~toMmy~ je napisal/-a:a_sist je napisal/-a:Vsi smo se smejali hrvatom, ko so jim američani zgradili avtoceste in sedaj pobirajo tudi cestnino...
S časom se je to pokazalo kot zelo dobra ideja. Zakaj? Ko so ameriji gradili avtoceste, so imeli v mislih, da če bo prišlo do poškodb, bodo to oni iz svojega žepa plačevali popravila - torej so gradili kvalitetno. Pri nas je gradil nek gradbinec nad ceno ( so priznali da so se dogovarjali o poslih ) in pri tem imel v mislih, da ko se bo vozišče poškodovalo bo to popravljal kdo? jah on, seveda.. kako kvalitetno je potem bila avtocesta zgrajena?
Eni deli že takoj po otvoritvi valoviti in konstantne omejitve 80-100km/h, da zaščitijo svoje riti, se tebi zdijo dobra stvar? Pa tudi z "bauštelami" ni spet toliko bolje kot pri nas.
nebivedu je napisal/-a:~toMmy~ je napisal/-a:a_sist je napisal/-a:Vsi smo se smejali hrvatom, ko so jim američani zgradili avtoceste in sedaj pobirajo tudi cestnino...
S časom se je to pokazalo kot zelo dobra ideja. Zakaj? Ko so ameriji gradili avtoceste, so imeli v mislih, da če bo prišlo do poškodb, bodo to oni iz svojega žepa plačevali popravila - torej so gradili kvalitetno. Pri nas je gradil nek gradbinec nad ceno ( so priznali da so se dogovarjali o poslih ) in pri tem imel v mislih, da ko se bo vozišče poškodovalo bo to popravljal kdo? jah on, seveda.. kako kvalitetno je potem bila avtocesta zgrajena?
Eni deli že takoj po otvoritvi valoviti in konstantne omejitve 80-100km/h, da zaščitijo svoje riti, se tebi zdijo dobra stvar? Pa tudi z "bauštelami" ni spet toliko bolje kot pri nas.
Hmm, si se kdaj peljal mimo barja po južni obvoznici. Dan po tem, ko je bila odprta je bila cela valovita. Ja hrvaške ceste so boljše kot naše. Pa nezato, ker bi jih gradili američani, ampak ker imajo boljšo podlago kot mi.
CHAN je napisal/-a:Ena izmed antropoloških razlag pravi, da je obstoj države smiselen s populacijo vsaj 10 mio prebivalcev. Manjše državne strukture naj bi bile bolj podvržene večji povezanosti med elitami ter posledični korupciji. Omenjeno hipotezo demantira velika večina majhnih (skorajda mestnih) držav-ic znotra Evrope (Luxemburg, Liechtenstein, Monaco, ipd...) z bogato zgodovino demokratičnega razmišljanja ter izjemno izdelano zakonodajo na vseh področjih. Načeloma se manjše anomalije dogajajo deželam z visokim BDP in izjemno konkurenčno ekonomijo.
Slovenija potrebuje še nekaj bogatih let zorenja na področju razumevanja vseh demokratičnih prvin ter z ureditvijo pravne države oziroma s poenostavitvijo le te, razumljivejše splošni populaciji - zakonodaja skandinavskih dežel zna biti izjemno preprosta! Problem slovenskega razmišljanja zna biti kompliciranje na vseh področjih ter neumorno samodokazovanje "velikim" nacijam - kar vodi v to, da smo večinoma bolj papeški od papeža. Primeri se nam kažejo iz preteklosti, ko smo v času 1. svetovne vojne bili eden izmed zadnjih slovanskih narodov, ki smo želeli ostati v toplem objemu AO monarhije (trializem); na 2. zasedanju v Jajcu so v prvih vrstah dobro vidni slovenski delegati, znotraj EU pa srkamo in vsrkavamo vse evropske zakone, odredbe - pa najsi bodo dobre ali slabe.
