Surts je napisal/-a:Prijatelju je šla turbina na POLOtu 1.2TSI po 18.000km. Ima DSG menjalnik torej je večino časa voženj z nizkimi obrati.
Sm pa ke pa kaka tud mora it... Glede na količino narejenih.

Surts je napisal/-a:Prijatelju je šla turbina na POLOtu 1.2TSI po 18.000km. Ima DSG menjalnik torej je večino časa voženj z nizkimi obrati.
nerazzurro je napisal/-a:Pa sj ob dokaj zmerni vožnji ni treba neki ohlajat avta na mestu. Problem je v situacijah npr. da voziš po AC 190km/h dalj časa, pa priletiš na petrol tankat in takoj ugasneš motor. Če to parkrat narediš bo šla kar hitro turbina.
Surts je napisal/-a:Prijatelju je šla turbina na POLOtu 1.2TSI po 18.000km. Ima DSG menjalnik torej je večino časa voženj z nizkimi obrati.
uros11 je napisal/-a:Surts je napisal/-a:Prijatelju je šla turbina na POLOtu 1.2TSI po 18.000km. Ima DSG menjalnik torej je večino časa voženj z nizkimi obrati.
Resno DSG dela na nizkih obratih? Nizkih koliko? Da bi bila povezava med nizkimi obrati in crkom turbine, mi je čudno. Kvečjemu bi bila manj obremenjena.
Kael je napisal/-a:Tale 1.2 TSI motor najdemo v celem kupu avtomobilov, ampak samo za Polote ves čas beremo, kako crkuje vse po spisku. A je tudi z ostalimi avtomobili, ki imajo 1.2 TSI motorje (Fabia, Octavia, Golf, Altea, Leon, Ibiza) tudi toliko težav?
WMB je napisal/-a:Kael je napisal/-a:Tale 1.2 TSI motor najdemo v celem kupu avtomobilov, ampak samo za Polote ves čas beremo, kako crkuje vse po spisku. A je tudi z ostalimi avtomobili, ki imajo 1.2 TSI motorje (Fabia, Octavia, Golf, Altea, Leon, Ibiza) tudi toliko težav?
Kolikor jaz vem ne...
Sem pa gledal sliko motorja od polota in golfa, oba z istim tsi motorjem...razliko sem opazil pri kablih in sicer naj bi zaradi bližine pregrete turbine bili postavljeni zato so se izolacije stopile oziroma preperele...od tod posledično cuka in potresava...nekaj je bilo govora tudi o samem zvoku motorja ob prvem jutranjem zagonu....zvok po zaribanem avtu...itd.
Je pa res, da zaradi cene je veliko bolj dostopen model polota z tem motorjem in zato jih je več na naših cestah....isto je z renoji....normalno da največ renojev crkne, ker jih tudi je največ na naših cestah...
Sicer je pa tako, naj crnkne zdaj...v 1-4 letih kolikor je garancije...da bo potem mir.
speedfreak je napisal/-a:WMB je napisal/-a:Kael je napisal/-a:Tale 1.2 TSI motor najdemo v celem kupu avtomobilov, ampak samo za Polote ves čas beremo, kako crkuje vse po spisku. A je tudi z ostalimi avtomobili, ki imajo 1.2 TSI motorje (Fabia, Octavia, Golf, Altea, Leon, Ibiza) tudi toliko težav?
Kolikor jaz vem ne...
Sem pa gledal sliko motorja od polota in golfa, oba z istim tsi motorjem...razliko sem opazil pri kablih in sicer naj bi zaradi bližine pregrete turbine bili postavljeni zato so se izolacije stopile oziroma preperele...od tod posledično cuka in potresava...nekaj je bilo govora tudi o samem zvoku motorja ob prvem jutranjem zagonu....zvok po zaribanem avtu...itd.
Je pa res, da zaradi cene je veliko bolj dostopen model polota z tem motorjem in zato jih je več na naših cestah....isto je z renoji....normalno da največ renojev crkne, ker jih tudi je največ na naših cestah...
