Gyga je napisal/-a:Tu se mi je danes zgodila taka situacija:
Pripeljem z Rudnika, peljem po desnem in se hočem vključiti na srednji, ker hoče iti skozi Golovec.
Istočasno pelje drug avto po prehitevalnem in hoče zaviti na srednjega, ker gre proti NM.
Seveda sem bil previden in najprej počakal, da tip odpelje proti NM.
Gyga je napisal/-a:Očitno ni CPP pravila, ki bi tole pokrilo (razen previdnosti).
Torej sta ob trku kriva oba 50:50.
Gyga je napisal/-a:
Seveda sem bil previden in najprej počakal, da tip odpelje proti NM.
II. NAČELA CESTNEGA PROMETA
4. člen
(skrb za varen, umirjen in nemoten potek cestnega prometa)
(1) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da poteka promet nemoteno, umirjeno in varno.
(2) Udeleženec cestnega prometa mora ravnati tako, da ne ovira ali ogroža drugih udeležencev cestnega prometa ali jim ne povzroča škode.
(3) Udeleženec cestnega prometa sme pričakovati, da bodo vsi udeleženci cestnega prometa in tisti, ki so dolžni skrbeti za ceste in prometno ureditev na cestah, ravnali v skladu s predpisi o pravilih cestnega prometa, voznikih, motornih vozilih ter s predpisi o cestah.
(4) Kadar so udeleženci cestnega prometa otroci, starejši ljudje, slepi, invalidi in druge osebe, ki niso v celoti sposobne za samostojno udeležbo v cestnem prometu, so drugi udeleženci dolžni nanje posebno paziti in jim pomagati.
esem je napisal/-a:Je pa še en samo na videz podoben primer. Ko gre nekdo po Lj obvoznici, nato gre ven in zavija na desno proti Kranju (na Celovško), hkrati pa nekdo pride (nad njim) po vzporednici obvoznice, imata oba težave zaradi pomanjkljive oz dvoumne signalizacije. Desni z vzporednice ima znak, da nima prednosti, pred njim je poševna črtkana, hkrati pa tudi ta z obvoznice nima proste poti, saj mora zamenjat pas. Kdo ima torej prednost, če tisti z obvoznice še ni menjal pasu (tudi če ima smernik), ta z vzporednice pa je pred njim in lahko zapelje na tisti trenutek še prazen pas?
Vsekakor nevarno dvoumno - tisti z obvoznice , če gre naravnost na pas, je prostorsko vedno v prednosti pred tistim z obvoznice, saj ta drugi lahko zavije oz zamenja pas šele, ko je že pred tistim z vzporednice (zavije tik pred njega) - a šele takrat ima on v bistvu res prednost - prej je na drugem pasu. Ta z obvoznice zavije tik pred drugega, a ker pri tem menja pas, je tudi on vedno v prekršku, če pride do nesreče, drugi pa ima tudi znak, da nima prednosti (se ga celo vidi na sliki z gugla), a ta znak ne more veljat, če pred njim ni nikogar. Napaka v projektiranju ceste (mnogo prekratko) in signalizaciji. Sem že videl tam zvit pleh. Kdo ve, kako je bila taka nesreča obravnavana?
esem je napisal/-a:BBoss - jasno, da imajo pri razvrščanju prednost splošna pravila o razvrščanju oz spreminjanju pasu. Torej je evidentno, da ta z desne itak nima nobene prednosti, če gre levo. Problem je edino, če gre naravnost, hkrati pa nekje ob njem (recimo malenkost zadaj) gre še en z obvoznice, ki pa mora, preden dobi prednost, prej še zamenjat pas. In tu je kleč - mora ali ne mora, šele dobi prednost ali jo ima ves čas, čeprav je na nekem drugem pasu. In kaj pravijo sodniki v podobnih primerih. Vsekakor dvoumno. Na srečo je ponavadi kolona (teh z obvoznice) in tej z desne malo počakajo. Seveda pa nekateri čakajo tudi po pet minut, ker je pač tak znak in mislijo, da velja vedno. Velja samo za naravnost (proti tem, ki gredo desno z obv in menjajo pas), za ostalo so pravila o menjavi pasu.
Kaj pa misliš o prvem problemu?
BTW - ZS dobiš ponoči.
esem je napisal/-a:Seveda pa nekateri čakajo tudi po pet minut, ker je pač tak znak in mislijo, da velja vedno. Velja samo za naravnost (proti tem, ki gredo desno z obv in menjajo pas), za ostalo so pravila o menjavi pasu.
esem je napisal/-a:Za vse ostale pasove itak veljajo pravila o razvrščanju oz o spreminjanju voznega pasa (varno vključevanje, neoviranje ipd). Ni bilo dovolj jasno?
Sem se potrudil in narisal eno slabo, a dovolj razumljivo sliko - za tiste, ki tega križišča ne poznate, čeprav ste mogoče celo iz Žabarije
Po forumu brska: Klamzi in 5 gostov