Anomalija, najverjetneje največjega natega sodobne slovenske zgodovine, v obliki izgradnje avtocestnega križa, so posledica prevelike odvisnosti slovenskega gospodarstva od gradbene dejavnosti. Javna naročila večjih vrednosti so pesek v oči, izvajalec večinoma diktira potek izbora - zatorej ne čudi podatek preplačila avtocestnega križa v višini cca 2 milijardi EUR. Že laikom postrežen podatek o 7x višji slovenski ceni avtocestnega kilometra napram povprečju v Evropi, kaže na preveliko odstopanje, ki ga je težko razumeti samo zaradi (menda) različnosti konfiguracije terena - ali imamo celotno avtocestno infrasrukturo položeno na viaduktih ter zaščiteno s steklenim ovalom ali pa je pozlačena?!?!? Prvotni argument PREvisoke cene, KVALITETA (?!?!?!?) izgradjne, pa se razblinja vsako poletje z neštevilnimi gradbišči in posledičnimi zaporami!
Rešitve? Hipotetične:
* Odmeven proces enega izmed glavnih protagonistov kraje državnega premoženja z zelo dolgotrajno zaporno kaznijo ter zaplenitvijo premoženja - v poduk ostalim hijenam - nacija ne potrebuje kvazi aretacij in krokodiljih zidarjevih solz!!!
* Drastična sprememba zakonodaje, poenotenost s švicarsko (in ostalimi), s katero ne bo več možno manipulirati javnih naročil - vsem grešnikom, ki bodo pristali na črni listi, pa doživljenska prepoved sodelovanja pri javnih naročilih (tudi vsem družinskim članom!!!).
* Podjetjem, izbranim pri javnem naročanju, katera zaradi slabe gradnje / storitve, ipd ob uveljavljanju garancij zaprejo svoja vrata in gredo v prisilno poravnavo / stečaj - lastnikom oziroma odgovornim naložiti IZJEMNO VISOKE kazni ter zapleniti osebno premoženje. Takisto odgovornost naj prevzamejo TUDI nadzorniki (konec koncev so dobro plačani!!!).
* Večji nadzor inšpekcijskih služb - predvsem je važna DOSLEDNOST ter izvrševanje ukrepov prav VSEM, skupaj z zelo visokimi kaznimi.
tabletten je napisal/-a:Po Mengšu imamo tako valovite - nagubane ceste da se koza ubije če jo na sprehod pelješ. Če so mokre ti nobene gume in ABS ne pomaga..
IcEm4n je napisal/-a:tabletten je napisal/-a:Po Mengšu imamo tako valovite - nagubane ceste da se koza ubije če jo na sprehod pelješ. Če so mokre ti nobene gume in ABS ne pomaga..
Kere ceste pa imaš tam v mislih? Sicer se je zadeva v zadnjih letih nekoliko izboljšala, sam kaj, ko se pa okol jaškov tok poseda, da je sramota....
cruiser1 je napisal/-a:@CHAN
Odlično napisano!
Odmeven proces enega izmed glavnih protagonistov kraje državnega premoženja z zelo dolgotrajno zaporno kaznijo ter zaplenitvijo premoženja - v poduk ostalim hijenam - nacija ne potrebuje kvazi aretacij in krokodiljih zidarjevih solz!!!
* Drastična sprememba zakonodaje, poenotenost s švicarsko (in ostalimi), s katero ne bo več možno manipulirati javnih naročil - vsem grešnikom, ki bodo pristali na črni listi, pa doživljenska prepoved sodelovanja pri javnih naročilih (tudi vsem družinskim članom!!!).
* Podjetjem, izbranim pri javnem naročanju, katera zaradi slabe gradnje / storitve, ipd ob uveljavljanju garancij zaprejo svoja vrata in gredo v prisilno poravnavo / stečaj - lastnikom oziroma odgovornim naložiti IZJEMNO VISOKE kazni ter zapleniti osebno premoženje. Takisto odgovornost naj prevzamejo TUDI nadzorniki (konec koncev so dobro plačani!!!).
* Večji nadzor inšpekcijskih služb - predvsem je važna DOSLEDNOST ter izvrševanje ukrepov prav VSEM, skupaj z zelo visokimi kaznimi.
Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov