Napisal/-a joztom To avg 24, 2010 1:45 pm
Za menjalnik in ne za motor se jaz to ne bi upal več uporabiti, gre za posebne zahteve in trajno odpornost olja, najbolje je predpisano kvalitetno olje. Ta molibdenov bisulfit naj bi bil v obliki tako drobnega prahu kot emulzija. To so včasih na pumpah prodajali in vedno je bila v kantici usedlina?? So pa to vseeno trdni delci in ob eni generalni sem videl zabasan motor, tako da jaz nikoli tega ne bi več dal v avto, lahko pride v šarži tudi debelejše mletje. Verjetno je to povezano s popolno prehodnim in zdravim mazalnim sistemom. Če fašeš neprimeren filter, blokira prehode, premalo mlet dodatek se lahko nalaga po motorju, to pa ni zaželeno. Sem dobil za darilo od zastopnika eno dozo pa je zdaj že par let v garaži. Sem pa do zdaj pri vsaki menjavi olja dodal pol predpisane doze STP-ja, ki je pa gosta prozorna tekočina in jo je potrebno dodati vsakič. Za generalne sem pa mešal z 1/3 STP, pa ni nikoli zaregljalo na suho. Vsak ima pač svoje izkušnje. Ta tip dodatka kot so STP, Bardahl ali Wynns smo kupovali v Trstu.
V industriji smo dodajali Metabond dodatke olja, ti so na meritvah kazali opazno nižji odjem toka na motorjih in nižje temperature reduktorjev. Tam so hitrosti gibanja zobnikov in delov znatno nižje, pa še izgorevanja ni zraven.