sebaveh je napisal/-a:Nujno moraš upoštevati tudi standard v državi. V Franciji in Angliji delavci sigurno ne delajo za tako minimalno plačo (če sploh) kot pri nas.
BBoss je napisal/-a:sebaveh je napisal/-a:Nujno moraš upoštevati tudi standard v državi. V Franciji in Angliji delavci sigurno ne delajo za tako minimalno plačo (če sploh) kot pri nas.
Pretiravaš - cena delovne sile je pri takih projektih bolj minorni faktor. Če ti 200 delavcev dela za 4.000€ bruto 12 mesecev je to manj kot 10m€. Tukaj pa govorimo o stotinah milijonov oziroma celo milijardah.
dejanz75 je napisal/-a:Niso samo Slovenske ceste drage. V bistvu smo v primerjavi z nekaterimi še poceni...
Tako npr. v Veliki Britaniji zaključujejo gradnjo 8 kilimeterske dvignjene avtoceste čez Glasgow. Cena zanjo je 730 milijonov EUR, se pravi 91,25 milijona na km. So pa začeli graditi tudi svoj najdražji cestni odsek in sicer 1,9 kilometrski tunel, kateri bo stal 335 miliona EUR oz. 176 milijon na km.
Absolutni rekord je pa "Big Dig" v Bostonu, kjer so znotraj mesta glavno cesto speljali pod zemljo in reko. Vse skupaj jih je prišlo lepih 20 milijard (!) USD oz. 14 milijard EUR, kar znese na kilometer prav kulskih 2,5 milijarde EUR.
AndrejD je napisal/-a:dejanz75 je napisal/-a:Niso samo Slovenske ceste drage. V bistvu smo v primerjavi z nekaterimi še poceni...
Tako npr. v Veliki Britaniji zaključujejo gradnjo 8 kilimeterske dvignjene avtoceste čez Glasgow. Cena zanjo je 730 milijonov EUR, se pravi 91,25 milijona na km. So pa začeli graditi tudi svoj najdražji cestni odsek in sicer 1,9 kilometrski tunel, kateri bo stal 335 miliona EUR oz. 176 milijon na km.
Absolutni rekord je pa "Big Dig" v Bostonu, kjer so znotraj mesta glavno cesto speljali pod zemljo in reko. Vse skupaj jih je prišlo lepih 20 milijard (!) USD oz. 14 milijard EUR, kar znese na kilometer prav kulskih 2,5 milijarde EUR.
Drugje ceste držijo malo več kot pa 1 leto...
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov