
Doche je napisal/-a:Pustim ga laufat na mestu ravno toliko da zaprem garažo ali prestavim avte doma. In ni več, še to bi speljal takoj če bi ga mel skoz zunaj. Ogrevanje po več minutepic.
Prestavljat začnem takoj do 2000-2500k obratov in ga zadnje leto dni sploh ne šparam. Ko se segreje na 90 pa se začne veselje. Priporočam temu, ki ima zanič menjalnik, da v poletnih mesecih prižge avto in ga naj laufa 10 minut na mestu pa naj vklopi še klimo, da bo noter hladen potem ob speljevanju naj pa pogleda zadaj za avto. Pri speljevanju seveda, ne cijazenje pri 1100 obratih. Zato pa zjutraj na poti v službo gledam kako lahko samo trije pridejo skozi semafor če pa je za marsikoga vso prestavljanje med 2-3k obrati že gonjenje in ga je zarad tega treba ohlajat na mestu ko se vozijo po ac, kot, da imajo vsi hiše 20 metrov srtran ob ac.![]()
Do službe mam 5km in se pozimi avto ne segreje niti do 70stopinj, vmes pa menjavam vse do 3k obratov. In gre avto super pri 200kkm
Nevem kako drugače bi bili narejeni kombiji, ki jih dnevno ljudje neprestano prižigajo itd.. na gradbišču prižgem kombija vsaj 20-30x na dan zato, da se premaknem 100 metrov pa neboš verjel, brez ogrevanja 10minut še ni problemov z njim. In tud ohlajam ga ne ko se zagonim pri 3 ali več K obratov v hrib potem, ko se sparkiram.![]()
R 26 je napisal/-a:Točno tako, vsi preveč neki komplicirate s temi turbodizli, na forumu je zihe četrt tem samu o vožnji dizla.
Po forumu brska: Google Adsense [Bot] in 6 gostov