AgitatoR je napisal/-a:Te avtomatske dnevne luči so BREZVEZE. Pa ne same po sebi kot take ampak ker idioti sploh vedo ne da jim ob tem zadnje ne delajo. Podnevi to ni problem, v mraku in ponoči pa pač je in to VELIK.
Ko na cesti dohitiš tak avto šele vidiš kako to zgleda v praksi.
Če že govorimo o velikem problemu in kako mora bit folku vse k riti primešeno in avomatizirano, bi rekel naslednje, da je potemtakem veliko večji problem z vsemi avti (to je še vedno velika večina vozil), ki imajo OFF gumb za luči in da so v tem položajo vse luči ugasnjene. Ko ti tak v mraku al pa dežju in celo ponoči pripelje nasproti in ga za las zgrešiš za par centimetrov šele ugotoviš kdo je res pacijent. Ravno zaradi takih se uvaja privzeti vklop luči tako,da tudi na položaju OFF gorijo vsaj dnevne luči spredaj.
Kar se pa tiče jamranja in stokanja klele po forumu kolk je to groza, ker nekdo v tunelu ni preklopil iz dnevnih na nočne luči pa samo tole: vsi daljši tuneli so osvetljeni in to zelo dobro (včasih celo preveč). Krajši tuneli, ki niso osvetljeni pa so ponavadi tako kratki, da še predno zapelješ notri že vidiš izhod in tudi avto, ki je brez luči sploh pa, za razliko od spredaj, morajo imeti vsi avtomobili zadaj rdeča odsevna telesa tako, da vidiš tudi take, ki pozabijo prižgati zadnje luči. Seveda jih pa ne vidiš, če si sam tak i****, da se voziš sploh brez luči.
Če obnovimo: v kolikor imaš dnevne luči in stikalo na OFF (vsaj pri VAG-u) luči vsaj gorijo, če pa tega nimaš pa sploh ne. In kdo je zdej bistveno bolj nevaren, a tisti, ki pušča stikalo na OFF, ki ima dnevne luči ali tisti, ki jih nima? Hec je da ste se spravili ravno na tiste, ki kljub temu, da so telebani so pa vseeno bistveno manjši telebani kot tisti, ki se tudi ponoči vozijo popolnoma brez luči.