Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
tesfalar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Po dec 15, 2008 1:42 pm

Napisal/-a tesfalar Sr jun 02, 2010 6:55 pm

tristan01 je napisal/-a:Doche hladna reciklaža ima en majčken problem, saj rabiš skoraj popolne razmere da je narejena dobro. Če je cestišče slabo in razpokano, se tam zadržuje vlaga še dolgo potem ko sije sonce. Freza veselo vse zreže, dodaš bitumen in ponovno položiš asfalt ki lahko vsebuje precej vlage. Kaj se zgodi prvo zimo pa vemo vsi (tisti ki ne vejo pa naj dajo steklenico piva v zamrzovalnik in pustijo preko noči). Ima tak način tudi prednosti, kot npr nizki stroški in hiter postopek, to pa je tudi vse.


Tako reciklaža po hladnem postopku kot vroča reciklaža imata svoj namen uporabe ter svoje prednosti in slabosti. Noben postopek ni "boljši" ali "slabši" od drugega. Vsak za svoj namen; hladni postopek za izboljšanje nosilnosti in zmrzlinske odpornosti, vroči pa za ponovno uporabo materialov iz vezanih plasti voziščne konstrukcije.

Vozišče se obnavlja ker je slabo in razpokano, a ne? In voda v njem med obnovo ni nič slabega, nasprotno - zahtevana je, zato se jo tudi dodaja (na slikah se lepo vidi cisterne za bitumen in vodo). Namreč, da je možno recikliran material vgraditi (beri: zvaljati) mora ta material vsebovati neko količino vlage - ta se za vsak primer posebej določi v laboratoriju (optimalna vlaga - Proctor) in je čez palec cca 5%.

In ne, metoda obnove vozišč po hladnem postopku z uporabo penjenega bitumna kot veziva NE potrebuje idelalnih pogojev za izvedbo. Je namreč precej prizanesljiva oz. tolerantna do odstopanj pri izvedbi, to je tudi eden od razlogov za njeno razširjenost (v tujini, da ne bo pomote).

Ne dodaja se bitumen potem ko bi freza to zrezala, ampak se v material med delom vmeša penjeni bitumen (če poskusiš zmešati običajen vroč bitumen v hladen, vlažen material dobiš žgance, ne ceste...) in na novo položen asfalt ne vsebuje nikoli nič vode. Nikoli. Nič. Asfalt ima pri vgrajevanju cca 160°C.
 
Uporabniški avatar
R 26
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 631
Pridružen: To maj 15, 2007 1:27 pm
Kraj: dolenjska je moja mati

Napisal/-a R 26 Sr jun 02, 2010 7:38 pm

Pozna kdo cesto Novo mesto-Dolenjske Toplice. Predvsem cesta v Jurki vasi in Vavti vasi je KATASTROFALNA. Pa tud Rumanja vas ne zaostaja. Če se tm mrliški avto mimo prpela, še kdo oživi.
 
Uporabniški avatar
tomzzi
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2285
Pridružen: Pe mar 11, 2005 8:47 pm

Napisal/-a tomzzi Sr jun 02, 2010 7:48 pm

R 26 je napisal/-a:Pozna kdo cesto Novo mesto-Dolenjske Toplice. Predvsem cesta v Jurki vasi in Vavti vasi je KATASTROFALNA. Pa tud Rumanja vas ne zaostaja. Če se tm mrliški avto mimo prpela, še kdo oživi.


Ja tam je tudi živa katastrofa.

Kaj pa Podturn - Semič - Črnomelj... :noro
 
Gosic
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2055
Pridružen: To jan 27, 2009 9:35 pm

Napisal/-a Gosic Sr jun 02, 2010 9:47 pm

tesfalar je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:Doche hladna reciklaža ima en majčken problem, saj rabiš skoraj popolne razmere da je narejena dobro. Če je cestišče slabo in razpokano, se tam zadržuje vlaga še dolgo potem ko sije sonce. Freza veselo vse zreže, dodaš bitumen in ponovno položiš asfalt ki lahko vsebuje precej vlage. Kaj se zgodi prvo zimo pa vemo vsi (tisti ki ne vejo pa naj dajo steklenico piva v zamrzovalnik in pustijo preko noči). Ima tak način tudi prednosti, kot npr nizki stroški in hiter postopek, to pa je tudi vse.


Tako reciklaža po hladnem postopku kot vroča reciklaža imata svoj namen uporabe ter svoje prednosti in slabosti. Noben postopek ni "boljši" ali "slabši" od drugega. Vsak za svoj namen; hladni postopek za izboljšanje nosilnosti in zmrzlinske odpornosti, vroči pa za ponovno uporabo materialov iz vezanih plasti voziščne konstrukcije.

Vozišče se obnavlja ker je slabo in razpokano, a ne? In voda v njem med obnovo ni nič slabega, nasprotno - zahtevana je, zato se jo tudi dodaja (na slikah se lepo vidi cisterne za bitumen in vodo). Namreč, da je možno recikliran material vgraditi (beri: zvaljati) mora ta material vsebovati neko količino vlage - ta se za vsak primer posebej določi v laboratoriju (optimalna vlaga - Proctor) in je čez palec cca 5%.

In ne, metoda obnove vozišč po hladnem postopku z uporabo penjenega bitumna kot veziva NE potrebuje idelalnih pogojev za izvedbo. Je namreč precej prizanesljiva oz. tolerantna do odstopanj pri izvedbi, to je tudi eden od razlogov za njeno razširjenost (v tujini, da ne bo pomote).

Ne dodaja se bitumen potem ko bi freza to zrezala, ampak se v material med delom vmeša penjeni bitumen (če poskusiš zmešati običajen vroč bitumen v hladen, vlažen material dobiš žgance, ne ceste...) in na novo položen asfalt ne vsebuje nikoli nič vode. Nikoli. Nič. Asfalt ima pri vgrajevanju cca 160°C.


In živeli so do konca svojih dni....

Pakaži mi enega, samo enega človeka v naši pravljični deželi, ki dela točno tako, kot piše v pravljičnih knjigah?

Nobenega ni. Posel je denar, in kjer je posel tam je denar. Flikanje cest se splača, ker marsikdo spravi 'kakega' vijolčnga v žep ;). Drugega dela, kaj bolj obsežnega v Sloveniji ni in nebo, kar se tiče cest. In posel si naredijo z nekvaliteto sami. Ker saniranje mora nekdo plačat oz obnovo.

Asfalt pa se ugrajuje od 220-230°C. Pri 260°C se jo pa meša oz pripravlja.

Pa lep pozdrav v pravljice.
 
tesfalar
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 42
Pridružen: Po dec 15, 2008 1:42 pm

Napisal/-a tesfalar Če jun 03, 2010 6:00 am

Gosic je napisal/-a:In živeli so do konca svojih dni....

Pakaži mi enega, samo enega človeka v naši pravljični deželi, ki dela točno tako, kot piše v pravljičnih knjigah?

Nobenega ni. Posel je denar, in kjer je posel tam je denar. Flikanje cest se splača, ker marsikdo spravi 'kakega' vijolčnga v žep ;). Drugega dela, kaj bolj obsežnega v Sloveniji ni in nebo, kar se tiče cest. In posel si naredijo z nekvaliteto sami. Ker saniranje mora nekdo plačat oz obnovo.

Asfalt pa se ugrajuje od 220-230°C. Pri 260°C se jo pa meša oz pripravlja.

Pa lep pozdrav v pravljice.


Kdo je pa tebi na žulj stopil? Glej, lepo sem napisal, kako in kaj je na stvari, ker mogoče pa v tej ljubi Sloveniji koga še kaj zanima ni ne ser*** vsi po vsem. To je itak naš nacionalni šport - kritiziranje vsevprek.

S svojim znanjem in strokovnimi viri (šank?) lahko razveseliš Nadzornega inženirja na gradbišču in mu pojasniš kaj in kako Izvajalec dela narobe. Investitor, Naročnikin davkoplačevalci ti bomo hvaležni.
S podatki o toku vijoličnih seznani policijo in tožilstvo, saj si to konec koncev dolžan storiti, če imaš podatke o kaznivem dejanju.
-sarcasm off-

Pa še to: asfalt se vgrajuje in ne ugrajuje. In to pri 160-170°C. Pokliči me na cesto, kjer imajo asfaltno zmes pri 230°C, pa si ves asfalt, ki ima izmerjenih več kot 220°C, z golimi rokami stlačim v žepe.
Pri proizvodnji ima asfaltna zmes cca 180°C.

Dovolj prepucavanja z moje strani, če te kaj res zanima, vprašaj, drugače pa Over&Out. :pivo
 
madpanter
Novinec
 
Prispevkov: 180
Pridružen: So apr 25, 2009 8:33 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a madpanter Če jun 03, 2010 6:58 am

HaMzO je napisal/-a:
Gosic je napisal/-a:
kolesar je napisal/-a:
ironmaiden je napisal/-a:...vse se da ,če je interes...
...ob tem se sprašujem kako so zgrajene stavbe okoli.....
..,sem si glih sam odgovoril-nočem vedeti.

stavbe so na pilotih..


Samo barje je zares problem. Barje je ilovica, blato, voda. če si se kdaj peljal proti Igu, iz Ižanske ceste, so med nivami grebeni, kateri so ponavadi polni vode. Tam je vedno voda. enostavno, za take ceste bi bili v igri ogromni, orgomni denarji. Sami piloti so morda rešitev za 15, mogoče 30 let. Me zanima kaj bo z tem rudnikom čez 10-20 let. Sama konstrukcija potrebuje trdna, temeljna tla. prav tako cesta, hiše, bloki itd. In če je pilot zabit pod pritiskom v tla, in ga sila vozil, in sila samega terena nekako drzi primeru, ker se sili izničita, bo mogoče nekoč sila vozil in teža konstrukcij pretežka, za samo stisnjeno glino,ilovico, kar pač je tam. Kamnine zagotovo ni.

Je pa kot zanimivost, da je prva cesta v Sloveniji in v celoti in še vedno odlično služi temu namenu , avtocesta med kranjem in Ljubljano v celoti asfaltno betonska. In za dobre avtoceste, bi morali naše ceste povsot take zgradit. Take avtoceste, so ubistvu za celo večnost. Spodnji ustroj ceste je primerno utrjen, nad tem je betonska plošča, debeline okoli 15cm ponavadi, in potem na njej asfalt. Tak je sicer sedaj vrhniški klanec, mislim pa da samo pas za počasna vozila, za klanec.


vidim da si podkovan za nizke gradnje oz ceste in cestišča. ziher si mel Gregorača na srednji šoli
:lol:

no uglavem kar se tiče barja: stavbe so na pilotih od rutarja pa do Merkurja in okolica, z šolo smo bili na ogledu ko so pilotirali pilote, edino leklerk ni, stavbe so dokaj čvrste še za par let, pomojm, cesta in kanalizacija pa ni pilotirana saj niso vedl oz slabo so mislili da se cesta nebo posedla :lol:
če bi sprva tko naredil bi mel manj stroškov kokr zdj ko morajo porušit in nanovo narest, kokrkol, kdor je delu je izpadu bebec :D

kar se pa tiče AC in asfalta, je moj profesor reku tkole: v nemčiji majo večje sloje asfalta, ker pri njih so avtoceste preobremenjene z tovornjaki in zato nešparajo na asfaltu, popravilo jim nepride v račun saj majo (firme) več stroškov in zamud kokr da vedno krpajo. se jim nesplača. (govorim za te glavne AC ). Žal pri nas nimajo take logike in glih kontra delajo. cesto ki jo že tako in tako dolgo kradijo postavijo en slab in taknek asfalt da imajo usaj 2 leti mir potem pa ponovno polaganje asfalta na NAŠ račun DDV plačevalcev. skratka dela jim nikol nezmanka prav tako denarja ne :lol:

jz te naše gradbenike posebi DARS čist razumem, kradejo kolikor se le da od te naše prelepe in poštene države :D


off: meni se bolj zdi da Slokan iz njega govori ;)
 
Gobavc
Novinec
 
Prispevkov: 220
Pridružen: Po jul 11, 2005 9:27 am
Kraj: LJ-Vič

Napisal/-a Gobavc Če jun 03, 2010 8:38 pm

tesfalar je napisal/-a:

Pa še to: asfalt se vgrajuje in ne ugrajuje. In to pri 160-170°C. Pokliči me na cesto, kjer imajo asfaltno zmes pri 230°C, pa si ves asfalt, ki ima izmerjenih več kot 220°C, z golimi rokami stlačim v žepe.
Pri proizvodnji ima asfaltna zmes cca 180°C.

Dovolj prepucavanja z moje strani, če te kaj res zanima, vprašaj, drugače pa Over&Out. :pivo

No ja. Včasih je tudi več. tudi na 200°C prideš. Vendar malokrat. V povprečju bo pa kar držala tvoja navedba. Edino liti asfalt, ima temperaturo tam okrog 240-250 °C. Vendar z bitumnom 20/30, ki je precej trd. Ostali asfalti imajo mehkejše bitumne (70/100, 50/70) oz. polimerne bitumne za na AC. In tem mehkejšim visoka temperatura uniči lastnosti.
 
