Ma kaj pa vem, meni je bistvena garancija na motor in menjalnik, ker so tu ponavadi stroški največji. To, kar se olja tiče, je pa tako ali tako brezveze, ker nosiš svojega. Jaz to delam od 1. servisa dalje npr in ni nobenega problema. Zakaj bi plačeval 20 ojro/lit, kot praviš
Zame recimo te 10-letne garancije nimajo pomena, če obenem omejijo kilometre na 100, 150, 200k km. Meni je bistvenega pomena to, da imam garancijo npr (za sedanje razmere) normalna 4 leta in da so kilometri neomejeni. Ko delaš 50-60k km/leto to ni tako napačno. Tako imam potem npr pri 240.000 km še vedno garancijo.. Ok, nimam garancije na ležaje in podobno, ampak ok, to še gre. Poznam enega, ki ima enak avto kot jaz in dela okrog 80-100k km/leto. Garancija 4 leta..torej do 320-400k km

To je sicer mogoče brutalen primer, ampak resničen.
Tudi sam malo težko verjamem, ker sem na splošno skeptičen, ampak ok. Mislim, npr da mu pri 250k km začne ružiti turbina in potem naenkrat kaputt.. Kaj v tem primeru? Avtomobil je dejansko v garanciji, torej bi morali to zamenjati 4 free?
Proizvajalci pri ponudbi teh garancije upajo na čim manj takih primerov, ampak kak se pa najde
