Napisal/-a tiguan Ne apr 15, 2012 11:20 am
Grem na primer:
vw polo pri 210.000km nam je šel menjalnik, to se je zrihtalo, motor je delal brez težav, čist orginalen, neodprt, podvozje menjalo se je potrošni material (končnike, zavore, izpušni sistem....+ 1 velik servis) zadnje čase videvam, da se folk malo laže, ko pove da ima avto 250.000km pa brez ene same okvare, še vsak dotrajen avto se je dalo obnovit, zrihtat in je bil spet ko nov za nadaljnih 200.000km, ne vem kako lahko folk reče, da je golf 2 zdržal 500.000km, če pa je vmes že bla narejena generalna lahko celo že druga...ali pa menjan motor
Sedaj pa me zanima vaš primer, kolk vam je avto oz. motor zdržal brez posega, tud motorji so potrošni material, vse je lahko potrošni material, ampak ko enkrat dihtnga spusti ni zamene več orinaln motor (novi vijaki, tesnilo, brušenej glave...). Tud sklopko sem menjal pri 190.000km, drugače pa čaka moj avto temeljita generalna, kar zagotovo ne morem več trditi o brezhibnem delovanju motorja in orginalnosti
Naj povdarim, da je tu OGROMNA razlika, kje se avto vozi in, če so delani redni servisi. Je pa tudi velika razlika ali je avto v orginalnem stanju naredil 200.000km po AC ali pa po regionalni in hribovskem terenu, zato bi blo fajn da tud to opredelite.
Na žalost lahko tu pišet samo tisti, ki imate od novga avto.
Zadnjič spremenil
tiguan, dne Ne apr 15, 2012 11:24 am, skupaj popravljeno 1 krat.
Član od leta 2004