Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Po mar 30, 2009 11:37 am

imilet1 je napisal/-a:ampak po drugi strani pa to olje z mos2 ne pride tako hitro preko oljnega filtra v vitalne dele motorja???

PS: kaj pa olje za pumpe dize?Je res, da je boljse od ostalih olj navadnih 5w-40?Npr. 5w-40 esso in 5w-40 za pumpe dize motor? Se lahko toci olje za pumpe dize v npr klasicne td-je?


Mislim da so molekule Mos2 manjše od molekul olja, ter da se vse skupaj šteje v vsiskoznost. Torej pride enako hitro. Pa še Mos2 naj bi se zadrževal po kritičnih delih, torej bi teoretično moralo biti mazanje pri zagonu boljše kot pri navadnem olju.

O dizlih pa nimam pojma :oops:
 
chevy
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1539
Pridružen: Pe maj 02, 2008 1:53 pm

Napisal/-a chevy Po mar 30, 2009 1:20 pm

imilet1 je napisal/-a:ampak po drugi strani pa to olje z mos2 ne pride tako hitro preko oljnega filtra v vitalne dele motorja???

PS: kaj pa olje za pumpe dize?Je res, da je boljse od ostalih olj navadnih 5w-40?Npr. 5w-40 esso in 5w-40 za pumpe dize motor? Se lahko toci olje za pumpe dize v npr klasicne td-je?


...mene tudi to zanima... predvsem to, če ima avto common-rail motor in DPF filter, ker za neko posebno olje bi rabil odštet več kot 10€ in moram ga nalit 6,5 litrov... Aral PD 5W40 dobim po 7€.


imilet1

...nadaljujva/mo v tej temi > http://www.avtomobilizem.com/forum/view ... highlight=

EDIT:
Moderatorji > zakaj ste zaklenili oz. izbrisali to temo :?:
Zadnjič spremenil chevy, dne Po mar 30, 2009 9:18 pm, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Po mar 30, 2009 2:45 pm

Bi prosil uporabnika Nebivedu, če lahko pove, kje se to nabavi, predvsem bi bilo dobro to dat v peugeotove menjalnike...
 
Uporabniški avatar
adis
Uporabnik
 
Prispevkov: 8095
Pridružen: To jan 30, 2007 1:47 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a adis Po mar 30, 2009 2:52 pm

 
Uporabniški avatar
Cash
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2749
Pridružen: Pe apr 16, 2004 7:56 pm

Napisal/-a Cash Po mar 30, 2009 4:21 pm

Hvala adis ;)
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Po apr 06, 2009 12:47 pm

v peugeotove menjalnike obvezno dat, ker se precej pozna!

Edino, česar se bojim pri tem olju je viskoznost, ker imam turbino in je mogoče bolje dati 5w-40(ta je bil do zdaj). Drugače pa je olje res vrhunsko...vsaj tak občutek sem dobil po pogovoru z inženirjem, ki dela na liqui molly v Deutsch rebubljik:)
ima se kdo izkusnje z doticnim oljem?
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Če apr 23, 2009 10:36 pm

se kaksne izkusnje:)

kako mislite, da bi se obneslo to olje z dodatkom, namrec 20.000km sem dodal vec kot pohvaljeni slick 50-teflon(pohvaljen na bmw forumu...).Ali bi se lahko mos2 sprijel s kovino, ker je ze PFTE gor...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če apr 23, 2009 10:54 pm

Sem ti že napisal na enem drugem forumu. Sam uporabljam liqui molly MOS2 olje že 5 let in 220.000km v svojem avtu, motor vedno v prvo vžge. Olje menjam na 7.500 do 10.000km, vzamem a pa vedno po 8 kantic skupaj in me cena pride okoli 20 do 25 evrov na komad.
Zadnje leto ga uporabljava tudi na ženinem avtu (vitara 1.6 VX - 5 vrat) in tudi se pozna, da mašina lažje laufa.

Dodajam pa tudi v menjalnik in v diferenciale dodatke od liqui molly za menjalnike in diferenciale ter mažem zglobe in končnike z mastjo od liqui molly. Do sedaj nobenih problemov. (vsi končniki in kardani so narejeni tako., da se jih da polnit z mastjo in na avtu so še prvi končniki, stari 19 let)

Edino kar sem dodal mašini v mojem avtu pred približno 10.000km je Megalon - dodatek za motor, ker ima mašina nekaj čez 430.000km.

V ponedeljek sem pa mal avto stestiral (da nebo ratal zamorjen) in gre še vedno 160 brez problemov, 180 če je mal klančka (merjeno z GPS-jem) in to za 1.5 tone težak avto z 1.6 mašino in 83KM ter 430.000km prevoženimi pa offroad gumami ni slabo.
Old subarus never die, they just get faster!
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 So apr 25, 2009 1:50 am

nebivedu,verjamem na besedo.Definitivno gre tole olje naslednjo menjavo v avto:)
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Po avg 23, 2010 10:19 pm

je se kdo prakticiral olje LM mos2 ali le dodatek mos2?
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom To avg 24, 2010 1:45 pm

Za menjalnik in ne za motor se jaz to ne bi upal več uporabiti, gre za posebne zahteve in trajno odpornost olja, najbolje je predpisano kvalitetno olje. Ta molibdenov bisulfit naj bi bil v obliki tako drobnega prahu kot emulzija. To so včasih na pumpah prodajali in vedno je bila v kantici usedlina?? So pa to vseeno trdni delci in ob eni generalni sem videl zabasan motor, tako da jaz nikoli tega ne bi več dal v avto, lahko pride v šarži tudi debelejše mletje. Verjetno je to povezano s popolno prehodnim in zdravim mazalnim sistemom. Če fašeš neprimeren filter, blokira prehode, premalo mlet dodatek se lahko nalaga po motorju, to pa ni zaželeno. Sem dobil za darilo od zastopnika eno dozo pa je zdaj že par let v garaži. Sem pa do zdaj pri vsaki menjavi olja dodal pol predpisane doze STP-ja, ki je pa gosta prozorna tekočina in jo je potrebno dodati vsakič. Za generalne sem pa mešal z 1/3 STP, pa ni nikoli zaregljalo na suho. Vsak ima pač svoje izkušnje. Ta tip dodatka kot so STP, Bardahl ali Wynns smo kupovali v Trstu.
V industriji smo dodajali Metabond dodatke olja, ti so na meritvah kazali opazno nižji odjem toka na motorjih in nižje temperature reduktorjev. Tam so hitrosti gibanja zobnikov in delov znatno nižje, pa še izgorevanja ni zraven.
 
Uporabniški avatar
imilet1
Uporabnik
 
Prispevkov: 1368
Pridružen: Pe dec 05, 2003 11:55 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a imilet1 Sr avg 25, 2010 12:14 pm

tu ne gre za prah temveč tekočino...Delci naj bi bili manjši od 1 mikrona, filter olja pa ima filtracijo okrog 30 mikronov, ce se prav spomnim....
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a joztom Sr avg 25, 2010 12:52 pm

Lepo je v opisu, da je olje kovinske sive barve. Sem iz svojega avta s šraufencigerjem ven ta drek kopal, je bilo na debelo vse tako, kot oni v Benetkah, ki je po ksihtu s srebrno namazan in negiben stoji. Takrat sem opral motor z3:1 olje:nafta in za zmeraj zaključil z eksperimenti. Mogoče so zdaj to uredili in je O.K. Jaz vem le za svoje izkušnje.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 7 gostov