Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
2Fast&2Furious
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3272
Pridružen: Sr jul 30, 2003 9:02 pm
Kraj: Lj

Napisal/-a 2Fast&2Furious Pe okt 22, 2010 6:57 pm

Lahko, da se doda kak aditiv potem (ne pa proti najnižji temperaturi), vendar že v tankerju pride dizel z določeno mejo zamrznitve (npr. -20, -10,...) v pristanišče.
 
svetilnik
Uporabnik
 
Prispevkov: 1060
Pridružen: Pe okt 31, 2008 5:15 pm
Kraj: Istra

Napisal/-a svetilnik Ne okt 24, 2010 6:05 am

O tem nimam pojma, zato bom kar tukaj vprašal... imam dizla, pa me zanima če obstajajo kakšni dodatki, aditivi, ki izboljšajo in olajšajo delovanje motorja, mogoče celo povečajo moč, zaradi boljše kvalitete goriva? In pa naj bi bili te aditivi koristni, brez nekih negativnih stranskih učinkov.
 
Uporabniški avatar
Kael
Uporabnik
 
Prispevkov: 1092
Pridružen: Pe maj 11, 2007 5:48 pm
Kraj: Slovenia / Stajerska

Napisal/-a Kael Ne okt 24, 2010 6:07 am

Informacija z Molove črpalke v Celju, kjer sem včeraj tankal: trenutno gorivo je z aditivi na sredini in držijo do -17 stopinj.
 
Uporabniški avatar
kiki13
Novinec
 
Prispevkov: 322
Pridružen: Ne nov 16, 2008 8:11 pm

Napisal/-a kiki13 Ne okt 24, 2010 6:38 pm

Vedno tankam na molu in nikoli nisem imel težav s tem, da bi zamrznila. Mislim, da je bila huda zima 4-5 let nazaj (pri nas je bilo -26) pa ni bilo nikoli težav.

Mi je pa njihov prodajalec povedal, da imajo tudi poleti dodatke v nafti (do -7). Če je pa res, pa ne vem.
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Napisal/-a lizard Ne okt 24, 2010 6:41 pm

svetilnik je napisal/-a:O tem nimam pojma, zato bom kar tukaj vprašal... imam dizla, pa me zanima če obstajajo kakšni dodatki, aditivi, ki izboljšajo in olajšajo delovanje motorja, mogoče celo povečajo moč, zaradi boljše kvalitete goriva? In pa naj bi bili te aditivi koristni, brez nekih negativnih stranskih učinkov.


Daj čipat avto, ostalo je brezveze.
 
Uporabniški avatar
Surts
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 33
Pridružen: To okt 12, 2010 8:18 am

Napisal/-a Surts Po okt 25, 2010 2:36 pm

Povprečna 14-dnevna prodajna cena tekočega obdobja brez dajatev (v nadaljnjem besedilu: modelska cena) za posamezen naftni derivat se določi z naslednjim izračunom:
Formula

pri čemer je:

P(t): modelska cena naftnega derivata v eurih/liter;
ro: gostota naftnega derivata (za motorna bencina
znaša 0,755 kg/l, za dizel in
KOEL 0,845 kg/l);
r: članarina Zavodu Republike Slovenije za blagovne
rezerve v eurih/l, ki ga na podlagi 21.b člena
Zakona o blagovnih rezervah (Uradni list RS, št.
96/09 - uradno prečiščeno besedilo) z uredbo
določi Vlada Republike Slovenije;
M: marža distributerjev, kakor je navedena v 11.
členu te uredbe;
i: dnevni podatek; i = 1, 2, 3, …, n;
t: 14-dnevni interval tekočega obdobja;
n: n = 14; spremljamo 14-dnevno povprečje (dejansko
je n = 10, ker za soboto in nedeljo ni objave
borznih kotacij);
e: 1 USD = x EUR (objavljeni dnevni tečaj Banke
Slovenije ob 8.00 uri);
CIF MedH: borzna kotacija derivata (najvišja dnevna
vrednost v USD/tono po viru: Platt's European
Marketscan).


Super bi res bilo da bi bila gostota res 0,755kg/l, samo temu ni vedno tako.
To so že zdavnaj ugotovile letalske družbe kjer se kaka stotinka še kako pozna, ko govorimo o večjih količinah goriva.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov