pskoda je napisal/-a:IcEm4n je napisal/-a:Dvomim, da se ročka vedno na isti "višini" ustavi.
Recimo čist iz lajičnega vidika se naj bi ustavilo pri vseh enako oz predvidevam ko gorivo doseže cevko ročice
Sploh ni res, ročka ustavi že prej, ko se hlapi naberejo v cevi. Seveda je to različno že pri isti ročki in istem avtu, kaj šele različnih pumpah. Zato je tvoje različno tankanje samo posledica tega. Poleg tega nikoli ne veš točno, koliko placa je bilo v tanku pred točenjem.
Če pa hočeš vedno natočiti isto, po izklopu ročke čisto počasi še natoči do roba cevi. Seveda potem pričakuj tudi kakšne nevšečnosti, kot je razlivanje goriva.
@Nebivedu: veš kaj pomeni toleranca ali pa napaka meritve? Če je recimo 1%, to pomeni
+-1%, in to ne pomeni, da je to vedno samo -1%. Če bi to firma lahko nastavila, bi pomenilo da je sama napaka meritve veliko manjša.