Jamaican_Lion je napisal/-a:Verjetno je to res ena zapravljena priložnost. Do zdej bi bil lahko izpopolnjen v nulo in bi razturali. Tako pa...ah ja. Morda kdo ve kaj je razlog za tako odločitev?
Šli so na sigurno. Hidravlika je (nezasluženo) slovela po pokvarljivosti, čeprav stroški popravil običajno niso bili izjemni. Ta sloves so poskušali spremenit. Pri C5 so prednsem odpravili vse šibke točke, precej stvari na novo koncipirali in dali garancijo do 200 000 km. Verjetno se jim ni splačalo na novo razvijat še Active, saj je bil krog potencialnih kupcev majhen, glavne hibe so pa itak odpravili (nagibanje, plavanje).
Activa ima kar nekaj dodatnih elementov (glede na običajno Xantijo), a je bila le malo dražja, žal pa tudi bolj kvarljiva. Spodaj oz vsepovsod ima nešteto raznih cevk, spojev, nekaj dodatnih senzorjev, več krogel ipd in lahko si mislimo, koliko možnosti za okvaro (npr puščanje olja na kakšnem spoju ali poškodba kake cevi) je bilo. Ima tudi svoj rač., ki dela poleg ostalega tudi to, da zazna grbino ali luknjo na sprednjem kolesu (npr ležečo miličnico) in popusti v par stotinkah sekunde pritisk na zadnjem kolesu ali obeh, da gre še lepše čez.
Samo vzdrževanje ni bilo dražje, amortizerji, ki jih je tudi treba menjat, so npr precej dražji od polnjenja hidravličnih krogel, ki običajno zdržijo precej km (+100 Mm). Nekateri posebni deli za Activo so pa precej dragi, vendar ob ustreznem vzdrževanju malokrat odpovejo.