Uporabniški avatar
sašo5
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5060
Pridružen: Po sep 10, 2007 4:29 pm
Kraj: Brežice

Napisal/-a sašo5 Če jun 03, 2010 8:50 pm

tomzzi je napisal/-a:Kaj pa Podturn - Semič - Črnomelj... :noro

"partizanka" :?: oz. "banditenštrase" :-P :arrow: katastrofa.....(vsaj marca je bila, pa verjamem, da je sedaj enako, če ne še slabše; je pa zato gor proti Žuženberku na novo preplastena in kr o.k.
Gosic je napisal/-a:Asfalt pa se ugrajuje od 220-230°C. Pri 260°C se jo pa meša oz pripravlja.....

vse imaš prav, razen tega.......170-180 "kuhajo", ko priipeljejo na traso(gradbišče) in mimogrede: asfalt se polaga, ima pa med 14 0 in 150 stopinj.......
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Napisal/-a tristan01 Pe jun 04, 2010 11:33 am

Gosic je napisal/-a:
tesfalar je napisal/-a:
tristan01 je napisal/-a:Doche hladna reciklaža ima en majčken problem, saj rabiš skoraj popolne razmere da je narejena dobro. Če je cestišče slabo in razpokano, se tam zadržuje vlaga še dolgo potem ko sije sonce. Freza veselo vse zreže, dodaš bitumen in ponovno položiš asfalt ki lahko vsebuje precej vlage. Kaj se zgodi prvo zimo pa vemo vsi (tisti ki ne vejo pa naj dajo steklenico piva v zamrzovalnik in pustijo preko noči). Ima tak način tudi prednosti, kot npr nizki stroški in hiter postopek, to pa je tudi vse.


Tako reciklaža po hladnem postopku kot vroča reciklaža imata svoj namen uporabe ter svoje prednosti in slabosti. Noben postopek ni "boljši" ali "slabši" od drugega. Vsak za svoj namen; hladni postopek za izboljšanje nosilnosti in zmrzlinske odpornosti, vroči pa za ponovno uporabo materialov iz vezanih plasti voziščne konstrukcije.

Vozišče se obnavlja ker je slabo in razpokano, a ne? In voda v njem med obnovo ni nič slabega, nasprotno - zahtevana je, zato se jo tudi dodaja (na slikah se lepo vidi cisterne za bitumen in vodo). Namreč, da je možno recikliran material vgraditi (beri: zvaljati) mora ta material vsebovati neko količino vlage - ta se za vsak primer posebej določi v laboratoriju (optimalna vlaga - Proctor) in je čez palec cca 5%.

In ne, metoda obnove vozišč po hladnem postopku z uporabo penjenega bitumna kot veziva NE potrebuje idelalnih pogojev za izvedbo. Je namreč precej prizanesljiva oz. tolerantna do odstopanj pri izvedbi, to je tudi eden od razlogov za njeno razširjenost (v tujini, da ne bo pomote).

Ne dodaja se bitumen potem ko bi freza to zrezala, ampak se v material med delom vmeša penjeni bitumen (če poskusiš zmešati običajen vroč bitumen v hladen, vlažen material dobiš žgance, ne ceste...) in na novo položen asfalt ne vsebuje nikoli nič vode. Nikoli. Nič. Asfalt ima pri vgrajevanju cca 160°C.


In živeli so do konca svojih dni....

Pakaži mi enega, samo enega človeka v naši pravljični deželi, ki dela točno tako, kot piše v pravljičnih knjigah?

Nobenega ni. Posel je denar, in kjer je posel tam je denar. Flikanje cest se splača, ker marsikdo spravi 'kakega' vijolčnga v žep ;). Drugega dela, kaj bolj obsežnega v Sloveniji ni in nebo, kar se tiče cest. In posel si naredijo z nekvaliteto sami. Ker saniranje mora nekdo plačat oz obnovo.

Asfalt pa se ugrajuje od 220-230°C. Pri 260°C se jo pa meša oz pripravlja.

Pa lep pozdrav v pravljice.


Tole si ga pa pošteno mimo usekal. Če slučajno delaš v tem poslu upam da ne asfaltiraš cest. Bitumen se proizvaja pri 190-195 stopinjah. pri cca 200 se prekuri (postane neuporaben). Asfalti se proizvajajo pri cca 160 stopinjah, med vgradnjo pa pade temperatura, Pod temepraturo cca 110 - 120 stopinj pa ni možno več utrjevati in valjati asfalta. Če bi ga ugrajevali pri temperaturah o katerih pišeš ti, pa bi zadeva veselo dimila kot star cigan in tudi ceste bi po par mesecih dobesedno razpadle.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov