Če sem te prav razumel, potrjuješ razliko med ovinkom in križiščem: odsotnost table pomeni, da gre pač za potek glavne ceste, na katero se slučajno priklaplja neka stranska cesta. V tem primeru je logično, da tudi če glavna cesta pač slučajno v tistem delu malo zavija, gre pač res za ovinek na cesti in nimaš tam mimo kaj vklapljati smernikov (razen seveda če ne nameravaš zaviti z glavne ceste na tisto stransko).branee je napisal/-a:lejte najbol simpl kakor vam clovek lahko poenostavi. Meni je tast policist(sedaj kriminalist bil pa je precej casa prometni) rekel. Ce je tabla s prednostno cesto potem se uporablja smerokaz ce je ni se ne.
zuzek je napisal/-a:res je, tako je določeno da moraš dati na vsakem križišču tudi če si na glavni cesti žmigavec
kaj pa če bi malo pomislili koliko je to smiselno? saj bi na 5 km ovinkasti cesti dajali same žmigavce in logično da v praxi tega ni!
kakšna ovinkasta cesta? govorimo o križiščih
v praxi je tako, da če če pot nadaljuješ po glavni cesti ti ga ni potrebno dati - ker imaš prednost
tako je bilo v praksi nekaj let nazaj. zdaj ni več. oziroma nekateri tega ne veste
se pravi če je križišče in je levo glavna cesta, daš desno žmigavec, če ne greš po glavni cesti - kar naznaniš s tem da greš dol z GLAVNE cesta
in nadaljuješ pot ali ravno ali desno. Tu pa ČE GREŠ RAVNO imaš PREDNOST, pred tistim, ki gre na glavno cesto. LOGIČNO
tako je tudi bolj logično in BI MORALO biti to pravilo!
čene pa bodite butci in žmigajte NA VSAKEM križišču, ki ima prednostno cesto levo![]()
taka so pravila. smernik v vsakem križišču v katerokoli smer razen naravnost.
Klobasa je napisal/-a:Še enkrat si preberi tole: "do danes pa so bile narejene določene raziskave in so ugotovili, da promet poteka veliko bolj tekoče in varno, saj vsi vedo kam kdo gre. hkrati večkrat ni potrebna zaustavitev pred tistim ki vozi po prednostni, tako privarčujemo tudi na gorivu, zmanjšujemo onesnaženost zraka in povečamo varnost v križišču. tako, da kamorkoli greš v križišču, levo ali desno, ne glede na to ali si na prednostni cesti, je potrebno dati smernik
( temu pa izrecno ni tako če gremo na ravnost, takrat pa zaradi jasnosti še posebej ne dajemo smernika."
zuzek je napisal/-a:Klobasa je napisal/-a:Še enkrat si preberi tole: "do danes pa so bile narejene določene raziskave in so ugotovili, da promet poteka veliko bolj tekoče in varno, saj vsi vedo kam kdo gre. hkrati večkrat ni potrebna zaustavitev pred tistim ki vozi po prednostni, tako privarčujemo tudi na gorivu, zmanjšujemo onesnaženost zraka in povečamo varnost v križišču. tako, da kamorkoli greš v križišču, levo ali desno, ne glede na to ali si na prednostni cesti, je potrebno dati smernik
( temu pa izrecno ni tako če gremo na ravnost, takrat pa zaradi jasnosti še posebej ne dajemo smernika."
o gorivu in privarčevanju nebi ker ta je butasta, lahko bi rekel da potem rabiš pa več žarnico ki je v žmigavcu. na eno pivo manj greš pa največ prišparaš!
ti kar dajaj žmigavce NA VSEH križiščih, pomojem boš edini...
zanimivo je, zakaj v praxi ni tako in bi bilo pravilo ki sem ga jaz napisal boljše, saj se ubistvu tudi to uporablja ane. to ti veliko pove!
zuzek je napisal/-a:
Tu pa ČE GREŠ RAVNO imaš PREDNOST, pred tistim, ki gre na glavno cesto. LOGIČNO
tako je tudi bolj logično in BI MORALO biti to pravilo!
sašo5 je napisal/-a:zuzek je napisal/-a:
Tu pa ČE GREŠ RAVNO imaš PREDNOST, pred tistim, ki gre na glavno cesto. LOGIČNO
tako je tudi bolj logično in BI MORALO biti to pravilo!
...nimaš pa prednosti pred tistim, ki zavija levo in seveda tudi vozi po prednostni cesti.......bemu mast, je to tako težko zastopit![]()
BBoss je napisal/-a:sašo5 je napisal/-a:zuzek je napisal/-a:
Tu pa ČE GREŠ RAVNO imaš PREDNOST, pred tistim, ki gre na glavno cesto. LOGIČNO
tako je tudi bolj logično in BI MORALO biti to pravilo!
...nimaš pa prednosti pred tistim, ki zavija levo in seveda tudi vozi po prednostni cesti.......bemu mast, je to tako težko zastopit![]()
Najlažje je razumeti tako, da dokler si na poteku prednostne ceste imaš vedno prednost pred drugimi vozili. Če prednostno cesto zapuščaš na desni strani oziroma ne sekaš prometa vozil, ki ostajajo na prednostni cesti imaš tudi prednost. V vseh ostalih primerih, kar se tiče sekanja smeri vozil, ki ostajajo na prednostni cesti oziroma so na naši desni vozila, ki so tudi na prednostni pa prednosti nimaš.
zuzek je napisal/-a:kaj pa če bi malo pomislili koliko je to smiselno? saj bi na 5 km ovinkasti cesti dajali same žmigavce in logično da v praxi tega ni!
branee je napisal/-a:eni ste pa res bukovi, vse vam gor pise in vi spet odkrivate toplo vodo
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 12 gostov