Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
a4
Uporabnik
 
Prispevkov: 957
Pridružen: Po feb 16, 2009 8:39 pm

Napisal/-a a4 Če sep 16, 2010 12:11 pm

ne vem zakaj nezadovoljstvo da slovenci nismo dovolj mobilni in se nočemo vozit v službe ki so 50km stran. eden izmed odgovorov so lahko slabe ceste

sicer pa preusmeritev tovornega prometa na železnice prinaša tudi test za železniške proge kako dobro so zgrajene. tam se lahko kaj hitro izkaže da je potrebna korenita prenova... kar pa spet stane milijarde


delo na slovenski infrastrukturi je zagotovljeno za vsaj 20 let. vprašanje je kdo bo vse to plačal, še hujše pa: kdo bo delal. jaz naprimer za 500€ ne bom delal tega dela..

če bi več denarja šlo za delavce in manj za kapitaliste, bi lahko iz tega naredili veliko

z enim projektom bi lahko država hitro rešila problem brezposelnosti
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če sep 16, 2010 12:16 pm

~toMmy~ je napisal/-a:
a_sist je napisal/-a:Vsi smo se smejali hrvatom, ko so jim američani zgradili avtoceste in sedaj pobirajo tudi cestnino...

S časom se je to pokazalo kot zelo dobra ideja. Zakaj? Ko so ameriji gradili avtoceste, so imeli v mislih, da če bo prišlo do poškodb, bodo to oni iz svojega žepa plačevali popravila - torej so gradili kvalitetno. Pri nas je gradil nek gradbinec nad ceno ( so priznali da so se dogovarjali o poslih ) in pri tem imel v mislih, da ko se bo vozišče poškodovalo bo to popravljal kdo? jah on, seveda.. kako kvalitetno je potem bila avtocesta zgrajena?


Eni deli že takoj po otvoritvi valoviti in konstantne omejitve 80-100km/h, da zaščitijo svoje riti, se tebi zdijo dobra stvar? Pa tudi z "bauštelami" ni spet toliko bolje kot pri nas.


Hmm, si se kdaj peljal mimo barja po južni obvoznici. Dan po tem, ko je bila odprta je bila cela valovita. Ja hrvaške ceste so boljše kot naše. Pa nezato, ker bi jih gradili američani, ampak ker imajo boljšo podlago kot mi.
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Napisal/-a a_sist Če sep 16, 2010 12:26 pm

nebivedu je napisal/-a:
~toMmy~ je napisal/-a:
a_sist je napisal/-a:Vsi smo se smejali hrvatom, ko so jim američani zgradili avtoceste in sedaj pobirajo tudi cestnino...

S časom se je to pokazalo kot zelo dobra ideja. Zakaj? Ko so ameriji gradili avtoceste, so imeli v mislih, da če bo prišlo do poškodb, bodo to oni iz svojega žepa plačevali popravila - torej so gradili kvalitetno. Pri nas je gradil nek gradbinec nad ceno ( so priznali da so se dogovarjali o poslih ) in pri tem imel v mislih, da ko se bo vozišče poškodovalo bo to popravljal kdo? jah on, seveda.. kako kvalitetno je potem bila avtocesta zgrajena?


Eni deli že takoj po otvoritvi valoviti in konstantne omejitve 80-100km/h, da zaščitijo svoje riti, se tebi zdijo dobra stvar? Pa tudi z "bauštelami" ni spet toliko bolje kot pri nas.


