Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
MRV
Uporabnik
 
Prispevkov: 941
Pridružen: Po dec 21, 2009 11:07 am

Re: Peugeot 405 MI 16 LeMans

Napisal/-a MRV To mar 20, 2012 9:40 pm

huh, res nisem vedel da je citroen bil takrat sposoben narediti tako dober avto. prav presenečen sem! sem mislil da so vsi citroeni plavajoče barke. očitno to ne drži :)

drgač kakor se spominjam ima ta mi16 tudi neko posebnost na podvozju, da se drzi kot prilepljen.
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Peugeot 405 MI 16 LeMans

Napisal/-a peroRS To mar 20, 2012 9:43 pm

MRV je napisal/-a:huh, res nisem vedel da je citroen bil takrat sposoben narediti tako dober avto. prav presenečen sem! sem mislil da so vsi citroeni plavajoče barke. očitno to ne drži :)

drgač kakor se spominjam ima ta mi16 tudi neko posebnost na podvozju, da se drzi kot prilepljen.


http://www.youtube.com/watch?v=rJPr-gQR234
http://www.youtube.com/watch?v=09-C33SrJi8

Nagibanje = 0 :DDD
 
Uporabniški avatar
evolva
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 79
Pridružen: Sr jun 09, 2004 11:42 am
Kraj: Lesce

Re: Peugeot 405 MI 16 LeMans

Napisal/-a evolva To mar 20, 2012 10:36 pm

:shock: , ali ima kateri novejši model tudi to vzmetenje ?

Leti ko formula : http://www.youtube.com/watch?v=LG0eJY_1470&feature=related
Rollin´ on chrome
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Peugeot 405 MI 16 LeMans

Napisal/-a esem To mar 20, 2012 11:04 pm

evolva je napisal/-a::shock: , ali ima kateri novejši model tudi to vzmetenje ?

Žal ne, Xantia Activa je bila edina. Tudi pri močnem pospeševanju ali zaviranju je višina ostala enaka in ni nič počepnila.
Sodobni hidravličarji imajo tudi zmanjšano nagibanje in gumb za izbiro trdote, a brezkompromisnosti Active ne dosegajo. Še ena Citroenova nedoslednost oz zapravljena priložnost.
 
Jamaican_Lion
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 67
Pridružen: Če nov 24, 2011 12:34 pm

Re: Peugeot 405 MI 16 LeMans

Napisal/-a Jamaican_Lion To mar 20, 2012 11:15 pm

Verjetno je to res ena zapravljena priložnost. Do zdej bi bil lahko izpopolnjen v nulo in bi razturali. Tako pa...ah ja. Morda kdo ve kaj je razlog za tako odločitev?
 
Uporabniški avatar
MRV
Uporabnik
 
Prispevkov: 941
Pridružen: Po dec 21, 2009 11:07 am

Re: Peugeot 405 MI 16 LeMans

Napisal/-a MRV To mar 20, 2012 11:18 pm

ta avto ko je bil nove je moral stat kar precej. razen tega da ni ravno lep, je hud avtič. kako pa je kaj z vzdrževanjem?
 
devilkin
Novinec
 
Prispevkov: 205
Pridružen: Če avg 16, 2007 3:59 pm
Kraj: Kranj

Re: Peugeot 405 MI 16 LeMans

Napisal/-a devilkin To mar 20, 2012 11:32 pm

Malo je ljudi v SLO ki je znalo hidravlične kugle in vso lajtengo kvalitetno servisirati, še posebno Activo, in v naših logih je vedno veljala dogma o kvarljivosti hidravlike in s tem zakoreninjeno nezaupanje v njo.
Samo, če jo porihta nekdo, ki obvlada stvari potem imaš spet recimo 100k km mir.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9987
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Peugeot 405 MI 16 LeMans

Napisal/-a esem To mar 20, 2012 11:48 pm

Jamaican_Lion je napisal/-a:Verjetno je to res ena zapravljena priložnost. Do zdej bi bil lahko izpopolnjen v nulo in bi razturali. Tako pa...ah ja. Morda kdo ve kaj je razlog za tako odločitev?

Šli so na sigurno. Hidravlika je (nezasluženo) slovela po pokvarljivosti, čeprav stroški popravil običajno niso bili izjemni. Ta sloves so poskušali spremenit. Pri C5 so prednsem odpravili vse šibke točke, precej stvari na novo koncipirali in dali garancijo do 200 000 km. Verjetno se jim ni splačalo na novo razvijat še Active, saj je bil krog potencialnih kupcev majhen, glavne hibe so pa itak odpravili (nagibanje, plavanje).

Activa ima kar nekaj dodatnih elementov (glede na običajno Xantijo), a je bila le malo dražja, žal pa tudi bolj kvarljiva. Spodaj oz vsepovsod ima nešteto raznih cevk, spojev, nekaj dodatnih senzorjev, več krogel ipd in lahko si mislimo, koliko možnosti za okvaro (npr puščanje olja na kakšnem spoju ali poškodba kake cevi) je bilo. Ima tudi svoj rač., ki dela poleg ostalega tudi to, da zazna grbino ali luknjo na sprednjem kolesu (npr ležečo miličnico) in popusti v par stotinkah sekunde pritisk na zadnjem kolesu ali obeh, da gre še lepše čez.

Samo vzdrževanje ni bilo dražje, amortizerji, ki jih je tudi treba menjat, so npr precej dražji od polnjenja hidravličnih krogel, ki običajno zdržijo precej km (+100 Mm). Nekateri posebni deli za Activo so pa precej dragi, vendar ob ustreznem vzdrževanju malokrat odpovejo.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov