Gonzales23 je napisal/-a:Zanimivo brati vse te poste o Jaguarjih... Koliko dejansko od vas, ki ste to vse spisali pa vozi Jaguarje da lahko daje take nevmesne komentarje![]()
? Jaz os. sem velik ljubitelj Jaguarjev in iz tega razloga ga tudi imam. Če sem še malo bolj specifičen, imam Jaguarja X -Typa, l. 04, 2.0D in lahka brez zadrege rečem da sem glede avta samega zelo zelo zadovoljen, celo malo presenečen... Sem mislil, da bo vzdrževanje dražje, pa se je ravno obratno pokazalo! No o uradnih servisih raje nebi, sploh pa ne o tistem pri žalah... Če je le možno raje pelji v MB ali pa celo Avstrijo, ampak pustimo sedaj to, vrnimo se na prvotn temo. Moja iskušnja je sledeča:
Lastnik sem od poletja 2009, povprečna (realna) poraba 6.5l/100km, odziven tudi pri nizkih vrtljajih, tako da tisti, ki je napisal da je len in nevem kaj še vse, te moram nažalost tu prekiniti, dane širiš neresnice (no v končni fazi ga jaz imam in govorim iz prve roke, zate močno dvomim). Vsegaskupaj do sedaj sem vložil 3 x 150eu za redni servis ter samoiniciativno 800€ za vse možne napake, ki jih ima oz. katere bi se lahko pojavile... Ko sem mehaniku povedal, da je moja meja 800eu in da želim da mi za to ceno porihta avto kot se da maxsimalno me je z nasmeškom na obazu prijetno presenetil z vprašanjem: Ali želiš da ti menjam mašino ker vlagaš tak znesek =)? To je bilo lepo slišati. Toliko glede tega.
Kar pa se tiče same izdelave, pa bi lahko malo pogledali dosedanje modele Jaguarjev (mislm na predhodnike XJ,E-Type...) in bi dejansko že sami lahko sklepali da X-Type izvira iz jaguarja XJ. X-Type namreč pomeni Tipa X oziroma malo bolj poenostavljeno "narejeno po Type-TIPU X =). Po katerem tipu je narejen S-Type nevem in me prav čudi, vendar stvar okusa, meni osebn je klasični stil bolj pri srcu, medtem, ko S-Type je že malo bolj vesoljski AMPAK!
Vsekakor ni zanemarljivo narejen (niti prvi niti drugi), les (mahagonij), ki ga uporaljajo v Jaguarjih je pridobljen iz posebno vzrejenih (ali kako drugače, točnega izraza se ne morem spomnit) gozdov Mahagonija, ki je vzrejen in nadaljne uporabljan, specifično le za notranjost Jaguarja.
Zanimivo je tudi to, da glede na to da ga tako pljuvate, pa vendarle zelo priznana firma po celem svetu D&G uporablja Jaguarjev šiv usnja celo za svoje kreacije, zato ker je tako dober =). Notranjost je Angleška-klasična (saj avto tudi je Angleški hehehe =D ) in takemu avtu tudi primerna.
Kar pa se tiče glede karoserije pa mislm da podatek, da je karoserija Jaguarja X-Type-a narejena iz aluminija govori sam zase =).
Pri proizvodnji mašine pa zopet zanmiv podatek =). Mašino za X-Type-a je delal zelo cenjeni bavarski gigant pod imenom BMW, kar nam pove, da je avto gnan na verigo =)
Naj bo jasno vsem, da nikogar nisem hotel užaliti ali ponižati, vendar če se ne spoznaš na neko stvar je raje ne komentiraj in pljuvaj po njej! Jaz osebno Mercedezov in BMW-jev ne poznam tako dobro pa ne pravim da so slabi, samo enostavno mi niso (več) všeč (še posebaj BMW-ji) ker so postali ljudski avtomobili. Včasih so ga meli malo bolje založeni ljudje in ga je bilo, meni kot otroku, fenomenalno videti na cesti, kaj šele, da sem se vsedel in vozil v njemu jaooooo NOVO LETO =D ... In danes? Pride ven BMW X5 za 100.000eu čez 2 meseca ga vozi pol SLO... Ni več poante =/, medtem ko Jaguarja, čeprav zaradi zadnjih nekaj let masovne proizvodnje in ne več ročnega dela, (ki se ne izplača kot včasih) vse več videvam tudi Jaguarj, vendar ševedno ne v takem razmerju kot BMW-je, WV, Mercedese itd.
Mislim Kobreti in ostali somišljeniki, da ste sedaj dobili kontro (če se lahko tako izrazim, ne da bi koga ujezil ali užalil), o kateri bi se lahko zamislili.
In pa še vprašanje za uporabnika [SlasH] glede testov. Bi mi lahko posredoval kakšno stran z temi testi? Na moje začudenje sem jaz ko sem vpisal v iskalni google dobil same pozitivne rezultate(vsaj slovenskih,nemških ter italjanskih preizkuševalcev). Idino, kar pa se moram strinjati, pa je prenapihnjena cena za model X-Type
Lep dan še naprej, Rok
kakšen razlog za tako šibek motor v tako težkem avtu? aja 7 let, jao
