Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
GapsoN
Novinec
 
Prispevkov: 484
Pridružen: Če sep 11, 2003 7:35 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a GapsoN So dec 27, 2003 11:25 pm

Pa sej tud TUV ni vse... jst sem mel brisalce ( http://www.japanparts.it ) in so mel TUV certifikat... v prvem nalivu sem jih zgubu!!! Pa so bli čist OK montirani, sam slabo je blo narjen...
GapsoN ™
Nobody else

Živim da vozim
Slika
 
Uporabniški avatar
mmiki
Novinec
 
Prispevkov: 244
Pridružen: Sr apr 24, 2002 4:54 pm
Kraj: Maribor

Napisal/-a mmiki Pe jan 02, 2004 12:05 am

Ja, zal je v Sloveniji res hudo z drzavo. Ogromno nesposobnih politikov, da o moto klubih, ki raje veliko govorijo, kot pa da bi kaj pametnega postorili niti ne govorimo. Nasa drzava zal nima dovolj sposobnih ljudi, ki bi lahko spisali nek pameten prometni zakon, zato raje kopira nemskega. Tezava je le, da ga prevajajjo nesposobni prevajalci, zato tudi prihaja do taksnih nesmiselnih zahtev.

Vloga TüV certifikata ni v tem, da je del lahko drazji, temvec jamci, da izdelek ustreza strogim (nemskim!!!) standardom. Tezava v spojlerjih je namrec v zmesi plastike, uporabljene za njihovo izdelavo. Doma narejeni so ponavadi iz nizko kvalitetne trde plastike. Ki se ob trkih ali raznih nesrecah s pesci prav nesramno lomi. Spojlerji, ki ustrezajo TüV normam pa so iz mehkejse plastike, ki se ob manjsih udarcih le ukrivi in tako ublazi udarec, ob vecjih pa bi se naj nacrtno odlomila na tocno dolocenih mestih. Kar se tega poglavja tice, se strinjam z zakonom. Tezava nastane sele v tistem delu, ki govori da v sloveniji ni institucije, ki bi bila pooblascena za taksne teste in izdajanje (Slovenskih!!!) certifikatov. Prav zato se uporabljajo nemski, cesar enostavno ne morem razumeti. Je pa res, da je v Sloveniji ze dolga leta tradicija kopiranja nemskih standardov (spomnite se standardov DIN = deutsche industrie normen).

Poglavje platisc pa je seveda zgodba zase. Res, da se najde marsikak čudak, ki si na staro podrtijo navlece za 3 stevilke prevelika platisca, ki mu sobajo po zunanji in notranji strani blatnikov., Taksne bi tudi jaz kaznoval. Ne vem pa, zakaj bi potreboval TüV certifikat, potrdilo o strokovni montazi in ne vem kaj vse se samo zato, ker sem npr. menjal serijska 13" platisca za 15".

Sicer pa bo novo leto prineslo tudi marsikaj novega. Popravek ZVCP, nove (grde) evropske tablice, dokoncno ukinitev prometnega dovoljenja, moznost opravljanja izpita s 17 leti (ob zelo cudaskih pogojih), in (upam da ne) znizanje dovoljene kolicine alkohola v krvi z 0,5 na 0,2.

Upam, da bo ob vsem tem se tudi kaksna pozitivna plat. Pa dobrodosli v letu 2004 ;)

LP

Miki
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG Pe jan 02, 2004 5:53 pm

Kar se tice platisc je tko .. jaz imam ene 14" katere mi je oce podaril. So pa od Forda Escorta Coswortha petkrake. Seveda te felge so original od forda in imajo ta znak gor. Oke oke .. zdej pa homo lomo. Jaz takoj na Summit Motors recem rabm vpisanje vecje dimenzije gum notr v homolomo. Mi napisejo vse stevilke za moj avto notr in zadevo podpisejo in postemplajo. Tko da sedaj imam potrditev da z temi felgami take velikosti in naj se na LPPju jebejo. Stalo me ni nic .. razn seveda vpis v homolomo na LPPju katerega se nisem sel uredit, saj imam plan to narediti poleti.

LP, Klemen
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 5 gostov