe jun 12, 2009 12:54 pm

Pero je napisal/-a:
speedfight je napisal/-a:

Ne zaradi nekonstantnih obremenitev, ampak zaradi poligonskega efekta, ki nastane pri verižnikih. Zato ima veriga tudi nekonstantna prestavna razmerja, kar za jermen ne velja. Bi pa morala veriga zdržati življensko dobo motorja zlahkoto. Problem pri verigah je tudi dokaj velika poraba moči za prenos. Z glasnostjo ni več toliko težav kot v preteklosti, ker vgrajujeo zelo precizne verige. Pri jermenu pa težko verjamem, da ga ni potrebno menjati pred 240k km. Staranje, agresivna sredtsva, obrabljanje,... Nevem kakšno osnovo imajo, da ti dajo toliko garancije...?


Si ti morda strojnik?

Odmična gred se vedno vrti pol počasneje od ročične gredi. Zato je razmerje VEDNO in KONSTANTNO 2-1

Osnova so pa verjetno novi materiali in testiranja da bo to res preživelo toliko ali še veliko več km. Če bi pogledal zgodovino za nazaj so se jermeni menjali prvo na 60tkm, čez par let naprej na 90, 120, 240 razvoj gre naprej ;)




Normalno, da v motorjih mora biti konstantna, če nebi bila......... ;) V osnovi pa le ta ni konstantna.... ;) Kako pa rešijo poligonski efek,t p aje drugo vprašanje.. :)
 
Uporabniški avatar
primozek68
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1983
Pridružen: Če dec 18, 2008 8:50 pm

Napisal/-a primozek68 Pe jun 12, 2009 1:40 pm

speedfight, ti nimaš pojma, kaj trobezljaš. A sploh veš, kaj je konstantno prest. razmerje? Klinasti jermeni ga nimajo, zobati in veriga pa majo. Poligonski efekt???
Tud pri jermenu obstaja.
 
wroom
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 25
Pridružen: Po maj 01, 2006 10:23 am

Napisal/-a wroom Po jun 15, 2009 8:08 am

Poznam Audi A8 4.0 TDI quatrro letnik 2003 ki mu je pri 160.000 kilometrih odtrgal ketno,
tko da je nastal za 8000€ škode, nakar pravjo na porsche verovskova de je to kr pogosta zadeva....Kljub temu da je lastnik več kot 2 leti opozarju verovškovo da ma mrzu avto čuden zvok... so rekl da so to ketne pa da je to neki normalnga, pa da najbolš da se počaka pa zamena k ketnam bo življenska doba potekla.... j***m TI TAKE KETNE!
 
Uporabniški avatar
Nixxon
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3646
Pridružen: Ne jul 27, 2003 10:42 am
Kraj: Vrhnika

Napisal/-a Nixxon Pe jun 19, 2009 10:39 am

Po drugi strani imaš pa avtomobile ki prevozijo čez miljon km-jev brez menjave...
Slika
 
Uporabniški avatar
ophidian
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 51
Pridružen: Sr mar 04, 2009 8:44 am

Napisal/-a ophidian Če jul 30, 2009 9:36 am

lumpii je napisal/-a:
ophidian je napisal/-a:
lumpii je napisal/-a:
ophidian je napisal/-a:ta novi VW 2.0 tdi cr imajo na 240000 km menjavo jermena po servisni knjižici...vsaj tako piše v moji .


Pomoje si spregledal 4 servise nazaj ko pri 120.000 piše verjetno isto......

Kaj pa vodna pumpa, rolce, in kar se še menja...jaz sem slišal, da je bolj problematično kot je vse ostalo rolca oziroma napenjalec, ki rad zablokira-zariba!!!


sem preveril knjižico....in pri 2.0 tdi cr se jermen menja pri 180000km, na 240000 pa napenjalec....brez časovnih omejitev. 2.0 tdi pd se pa jermen menja na 150000km.


Sej verjamem, sam ne vem kje je fora, ker sem imel Passata 1.9tdi, 110KM in je predvidena menjava jermena, pumpe in šponarja na 90.000km, zadnji modeli z 130KM pa na 120.000km ali 5 let, kar je pač prej.


No, v glavnem včeraj sm šel k debevcu v črnuče peljat avto na servis pr 30k km, in glej ga zlomka, mi začne naštevat, kaj vse bo v bližnji prihodnosti za zamenjat prej kot piše po knjižici, ker kao imamo slabo nafto, slabe ceste ...itn...in pride tudi do jermena pr kao 90k km....seveda ga samo debelo pogledam in vprašam, ker tega v knjižici ne piše. Odgovor serviserja pč je, da tako piše v njihovi kontrolni listi..zdej si pa vedi, kje resnica leži. Očitno bo treba spet k drugemu peljat.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot], Google Adsense [Bot] in 8 gostov