esem je napisal/-a:Prosim, nehajmo o poceni zavarovanju, saj je to čisti nonsense, tako kot tudi peta možnost v anketi.
Pozabljate, da za (znižano) reg. starodobnika moraš imeti reg. neko "osnovno" vozilo (bo novi zakon glede tega isti?), kar najprej pomeni, da je to čisti dodatek/"luksuz" k že plačani normalni reg. (za osnovno vozilo - nihče pa ne more vozit dveh naenkrat?), hkrati pa tudi bonusi ne veljajo (vsaj od začetka).
Me pa zanima, kdo od nas bolj "aktivnih" tega ne bi počel, če bi imel res ustrezne pogoje (dovolj časa, denarja, prostor).
če narediš certifikat pri svamz ali svs ne rabiš nobenega drugega vozila ...se pa plača vsako leto članarina ( svamz 53,5€ - članarina 38,5 + 15 € potrdilo o članstvu - kartica - če nisi v nobenem klubu) veteranski zvezi ... to se pri avtu in motorju z veliko kilovati še nekako izplača , pri šibkejših motorjih in mopedih pa ni računice , kajti če pogledaš da stane za apn4 25,82€ potem kaj hitro izračunaš , da imaš z enoletno članarino pokrito 2 letno registracijo ... tehnični je polna cena brez meritve izpušnih plinov .. ko prišteješ v štartu še ceno izdelave certifikata
http://svamz.com/certifikati-za-starodobna-vozila http://svamz.com/vloga-za-certifikat stroški niti niso zanemarljivi...