Hmm, si se kdaj peljal mimo barja po južni obvoznici. Dan po tem, ko je bila odprta je bila cela valovita. Ja hrvaške ceste so boljše kot naše. Pa nezato, ker bi jih gradili američani, ampak ker imajo boljšo podlago kot mi.


nima veze da so jih američani gradili. Verjemi, da če bi SCT dobil mega posel - gradnjo vseh avtocest in da bi oni potem 20 let pobirali cestnino (in skrbel za avtoceste ) - bi bilo popravil 90% manj. Dam j***a na tnalo.
Glede terena. Cena kilometra pri nas ni enaka ceni kilometra na hrvaškem. Če bi bila cena enaka, bi to opravičilo slabšo kvaliteto naših avtocest zaradi slabšega terena. Ko sem pred časom preverjal ( konkretne številke sem pozabil ) ceno kilometra, je bila cena našega večkrat višja. Upam da veš kaj hočem povedat..
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
nebivedu
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9749
Pridružen: Sr maj 28, 2003 9:50 am
Kraj: Bogu iza nogu!

Napisal/-a nebivedu Če sep 16, 2010 12:29 pm

Naša cena je nekajkrat višja tudi zaradi terena po katerem se gradi. Če imaš ti samo skalo in jo miniraš, pa ti ostane za podlago še vedno skala, je to nekaj drugega kot če pelješ cesto čez barja in se vsa podlaga stalno poseda.

Pa ne da zagovarjam ali karkoli drugega, samo hrvatje ceste gradijo na dosti drugačnem terenu. Tudi izbirajo bolje teren po katerem bodo njihove nove ceste tekle. To se morajo pri nas še naučiti.
 
Uporabniški avatar
a_sist
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1528
Pridružen: To jun 26, 2007 8:36 am

Napisal/-a a_sist Če sep 16, 2010 12:39 pm

Te popolnoma razumem kaj misliš. In sem tudi sam mislil, da če je barje - pač cesta kljub 3x večji ceni ne more nikoli biti ravna, kot ena grajena na skali - dokler nisem bil na irskem :) tam imajo večino cest katastrofa, ker imajo zarad 'bog'-a in močvirja zelo mehko podlago. Določeni odseki pa so (zelo, zelo! ) ravni oz. gladki. No, razloženo mi je bilo, da so na določenih ( pomembnejših ) odsekih postavljali pod cesto pilote, ki so segali do skale nekaj metrov spodaj. Torej, če to navežem na najino debato. Bi pri 3x večji ceni pričakoval kaj podobnega, da 3x višjo ceno sploh upravičim. ampak to bi bilo v idealnem svetu - to se zavedam.
No escape from the mass mind rape...
 
Uporabniški avatar
chan
Moderator | Naj pisec
 
Prispevkov: 1613
Pridružen: Pe sep 05, 2008 10:15 am

Napisal/-a chan Če sep 16, 2010 12:51 pm

Ena izmed antropoloških razlag pravi, da je obstoj države smiselen s populacijo vsaj 10 mio prebivalcev. Manjše državne strukture naj bi bile bolj podvržene večji povezanosti med elitami ter posledični korupciji. Omenjeno hipotezo demantira velika večina majhnih (skorajda mestnih) držav-ic znotra Evrope (Luxemburg, Liechtenstein, Monaco, ipd...) z bogato zgodovino demokratičnega razmišljanja ter izjemno izdelano zakonodajo na vseh področjih. Načeloma se manjše anomalije dogajajo deželam z visokim BDP in izjemno konkurenčno ekonomijo.

Slovenija potrebuje še nekaj bogatih let zorenja na področju razumevanja vseh demokratičnih prvin ter z ureditvijo pravne države oziroma s poenostavitvijo le te, razumljivejše splošni populaciji - zakonodaja skandinavskih dežel zna biti izjemno preprosta! Problem slovenskega razmišljanja zna biti kompliciranje na vseh področjih ter neumorno samodokazovanje "velikim" nacijam - kar vodi v to, da smo večinoma bolj papeški od papeža. Primeri se nam kažejo iz preteklosti, ko smo v času 1. svetovne vojne bili eden izmed zadnjih slovanskih narodov, ki smo želeli ostati v toplem objemu AO monarhije (trializem); na 2. zasedanju v Jajcu so v prvih vrstah dobro vidni slovenski delegati, znotraj EU pa srkamo in vsrkavamo vse evropske zakone, odredbe - pa najsi bodo dobre ali slabe.

Anomalija, najverjetneje največjega natega sodobne slovenske zgodovine, v obliki izgradnje avtocestnega križa, so posledica prevelike odvisnosti slovenskega gospodarstva od gradbene dejavnosti. Javna naročila večjih vrednosti so pesek v oči, izvajalec večinoma diktira potek izbora - zatorej ne čudi podatek preplačila avtocestnega križa v višini cca 2 milijardi EUR. Že laikom postrežen podatek o 7x višji slovenski ceni avtocestnega kilometra napram povprečju v Evropi, kaže na preveliko odstopanje, ki ga je težko razumeti samo zaradi (menda) različnosti konfiguracije terena - ali imamo celotno avtocestno infrasrukturo položeno na viaduktih ter zaščiteno s steklenim ovalom ali pa je pozlačena?!?!? Prvotni argument PREvisoke cene, KVALITETA (?!?!?!?) izgradjne, pa se razblinja vsako poletje z neštevilnimi gradbišči in posledičnimi zaporami!

Rešitve? Hipotetične:
* Odmeven proces enega izmed glavnih protagonistov kraje državnega premoženja z zelo dolgotrajno zaporno kaznijo ter zaplenitvijo premoženja - v poduk ostalim hijenam - nacija ne potrebuje kvazi aretacij in krokodiljih zidarjevih solz!!!
* Drastična sprememba zakonodaje, poenotenost s švicarsko (in ostalimi), s katero ne bo več možno manipulirati javnih naročil - vsem grešnikom, ki bodo pristali na črni listi, pa doživljenska prepoved sodelovanja pri javnih naročilih (tudi vsem družinskim članom!!!).
* Podjetjem, izbranim pri javnem naročanju, katera zaradi slabe gradnje / storitve, ipd ob uveljavljanju garancij zaprejo svoja vrata in gredo v prisilno poravnavo / stečaj - lastnikom oziroma odgovornim naložiti IZJEMNO VISOKE kazni ter zapleniti osebno premoženje. Takisto odgovornost naj prevzamejo TUDI nadzorniki (konec koncev so dobro plačani!!!).
* Večji nadzor inšpekcijskih služb - predvsem je važna DOSLEDNOST ter izvrševanje ukrepov prav VSEM, skupaj z zelo visokimi kaznimi.
 
Uporabniški avatar
Kritik
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 624
Pridružen: Po mar 13, 2006 10:43 am
Kraj: Laibach / Mengeš

Napisal/-a Kritik Če sep 16, 2010 1:00 pm

CHAN je napisal/-a:Ena izmed antropoloških razlag pravi, da je obstoj države smiselen s populacijo vsaj 10 mio prebivalcev. Manjše državne strukture naj bi bile bolj podvržene večji povezanosti med elitami ter posledični korupciji. Omenjeno hipotezo demantira velika večina majhnih (skorajda mestnih) držav-ic znotra Evrope (Luxemburg, Liechtenstein, Monaco, ipd...) z bogato zgodovino demokratičnega razmišljanja ter izjemno izdelano zakonodajo na vseh področjih. Načeloma se manjše anomalije dogajajo deželam z visokim BDP in izjemno konkurenčno ekonomijo.

Slovenija potrebuje še nekaj bogatih let zorenja na področju razumevanja vseh demokratičnih prvin ter z ureditvijo pravne države oziroma s poenostavitvijo le te, razumljivejše splošni populaciji - zakonodaja skandinavskih dežel zna biti izjemno preprosta! Problem slovenskega razmišljanja zna biti kompliciranje na vseh področjih ter neumorno samodokazovanje "velikim" nacijam - kar vodi v to, da smo večinoma bolj papeški od papeža. Primeri se nam kažejo iz preteklosti, ko smo v času 1. svetovne vojne bili eden izmed zadnjih slovanskih narodov, ki smo želeli ostati v toplem objemu AO monarhije (trializem); na 2. zasedanju v Jajcu so v prvih vrstah dobro vidni slovenski delegati, znotraj EU pa srkamo in vsrkavamo vse evropske zakone, odredbe - pa najsi bodo dobre ali slabe.

Anomalija, najverjetneje največjega natega sodobne slovenske zgodovine, v obliki izgradnje avtocestnega križa, so posledica prevelike odvisnosti slovenskega gospodarstva od gradbene dejavnosti. Javna naročila večjih vrednosti so pesek v oči, izvajalec večinoma diktira potek izbora - zatorej ne čudi podatek preplačila avtocestnega križa v višini cca 2 milijardi EUR. Že laikom postrežen podatek o 7x višji slovenski ceni avtocestnega kilometra napram povprečju v Evropi, kaže na preveliko odstopanje, ki ga je težko razumeti samo zaradi (menda) različnosti konfiguracije terena - ali imamo celotno avtocestno infrasrukturo položeno na viaduktih ter zaščiteno s steklenim ovalom ali pa je pozlačena?!?!? Prvotni argument PREvisoke cene, KVALITETA (?!?!?!?) izgradjne, pa se razblinja vsako poletje z neštevilnimi gradbišči in posledičnimi zaporami!

Rešitve? Hipotetične:
* Odmeven proces enega izmed glavnih protagonistov kraje državnega premoženja z zelo dolgotrajno zaporno kaznijo ter zaplenitvijo premoženja - v poduk ostalim hijenam - nacija ne potrebuje kvazi aretacij in krokodiljih zidarjevih solz!!!
* Drastična sprememba zakonodaje, poenotenost s švicarsko (in ostalimi), s katero ne bo več možno manipulirati javnih naročil - vsem grešnikom, ki bodo pristali na črni listi, pa doživljenska prepoved sodelovanja pri javnih naročilih (tudi vsem družinskim članom!!!).
* Podjetjem, izbranim pri javnem naročanju, katera zaradi slabe gradnje / storitve, ipd ob uveljavljanju garancij zaprejo svoja vrata in gredo v prisilno poravnavo / stečaj - lastnikom oziroma odgovornim naložiti IZJEMNO VISOKE kazni ter zapleniti osebno premoženje. Takisto odgovornost naj prevzamejo TUDI nadzorniki (konec koncev so dobro plačani!!!).
* Večji nadzor inšpekcijskih služb - predvsem je važna DOSLEDNOST ter izvrševanje ukrepov prav VSEM, skupaj z zelo visokimi kaznimi.


X2

Tako kot sem napisal, žal se Slovenec kaj nauči šele ko ga udariš po žepu.
Še čisto moja pripomba.... gradnja slavne opere v Sydney-u je prebila prvotni predvideni proračun za nekajkrat, ampak so to pogoltnil in izpeljali projekt do konca. Sedaj cel svet pozna to opero in avstralci so hudičevo ponosni nanjo. Pri nas so kilometri avtocest tudi prebijal prvotne ocene, pa me je sram, da jih imamo in da so v tako poraznem stanju. Malo v razmislek.

Lp
Hyundai - drive your way
Avto z šibkim motorjem je kot sex z kondomom - sej je, ampak ni pa užitek!
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Napisal/-a ~toMmy~ Če sep 16, 2010 1:02 pm

@nebivedu

Sem prevozil večino slovenskih in hrvaških avtocest, na odseku NM-KP se vozim redno, tudi ZG-Bosiljevo-Ravča dam čez vsaj enkrat letno(vmesne odseke tudi večkrat), ostali odseki pa tudi občasno. Hrvaške avtoceste so mogoče bolj lagodne za uporabo na račun dolgih ravnin, tam kjer so stvari vsaj malo bolj zapletene, si pa upam trdit, da zaostajajo za našimi. In pač ta konstanta omejitev 80-100 po nepotrebnem dodatno "začini" vse skupaj.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
tabletten
Novinec
 
