nisem se najbolje izrazilEnergetik81 je napisal/-a:Drocky je napisal/-a:olje se sceja iz IC zato, ker turbina ni več nova in s časoma našiba v IC malo olja.
Spusti pa ponavadi IC na plastičnem delu. Če spušča, je edini problem to, da avto bolj kadi in manj gre.
Da se toliko olja nabere v ICju, da curi skozi luknjo, potem mora biti turbina verjetno že konkretno zmahana. Po mojem gre bolj za kakšno puščanje hladilne iz hladilnika ali pa kondenz od klime...

Ko ima turbina za sabo tam okoli 200k km(al pa še prej) začne mastit. Ampak to ni tisto, da olje teče od nje ampak se hlapi olja počasi nabirajo v IC in se po stenah scejajo na najnižjo točko v ICju(ponavadi je IC nasploh najnižja točka od turbine do sesalnega kolektorja). Sčasoma se nabere olja ravno tolk, da tam kjer poči IC začne rositi olje. Ni to tisto spuščanje olja da bi teklo, ampak kakšnih par kapljic pa vseeno nastane.
Se lepo vidi na lenivčevi sliki to kar sem mislil. Sam da ko objemke držijo se to olje nabira v IC, ne zunaj.