Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Pe apr 16, 2010 5:43 pm

Energetik81 je napisal/-a:
Drocky je napisal/-a:olje se sceja iz IC zato, ker turbina ni več nova in s časoma našiba v IC malo olja.

Spusti pa ponavadi IC na plastičnem delu. Če spušča, je edini problem to, da avto bolj kadi in manj gre.

Da se toliko olja nabere v ICju, da curi skozi luknjo, potem mora biti turbina verjetno že konkretno zmahana. Po mojem gre bolj za kakšno puščanje hladilne iz hladilnika ali pa kondenz od klime...
nisem se najbolje izrazil :lol:
Ko ima turbina za sabo tam okoli 200k km(al pa še prej) začne mastit. Ampak to ni tisto, da olje teče od nje ampak se hlapi olja počasi nabirajo v IC in se po stenah scejajo na najnižjo točko v ICju(ponavadi je IC nasploh najnižja točka od turbine do sesalnega kolektorja). Sčasoma se nabere olja ravno tolk, da tam kjer poči IC začne rositi olje. Ni to tisto spuščanje olja da bi teklo, ampak kakšnih par kapljic pa vseeno nastane.

Se lepo vidi na lenivčevi sliki to kar sem mislil. Sam da ko objemke držijo se to olje nabira v IC, ne zunaj.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
lisko
Moderator / upravnik foruma
 
Prispevkov: 8469
Pridružen: So mar 15, 2003 4:13 am

Napisal/-a lisko Sr apr 21, 2010 5:15 pm

Ne se zaganjat fantje....interkuler je vedno masten. Če poznate delovanje motorja potem veste zakaj. NAmreč oljni odušek je speljan pred turbino (sesalni del) iz katerega prihajajo oljne pare. Zaradi fizikalnih zakonov se pare izločajo iz zraka ko se le ta ohlaja (oljni kondenz) in le ta se potem odraža kot puščanje na objemkah ali pa se nabira v IC. Seveda to ni v eneormnih količinah ampak je pa dovolj da lahko rečemo da je mastno :)
Slika
(Sine! Kaj naj nardim da pridem prek pločnika?......... Jeep-a si kup pa ne jamri :P ) :)
 
Uporabniški avatar
alanq4
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1700
Pridružen: Pe apr 15, 2005 11:02 pm
Kraj: ljubljana

Napisal/-a alanq4 Sr apr 21, 2010 6:49 pm

hahah par zanimivih odgovorov je v tej temi lol :lol:

Če ic pušča ne vem kako bi naj potegnilo smeti v motor? Saj piha ven čez razpoko!

Če je alu se ga povari, če je ob straneh plastičen, včinoma samo spustijo zatiči ki držijo plastičen del (tudi popravljivo) Če pa je plastika počla pa je najbolje dobit drug del (lahko pa se povari tudi plastika)

Bi znalo biti pa skoraj najceneje kupit nov univerzalen ic, je kar nekaj tega po netu, se pač poišče takega ki čimbolj mersko in po priključkih ustreza staremu (lahko je seveda večji, če je prostor za to)
Alfa Romeo 156 "project real GTA" in 166 2.4 jtd mau okrepljena :)
 
Uporabniški avatar
naliM
Novinec
 
Prispevkov: 267
Pridružen: Ne jan 01, 2006 9:55 pm
Kraj: Maribor - okolica

Napisal/-a naliM Sr apr 21, 2010 7:25 pm

Zaradi puščajočega IC se turbini ne godil lepo, saj nikakor ne more nabrati ustreznega tlaka in se vrti preko običajnih obratov. Kar pa ni pametno.
Čim manj vožnje in čim prej sanirat zadevo (rihtanje/rabljen/nov IC).

LP,

Milan
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov