
Sprašujem se ali se meni le zdi ali je revija AutoBild promotor nemške avto industrije predvesm koncerna VW in "zaničevanje" vse ostale svetovne avto industrije? Nisem sicer redni bralec te revije ,kupim si pa vsaj poolovico letnih izvodov.Mislim da v letošnjem letu ni bilo testa v reviji,kjer ne bi zamgal avto koncerna VW ali vsaj drug predstavnik Nemške industrije.Ne vem mogoče sem nobjektiven ,ker sam že nekaj let vozim Japonske avtomobile ,ampak zdi se mi ,da le ne morejo biti toliko boljši Nemški avtomobili ,kot avtomoili iz ostale Evrope in sveta.Naštel bom le par primerov iz zadnjih številk:
TEST1:Golf,Alfa Giulieta,BMW 118,Ford Focus,Audi A3 - zamagovalec Golf
TEST2:VW Passat,Hyundai i40 - zmagovalec Passat
TEST3:Suzuku Vitara,Mitshubishi ASX,Škoda YETI - zamgovalec YETI
TEST4:Peugeot 107,Ford Ka,VW high up - zmagovalec VW high up!
TEST5:Honda JAZZ,Mazda2,Renault Clio,Kia Rio,Škoda Fabia - zamagovalec Fabia(pri tem testu mi je zanimivo da je Fabia dobila za imidž 3 točke vsi ostali pa po dve.
Zbode tudi dejstvo,da je zmagovalec vedno velik točk boljši od ostalih,ki so točkovno precej skupaj.
TEST6(steza)Porsche 911 GT RS 4,0 in Nissan GT-R.Tu je zanimivo da je 911 modelno leto 2012 GT-R pa 2011,če so že hoteli primerjat potem naj bi še GT-R vzeli 2012 ,ki je izboljšan in hitrejši.Zmotilo me je pa še nekaj primerjati avto z ceno 95K€ in avto ,ki štarta z ceno 220K€ naprej,se meni ne zdi najboljša primerjava.