Prispevkov: 173
Pridružen: Če avg 20, 2009 5:39 pm

Napisal/-a tabletten Če sep 16, 2010 7:03 pm

Brezveze o naših cestah pisat. Jaz porabim na leto več denarja za podvozje kot za bencin pa mi 18 žre. Po Mengšu imamo tako valovite - nagubane ceste da se koza ubije če jo na sprehod pelješ. Če so mokre ti nobene gume in ABS ne pomaga.. V Domžalah se recimo vsaj ustaviš lahko. Povsod ležeči policaji, narezan ali luknjast asfalt. Da o ostalih cestah sploh ne pišem.

5km imam do službe in v prvih 100 metrih je 5 ležečih policajev potem pa cesta slabša kot kolovoz. Se sprašujem če so gradbeni lobiji in serviserji in vulkanizerji kaj povezani med seboj. Roka roko umije, obe pa obraz. Za nas pa zmanjka vode :)

Brezveze res pisat o tem, škoda živcev.
 
Uporabniški avatar
Drocky
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2138
Pridružen: So feb 19, 2005 5:49 pm

Napisal/-a Drocky Če sep 16, 2010 7:41 pm

zdej še sam manjka, da kdo da za primerjavo autobahn in proba na tak način dokazat kak slabo avtocesto mamo :lol:
Slovenske avtoceste so lahko za zgled marsikaterim, problem je le s kolesnicam na voznih pasovih, ker so ble vse sprojektirane na podatkih pred vstopom v EU in nihče(niti evropski stručkoti) ni pričakoval ali hotel povedat, da se bo tovorni promet tak povečal.
Glede glavnih in regionalnih cest pa je druga zgodba. Se pozna, da se je vse vlagalo v avtoceste.
LP Rok
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Napisal/-a IcEm4n Če sep 16, 2010 7:50 pm

tabletten je napisal/-a:Po Mengšu imamo tako valovite - nagubane ceste da se koza ubije če jo na sprehod pelješ. Če so mokre ti nobene gume in ABS ne pomaga..


Kere ceste pa imaš tam v mislih? Sicer se je zadeva v zadnjih letih nekoliko izboljšala, sam kaj, ko se pa okol jaškov tok poseda, da je sramota....
Slika
 
Uporabniški avatar
tabletten
Novinec
 
Prispevkov: 173
Pridružen: Če avg 20, 2009 5:39 pm

Napisal/-a tabletten Če sep 16, 2010 8:10 pm

IcEm4n je napisal/-a:
tabletten je napisal/-a:Po Mengšu imamo tako valovite - nagubane ceste da se koza ubije če jo na sprehod pelješ. Če so mokre ti nobene gume in ABS ne pomaga..


Kere ceste pa imaš tam v mislih? Sicer se je zadeva v zadnjih letih nekoliko izboljšala, sam kaj, ko se pa okol jaškov tok poseda, da je sramota....


Vse ceste po Mengšu in vse do Domžal. Sploh v Jaršah je katastrofa. Nekaj so rihtali ja.. Tistih 500 metrov (pa jih ni) se res lepo pelješ potem pa spet... Če si pa hočeš nogo zlomit pa prečkaj cesto pri piceriji pavovec :) Mora biti že blizu 20 če ne 30 cm nagubanega asfalta. 3 semaforje naprej sem pa ene 6 let nazaj cliota totalka razbil ker mi je zadek odneslo. Le zakaj.. Počasi bom res začel račune na občino pošiljat.

Sramotne so te ceste res.
 
Uporabniški avatar
modri D.
Uporabnik
 
Prispevkov: 867
Pridružen: Po apr 09, 2007 9:38 pm

Napisal/-a modri D. Če sep 16, 2010 9:27 pm

Tale avtocesta do Logatca konkretno je čista štala ... Pa še preplastit je treba ker je valda spet eno sranje od asfalta blo not dano, ne morš verjet (no, v bistvu lahk) ... In pol še folk neumn in so same štale - jst rabm tud po 1 uro do doma kdaj iz Lj ... Je pa za tole konkretno enostavna rešitev za osebna vozila - Lom ma servisni vhod zadej pa bi lahko začasno tam mim spelal promet pa dal ene kontrole vinjet zard mene tm al wtw, da ne bi še tovornaki se ke tlačl (sj itak ne morjo do tja sam ajd dobr) ...

Drugače se pa strinjam s kaznimi ipd - sam pr ns je korupcija so tovrstna "javna naročila" čist zakonsko sprejemljiva, še več - podpirajo jih! Kazni pa nikakve pa tud če bi ble astronomske, ne bi nič pomagal, dokler ni konkretnega nadzora in izvršbe.

Lp, D.
 
Uporabniški avatar
cruiser1
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2683
Pridružen: Pe avg 12, 2005 5:46 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a cruiser1 Če sep 16, 2010 10:08 pm

@CHAN
Odlično napisano!
 
Uporabniški avatar
Badmike
Novinec
 
Prispevkov: 459
Pridružen: To jan 30, 2007 7:59 pm
Kraj: Tu pa tam

Napisal/-a Badmike Pe sep 17, 2010 5:31 am

cruiser1 je napisal/-a:@CHAN
Odlično napisano!

Jap se tudi jaz strinjam.
Problem pa je to kot si že ti napisal da smo premala država in ta govna na oblasti riti skup držijo. saj ne gre iz njihovega žepa.
In pa tudi Slovenceljni kot narod so podložni vsemu in se niti ne upajo vsaj malo upret temu. Poglejte samo kak so se Francozi spet uprli in Belgijci za to pokojnino tak da so samo policijske čelade letele po luftu. Ampak to je že druga zgodba.
Moje mnenje je dokler ne bomo sami kaj proti temu naredili, tak dolgo iz tega nebo NIČ.
In tak dolgo bodo nas lepo cicali in se smejali iz nas.
Make my day
 
Uporabniški avatar
simply
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3065
Pridružen: Sr nov 30, 2005 7:03 pm
Kraj: Nova Gorica

Napisal/-a simply Pe sep 17, 2010 6:03 pm

Odmeven proces enega izmed glavnih protagonistov kraje državnega premoženja z zelo dolgotrajno zaporno kaznijo ter zaplenitvijo premoženja - v poduk ostalim hijenam - nacija ne potrebuje kvazi aretacij in krokodiljih zidarjevih solz!!!
* Drastična sprememba zakonodaje, poenotenost s švicarsko (in ostalimi), s katero ne bo več možno manipulirati javnih naročil - vsem grešnikom, ki bodo pristali na črni listi, pa doživljenska prepoved sodelovanja pri javnih naročilih (tudi vsem družinskim članom!!!).
* Podjetjem, izbranim pri javnem naročanju, katera zaradi slabe gradnje / storitve, ipd ob uveljavljanju garancij zaprejo svoja vrata in gredo v prisilno poravnavo / stečaj - lastnikom oziroma odgovornim naložiti IZJEMNO VISOKE kazni ter zapleniti osebno premoženje. Takisto odgovornost naj prevzamejo TUDI nadzorniki (konec koncev so dobro plačani!!!).
* Večji nadzor inšpekcijskih služb - predvsem je važna DOSLEDNOST ter izvrševanje ukrepov prav VSEM, skupaj z zelo visokimi kaznimi.


Vse lepo in prav - edinole v to "fikcijo" bi bilo vpleteno preveč ljudi ( policija, sodstvo, magnati, vlada... ) in nekateri bi sigurno popustili vlogi denarja, kjer bi se našla pot tudi za nepridiprave.

Vsekakor pa začetek še ni bil narejen - navkljub marici in nekaj gospodom v njej.

Ampak čas počisti vse, škoda da prevečkrat prepozno.[/quote][/i]
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 4 gostov