Sicer je pa tako, naj crnkne zdaj...v 1-4 letih kolikor je garancije...da bo potem mir.
Ah kje, polo tsi pa ja nima težav, tako so vsaj na servisu trdili pa nekateri zagreti VW fani...vem, da se sliši bogoskrunsko ampak polo tsi je j**c da je mal večjih in vedno več težav dokazuje moje trditve. Moj je tresel spuščal čudne zvoke, klima ni delala pravilno, sam turbina ŠE ni crknila no....skratka po moje so ga malo premalo stestirali, ali pa preveč šparali ker je polo kao nižji rang.
WMB je napisal/-a:speedfreak je napisal/-a:WMB je napisal/-a:Kael je napisal/-a:Tale 1.2 TSI motor najdemo v celem kupu avtomobilov, ampak samo za Polote ves čas beremo, kako crkuje vse po spisku. A je tudi z ostalimi avtomobili, ki imajo 1.2 TSI motorje (Fabia, Octavia, Golf, Altea, Leon, Ibiza) tudi toliko težav?
Kolikor jaz vem ne...
Sem pa gledal sliko motorja od polota in golfa, oba z istim tsi motorjem...razliko sem opazil pri kablih in sicer naj bi zaradi bližine pregrete turbine bili postavljeni zato so se izolacije stopile oziroma preperele...od tod posledično cuka in potresava...nekaj je bilo govora tudi o samem zvoku motorja ob prvem jutranjem zagonu....zvok po zaribanem avtu...itd.
Je pa res, da zaradi cene je veliko bolj dostopen model polota z tem motorjem in zato jih je več na naših cestah....isto je z renoji....normalno da največ renojev crkne, ker jih tudi je največ na naših cestah...
Sicer je pa tako, naj crnkne zdaj...v 1-4 letih kolikor je garancije...da bo potem mir.
Ah kje, polo tsi pa ja nima težav, tako so vsaj na servisu trdili pa nekateri zagreti VW fani...vem, da se sliši bogoskrunsko ampak polo tsi je j**c da je mal večjih in vedno več težav dokazuje moje trditve. Moj je tresel spuščal čudne zvoke, klima ni delala pravilno, sam turbina ŠE ni crknila no....skratka po moje so ga malo premalo stestirali, ali pa preveč šparali ker je polo kao nižji rang.
Lej, jst mam isti motor v Golfu 6 highline. Nobenih težav....je pa res, da ni še niti 1 leto star.
S tem, da je bil 21K€....s popusti 18,5K€....in če bi bilo karkoli narobe bi itak pizdil in šel utrujat na servis....ker za ta denar ma da dela kot je treba....
Spet vprašanje je v kateri državi je avto narejen in za kateri trg je namenjen.
Energetik81 je napisal/-a:Samo občutek. Če kdo ve, kaj je optimalno za določen tip vožnje, so to sigurno inženirji, ki so skontruirali DSG.
INFINITI je napisal/-a:Energetik81 je napisal/-a:Samo občutek. Če kdo ve, kaj je optimalno za določen tip vožnje, so to sigurno inženirji, ki so skontruirali DSG.
Niti ne - zanalašč dajejo čim bolj nižje obrate, da je kao poraba nižja potem. Tudi pri njihovim t.i. prikazovalcih optimalne točke prestvljanja je enak problem - rad bi da predčasno prestavim da deluje na res nizkih obratih. Nekaj časa sem vozil tako pa je avto kdaj pocukaval ko se je DPF zafilal - pa je servis lepo rekel naj se držim raje zdrave pameti in vozim normalno in šaltam po lastnem občutku in voila - nobenega problema več.
King1 je napisal/-a:Sej fora je v tem, da je @ speedy oboževal svojega pola TSI a kaj ko je bil avto narejen v petek ob 13.55.![]()
![]()
In s tem posledično tudi napakice na avtu.
![]()
lp
p.s. drugače pa ja seveda se vsi kvarijo a vseeno je treba pogledati malo širše. Koliko se jih proda in od tega se pač nek procent tudi pokvari.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov