Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
avto123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Po okt 07, 2013 1:45 pm

Re: sumljivo gorivo na maxenovih črpalkah

Napisal/-a avto123 Po okt 07, 2013 4:47 pm

sparky je napisal/-a:Čudno :shock: če bi bilo res napačno gorivo, zakaj je samo tebi avto zaribal drugi se pa vozijo naprej :?:


Ne vem, mogoče ma kaj veze, da je bilo gorivo na koncu rezervoarja na BS? Drugi dan zjutraj so jih spet polnili.
Odkar je pooblaščeni servis ugotovil, da je za napako krivo neustrezno gorivo ter so le-tega tudi iztočili ter nato prečistili sistem in dali ustrezno gorivo, avto ponovno dela kot švicarska ura, brez problema. Od takrat dalje seveda ne tankam več pri Maxenu ampak na drugih BS.
Zadnjič spremenil avto123, dne Po okt 07, 2013 5:39 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6430
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Re: sumljivo gorivo na maxenovih črpalkah

Napisal/-a IcEm4n Po okt 07, 2013 5:28 pm

sparky je napisal/-a:Čudno :shock: če bi bilo res napačno gorivo, zakaj je samo tebi avto zaribal drugi se pa vozijo naprej :?:


Kako pa naj človek ve, če je edina žrtev al ne?
Slika
 
Uporabniški avatar
avto123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Po okt 07, 2013 1:45 pm

Re: sumljivo gorivo na maxenovih črpalkah

Napisal/-a avto123 Po okt 07, 2013 5:41 pm

IcEm4n je napisal/-a:
sparky je napisal/-a:Čudno :shock: če bi bilo res napačno gorivo, zakaj je samo tebi avto zaribal drugi se pa vozijo naprej :?:


Kako pa naj človek ve, če je edina žrtev al ne?


zato pa je to bilo objavljeno, da najdem še koga in da opozorim ljudi kaj je lahko vzrok za probleme pri njihovem avtu. tistim, ki niso imeli tako velikih problemov da bi jim avto zaribal morda niso niti pomislili, da bi lahko težava bila zaradi neustreznega goriva. na servisu mi je bilo rečeno, da starejši avti lažje prenašajo "mešanice" goriva, novejše generacije avtov (avti narejeni cca po 2005) pa so vse bolj občutljivi in samo majhen procent napačnega goriva že lahko povzroči, da se avto ustavi in posledično je potrebno kar pošteno seči v denarnico za popravilo nastale škode..
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: sumljivo gorivo na maxenovih črpalkah

Napisal/-a tristan01 To okt 08, 2013 8:55 am

Tole kar bom napisal ni kritika na avtorja teme, temveč nekaj nasvetov kako odreagirati v primeru ko se sumi na težave s kakovostjo goriva. Pišem na podlagi izkušenj, saj sem bil kar nekaj let zaposlen v enem izmed naftnih podjetij.

- vse gorivo ki se prodaja na bencinskih servisih v SLO je enake kakovosti kot kjerkoli drugje v EU. Standardi ki zagotavljajo minimalno kakovost goriva veljajo za vse članice EU. Na zahodu lahko kupite tudi premium goriva, ki pri nas niso na voljo (o razlogih zakaj pri nas niso na voljo morda kdaj drugič). Pomembno je to, da premium goriva v nekaterih primerih presegajo minimalne zahteve ki jih standard predpisuje. To pa še ne pomeni, da vozniki od takega goriva dobijo kaj več. V večini primerov gre le za razliko kakšni aditivi so dodani osnovnemu gorivu.

- gorivo ki ga točimo na bencinskem servisu ima dodane aditive. V rafineriji iz surove nafte pridobivamo različna goriva. Za nas sta zanimiva le dizel in bencin. Čisto gorivo iz rafinerije je načeloma povsem primerno za uporabo v motorju z notranjim izgorevanjem (torej v avtomobilu). Zaradi EU uredbe, ki jo spoštujemo tudi v SLO se dizelskemu gorivu primeša še manjši procent biodizla. Zaradi izboljšanja nekaterih lastnosti goriva pa se dodajajo še aditivi (npr. proti zamrzovanju v dizel). Takšno gorivo točimo na binecinskem servisu.

- gorivo je ves čas skladiščenja pod strogim nadzorom neodvisnega in akreditiranega laboratorija. Pri nas delata analize kakovosti SGS in Bureau Veritas. Testi se opravijo ob sprejemu nove pošiljke v skladišče in ob tudi občasno med skladiščenjem, ter ob izdaji iz skladišča (govorimo o večjih skladiščih kot je Instalacija v KP ali druga skladišča ki so v lasti Petrola).

- Na samih bencinskih servisih se gorivo skladišči le krajši čas, načeloma le nekaj dni ali tednov, odvisno od prometa. Vsi rezervoarji (v skladišču ali na BS pa so redno preverjani in nadzirani). Prav tako so s strani neodvisnega inštituta redno prevarjane in zapečatene vse točilne naprave.

- težave ki se lahko pojavijo pri transportu: zaradi človeške ali tehnične napake lahko pride do pomešanja različnih vrst goriva, v primeru starejših podzemnih rezervoarjev lahko podtalnica zalije rezervoar (zelo redek pojav), zaradi tehnične ali človeške napake lahko v rezervorar vdre meteorna voda (zopet zelo malo verjeten pojav). Zaradi slabe kakovosti biodzla je gorivo neuporabno - pogost pojav pred nekaj leti, vendar so danes tehnike izdelave močno napredovale in težave so zelo redke.

Kaj storiti v primeru suma okvare/težav zaradi slabe kakovosti goriva:
Zelo pomembno je shraniti račun kjer gorivo kupite. Pametno je o težavah takoj pisno obvestiti prodajalca in zahtevati certifikat o kontroli kakovosti goriva - ima ga vsak BS, saj ga dobi ob dostavi goriva v njihov rezervoar. Vrednosti na certifikatu bodo pokazale ali je bilo dostavljeno gorivo skladno s standardi. Seveda s tem še ni izločena možnost da je gorivo v resnici drugačno. Ali je natočeno gorivo res ustrezne kakovosti pa lahko pokaže le ustrezna kemijska analiza. Preden tečete in naročite analizo pri certificiranem laboratoriju (strošek nekaj 100 EUR) je dobro gorivo vizuelno preveriti. V suh in čist prozoren (najbolje steklen) lonec nalijte nekaj goriva in preverite ali je barva in vonj ustrezata. Gorivo pustimo stati nekaj minut in preverimo če se je pojavila voda. Če opazimo karkoli sumljivega je čas za analizo.

Razni mojstri ki na podlagi malce brkljanja po motorju zaključijo, da so šobe odpovedale zaradi slabega goriva... škoda besed. Faktorjev ki vplivajo na slabo stanje šob je veliko. In hiter vizualni pregled ne more dati točnega odgovora - je le dober izgovor da se proizvajalec opere vsake krivde za okvaro.

Vsekakor vso komunikacijo s prodajalcem goriva zabeležite, prav tako se ne dajte odpraviti s telefonskim pojasnilom. Vse naj bo pisno, po potrebi (ko imate argumente v rokah) pa vključite tudi odvetnika, saj vam na nasprotni strani stoji profesionalec podprt s pravno pomočjo.

LP Tristan01

PS: po mojih izkušnjah se večina argumentiranih reklamacij lahko reši tudi brez tožbe, potrebno pa je imeti trdne argumente.
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: sumljivo gorivo na maxenovih črpalkah

Napisal/-a .com To okt 08, 2013 9:04 am

@tristan.... verjamem tole o bencinu in dizlu

ampak pri kurilnem olju pa zgleda tega nadzora ni, saj naš največji državni distibuter Pe*r*l v hiše vozi tako svinjarijo, da glava boli...
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: sumljivo gorivo na maxenovih črpalkah

Napisal/-a tristan01 To okt 08, 2013 2:25 pm

.com je napisal/-a:@tristan.... verjamem tole o bencinu in dizlu

ampak pri kurilnem olju pa zgleda tega nadzora ni, saj naš največji državni distibuter Pe*r*l v hiše vozi tako svinjarijo, da glava boli...


Žal veljajo za kurilno olje drugačne specifikacije kot za D-2. Nadzor nad vsebnostjo vode in ostalih primesi je ravno tako določen s standardom, so pa dovoljene precej večje vsebnosti nečistoč in trdih delcev kot pa v D-2.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
avto123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Po okt 07, 2013 1:45 pm

Re: sumljivo gorivo na maxenovih črpalkah

Napisal/-a avto123 To okt 08, 2013 3:45 pm

tristan01 je napisal/-a:Tole kar bom napisal ni kritika na avtorja teme, temveč nekaj nasvetov kako odreagirati v primeru ko se sumi na težave s kakovostjo goriva. Pišem na podlagi izkušenj, saj sem bil kar nekaj let zaposlen v enem izmed naftnih podjetij.

- gorivo ki ga točimo na bencinskem servisu ima dodane aditive. V rafineriji iz surove nafte pridobivamo različna goriva. Za nas sta zanimiva le dizel in bencin. Čisto gorivo iz rafinerije je načeloma povsem primerno za uporabo v motorju z notranjim izgorevanjem (torej v avtomobilu). Zaradi EU uredbe, ki jo spoštujemo tudi v SLO se dizelskemu gorivu primeša še manjši procent biodizla. Zaradi izboljšanja nekaterih lastnosti goriva pa se dodajajo še aditivi (npr. proti zamrzovanju v dizel). Takšno gorivo točimo na binecinskem servisu.

- gorivo je ves čas skladiščenja pod strogim nadzorom neodvisnega in akreditiranega laboratorija. Pri nas delata analize kakovosti SGS in Bureau Veritas. Testi se opravijo ob sprejemu nove pošiljke v skladišče in ob tudi občasno med skladiščenjem, ter ob izdaji iz skladišča (govorimo o večjih skladiščih kot je Instalacija v KP ali druga skladišča ki so v lasti Petrola).

- Na samih bencinskih servisih se gorivo skladišči le krajši čas, načeloma le nekaj dni ali tednov, odvisno od prometa. Vsi rezervoarji (v skladišču ali na BS pa so redno preverjani in nadzirani). Prav tako so s strani neodvisnega inštituta redno prevarjane in zapečatene vse točilne naprave.

- težave ki se lahko pojavijo pri transportu: zaradi človeške ali tehnične napake lahko pride do pomešanja različnih vrst goriva, v primeru starejših podzemnih rezervoarjev lahko podtalnica zalije rezervoar (zelo redek pojav), zaradi tehnične ali človeške napake lahko v rezervorar vdre meteorna voda (zopet zelo malo verjeten pojav). Zaradi slabe kakovosti biodzla je gorivo neuporabno - pogost pojav pred nekaj leti, vendar so danes tehnike izdelave močno napredovale in težave so zelo redke.

Razni mojstri ki na podlagi malce brkljanja po motorju zaključijo, da so šobe odpovedale zaradi slabega goriva... škoda besed. Faktorjev ki vplivajo na slabo stanje šob je veliko. In hiter vizualni pregled ne more dati točnega odgovora - je le dober izgovor da se proizvajalec opere vsake krivde za okvaro.

Vsekakor vso komunikacijo s prodajalcem goriva zabeležite, prav tako se ne dajte odpraviti s telefonskim pojasnilom. Vse naj bo pisno, po potrebi (ko imate argumente v rokah) pa vključite tudi odvetnika, saj vam na nasprotni strani stoji profesionalec podprt s pravno pomočjo.



pozdravljen, hvala za obširen komentar, obrazložitve in nasvete.
Če prav razumem se gorivo preverja stalno ampak samo do transporta, nato pa nikoli več? povedano mi je bilo, da se je na tem dotičnem BS že zgodilo, da so polnili napačno gorivo vendar nimam nobenega dokaza o temu, še manj pa ali je kdo imel posledice zaradi tega.
Ne vem na kakšne mojstre ciljaš v svojem tekstu, vendar pooblaščeni servis, kateremu je bilo izrecno povedano, da rabim potrdilo o temu kaj je bilo vzrok odpovedi avta, se ne bi ravno hecal glede tega. konec koncev, v kolikor pride do tožbe maxena, bo servis moral svoje ugotovitve zagovarjati tudi pred sodiščem.
Sploh pa ni šlo za kako uveljavljanje garancije, kjer se vsi otepajo odgovornosti in iščejo druge vzroke, če ciljaš na to.
Vonj tankanega dizla je bil strokovnjakom tudi že sumljiv.
Nasploh pa smo po dolgem poizvedovanju povsem naključno dobili informacije o akreditiranem laboratoriju, kamor smo nesli gorivo. Imam že prve rezultate analize, ki je potrdila, da gre dejansko za gorivo, katerega lastnosti niso enake dizlu, oziroma drugače povedano, odstopajo od karakteristik, ki veljajo za dizel.
Ko smo maxen soočili z dejstvi pa so nam ponudili zgolj nov tank goriva... Jaz razumem to ponudbo nekako v smislu kot da mi je nekdo namesto moke dal strup, sedaj pa mi hoče ponovno dati nek bel prašek za katerega človek ne more biti siguren ali je to res moka ali strup, videl pa bo šele ko proba... Osel gre samo enkrat na led pravijo, zato mi ne pade na pamet da probam ali bo avto tokratno gorivo pač požrl ali bo crknil.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: sumljivo gorivo na maxenovih črpalkah

Napisal/-a TrijoAdijo To okt 08, 2013 5:28 pm

.com je napisal/-a:@tristan.... verjamem tole o bencinu in dizlu

ampak pri kurilnem olju pa zgleda tega nadzora ni, saj naš največji državni distibuter Pe*r*l v hiše vozi tako svinjarijo, da glava boli...


Glava bi manj bolela, če bi imel čiste cisterne ;)
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: sumljivo gorivo na maxenovih črpalkah

Napisal/-a tristan01 To okt 08, 2013 6:02 pm

avto123 je napisal/-a:pozdravljen, hvala za obširen komentar, obrazložitve in nasvete.
Če prav razumem se gorivo preverja stalno ampak samo do transporta, nato pa nikoli več? povedano mi je bilo, da se je na tem dotičnem BS že zgodilo, da so polnili napačno gorivo vendar nimam nobenega dokaza o temu, še manj pa ali je kdo imel posledice zaradi tega.
Ne vem na kakšne mojstre ciljaš v svojem tekstu, vendar pooblaščeni servis, kateremu je bilo izrecno povedano, da rabim potrdilo o temu kaj je bilo vzrok odpovedi avta, se ne bi ravno hecal glede tega. konec koncev, v kolikor pride do tožbe maxena, bo servis moral svoje ugotovitve zagovarjati tudi pred sodiščem.
Sploh pa ni šlo za kako uveljavljanje garancije, kjer se vsi otepajo odgovornosti in iščejo druge vzroke, če ciljaš na to.
Vonj tankanega dizla je bil strokovnjakom tudi že sumljiv.
Nasploh pa smo po dolgem poizvedovanju povsem naključno dobili informacije o akreditiranem laboratoriju, kamor smo nesli gorivo. Imam že prve rezultate analize, ki je potrdila, da gre dejansko za gorivo, katerega lastnosti niso enake dizlu, oziroma drugače povedano, odstopajo od karakteristik, ki veljajo za dizel.
Ko smo maxen soočili z dejstvi pa so nam ponudili zgolj nov tank goriva... Jaz razumem to ponudbo nekako v smislu kot da mi je nekdo namesto moke dal strup, sedaj pa mi hoče ponovno dati nek bel prašek za katerega človek ne more biti siguren ali je to res moka ali strup, videl pa bo šele ko proba... Osel gre samo enkrat na led pravijo, zato mi ne pade na pamet da probam ali bo avto tokratno gorivo pač požrl ali bo crknil.


Nadzor nad gorivom načeloma res poteka le do točke ko se pretoči v kamino in dostavi v na BS. Vendar tudi rezerovarji v BS niso povsem brez nadzora. Danes imajo več ali manj vsi rezervoarji sondo ki ves čas spremlja količino kodnenzirane vode v rezervoarju, meri temperaturo goriva..., prav tako se morajo vsi rezervoarji periodično kontrolirati glede tesnosti in redno čiščeni. O tem obstaja tudi evidenca in ustrezno potrdilo. Tako, da najpogostejši vzrok za napake je verjetno še vedno mešanje goriva kot posledica človeške napake. Razkladalno mesto je za vse vrste goriva isto (na BS je posebej označeno mesto z zbiralnikom razlitega goriva kjer se gorivo vedno pretaka). Težava pa nastane kadar uslužbenec ali šofer zaradi nepazljivosti priključi kamion na napačen proključek in gorivo steče v napačen rezervoar). V takem primeru pride do večjega števila vozil ki obstojijo, saj napako ponavadi prvi opazijo vozniki ki nekaj 100m ali nekaj km po tankanju obstojijo.

Glede na to, da je v tvojem primeru gorivo imelo čuden vonj... je sum o kakovosti goriva vsekakor upravičen. Žal pa je edino pravo dokazilo o kakovosti goriva analiza pri akreditiranem laboratoriju. Vsekakor pa bi se pred samo analizo poskusil pogovoriti še s kakšnim pravnim strokovnjakom, ki bo zadevo spravil v primerno obliko in Maxen pozval k dialogu. V nasprotnem primeru pa ne bo druge, kot na sodišču vložiti tožbo.

LP Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: sumljivo gorivo na maxenovih črpalkah

Napisal/-a .com To okt 08, 2013 8:00 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:
.com je napisal/-a:@tristan.... verjamem tole o bencinu in dizlu

ampak pri kurilnem olju pa zgleda tega nadzora ni, saj naš največji državni distibuter Pe*r*l v hiše vozi tako svinjarijo, da glava boli...


Glava bi manj bolela, če bi imel čiste cisterne ;)


to govori praksa in ne kar nekaj v tri dni...
ampak pri nas se itak ogrevamo bolj khm... eko :D
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: sumljivo gorivo na maxenovih črpalkah

Napisal/-a TrijoAdijo To okt 08, 2013 8:06 pm

.com je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:
.com je napisal/-a:@tristan.... verjamem tole o bencinu in dizlu

ampak pri kurilnem olju pa zgleda tega nadzora ni, saj naš največji državni distibuter Pe*r*l v hiše vozi tako svinjarijo, da glava boli...


Glava bi manj bolela, če bi imel čiste cisterne ;)


to govori praksa in ne kar nekaj v tri dni...
ampak pri nas se itak ogrevamo bolj khm... eko :D


Se strinjam..praksa in ne nekaj v tri dni...Če bi pri vas kurili malo manj khm... eko, bi vedel o čem govorim ;)
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
.com
Uporabnik
 
Prispevkov: 993
Pridružen: Če avg 18, 2011 4:09 pm
Kraj: Ljubljana

Re: sumljivo gorivo na maxenovih črpalkah

Napisal/-a .com To okt 08, 2013 8:31 pm

TrijoAdijo je napisal/-a:
.com je napisal/-a:
TrijoAdijo je napisal/-a:
.com je napisal/-a:@tristan.... verjamem tole o bencinu in dizlu

ampak pri kurilnem olju pa zgleda tega nadzora ni, saj naš največji državni distibuter Pe*r*l v hiše vozi tako svinjarijo, da glava boli...


Glava bi manj bolela, če bi imel čiste cisterne ;)


to govori praksa in ne kar nekaj v tri dni...
ampak pri nas se itak ogrevamo bolj khm... eko :D


Se strinjam..praksa in ne nekaj v tri dni...Če bi pri vas kurili malo manj khm... eko, bi vedel o čem govorim ;)


pa dobro, ne znaš odnehat?
-torej, pri ''nas'' smo se do letošnje zimske sezone ogrevali na kurilno olje...
torej, vsaj 20 let (prej je bil premog)
in praksa je pokazala, da so bile težave z kurilnim oljem iz Petrola ne samo pri nas, tudi drugje...
pa ne govorit nekaj napamet, ker ne veš, kako pogosto smo čistili cisterno... po domače: ne laprdaj ;) = ko so se žačeli pojavljati problemi, smo 2 sezoni čistili
jasno je vsem, da so usedline v cisterni, ceveh in ko ostane nekaj olja s prejšne sezone, ter ko natočiš novo olje...se vse skupaj premeša...
in se dvigne v ''luft''
vendar so se težave z zapacanimi filtri in nedelujočimi gorilci čudežno prenehale, ko smo poiskali drugega dobavitelja.... lej ga zlomka? mislim wtf se pa jaz zmišljujem zdaj??

s tistim oljem smo mi ter še nekaj strank (sosedov) imeli pozitivnejše izkušnje....torej, to je praksa
Tudi ''mojstri'' in mojstri lahko potrdijo zgornje trditve ... no vidiš, to je pa več desetletna praksa

zdajšnji naš način bolj khm eko pa je TČ in o čem ti govoriš? :D
| GOLF 6 in 7 | TSI power |
 
Uporabniški avatar
avto123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Po okt 07, 2013 1:45 pm

Re: sumljivo gorivo na maxenovih črpalkah

Napisal/-a avto123 To okt 08, 2013 11:31 pm

tristan01 je napisal/-a:
avto123 je napisal/-a:pozdravljen, hvala za obširen komentar, obrazložitve in nasvete.
Če prav razumem se gorivo preverja stalno ampak samo do transporta, nato pa nikoli več? povedano mi je bilo, da se je na tem dotičnem BS že zgodilo, da so polnili napačno gorivo vendar nimam nobenega dokaza o temu, še manj pa ali je kdo imel posledice zaradi tega.
Ne vem na kakšne mojstre ciljaš v svojem tekstu, vendar pooblaščeni servis, kateremu je bilo izrecno povedano, da rabim potrdilo o temu kaj je bilo vzrok odpovedi avta, se ne bi ravno hecal glede tega. konec koncev, v kolikor pride do tožbe maxena, bo servis moral svoje ugotovitve zagovarjati tudi pred sodiščem.
Sploh pa ni šlo za kako uveljavljanje garancije, kjer se vsi otepajo odgovornosti in iščejo druge vzroke, če ciljaš na to.
Vonj tankanega dizla je bil strokovnjakom tudi že sumljiv.
Nasploh pa smo po dolgem poizvedovanju povsem naključno dobili informacije o akreditiranem laboratoriju, kamor smo nesli gorivo. Imam že prve rezultate analize, ki je potrdila, da gre dejansko za gorivo, katerega lastnosti niso enake dizlu, oziroma drugače povedano, odstopajo od karakteristik, ki veljajo za dizel.
Ko smo maxen soočili z dejstvi pa so nam ponudili zgolj nov tank goriva... Jaz razumem to ponudbo nekako v smislu kot da mi je nekdo namesto moke dal strup, sedaj pa mi hoče ponovno dati nek bel prašek za katerega človek ne more biti siguren ali je to res moka ali strup, videl pa bo šele ko proba... Osel gre samo enkrat na led pravijo, zato mi ne pade na pamet da probam ali bo avto tokratno gorivo pač požrl ali bo crknil.


Nadzor nad gorivom načeloma res poteka le do točke ko se pretoči v kamino in dostavi v na BS. Vendar tudi rezerovarji v BS niso povsem brez nadzora. Danes imajo več ali manj vsi rezervoarji sondo ki ves čas spremlja količino kodnenzirane vode v rezervoarju, meri temperaturo goriva..., prav tako se morajo vsi rezervoarji periodično kontrolirati glede tesnosti in redno čiščeni. O tem obstaja tudi evidenca in ustrezno potrdilo. Tako, da najpogostejši vzrok za napake je verjetno še vedno mešanje goriva kot posledica človeške napake. Razkladalno mesto je za vse vrste goriva isto (na BS je posebej označeno mesto z zbiralnikom razlitega goriva kjer se gorivo vedno pretaka). Težava pa nastane kadar uslužbenec ali šofer zaradi nepazljivosti priključi kamion na napačen proključek in gorivo steče v napačen rezervoar). V takem primeru pride do večjega števila vozil ki obstojijo, saj napako ponavadi prvi opazijo vozniki ki nekaj 100m ali nekaj km po tankanju obstojijo.

Glede na to, da je v tvojem primeru gorivo imelo čuden vonj... je sum o kakovosti goriva vsekakor upravičen. Žal pa je edino pravo dokazilo o kakovosti goriva analiza pri akreditiranem laboratoriju. Vsekakor pa bi se pred samo analizo poskusil pogovoriti še s kakšnim pravnim strokovnjakom, ki bo zadevo spravil v primerno obliko in Maxen pozval k dialogu. V nasprotnem primeru pa ne bo druge, kot na sodišču vložiti tožbo.

LP Tristan01


Tristan01, še enkrat hvala za nasvete in uporabne podatke. Tudi meni je bilo rečeno, da se (sicer ne konkretno za ta BS) rado zgodi, da šofer stoči gorivo v napačen rezervoar. Žal je minilo že dovolj časa, da so lahko rezervoarje na BS na novo napolnili in glede na moje reklamacije in opozorila mislim, da so tudi že "poštimali", če je bilo karkoli narobe in se tega verjetno zdaj ne bo dalo več ugotoviti. Edino, kar ostane, je moje iztočeno gorivo, ki ga hranim. Za tega pa baje, če bi sprožili sodne postopke, znajo komplicirat, da bi moralo biti iztočeno iz avta s strani neke akreditirane službe.
 
Uporabniški avatar
TrijoAdijo
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4165
Pridružen: Če jun 10, 2004 10:06 pm

Re: sumljivo gorivo na maxenovih črpalkah

Napisal/-a TrijoAdijo Sr okt 09, 2013 9:30 am

@.com

Ne, ne znam odnehat. Zakaj? Ker pri nas kurimo na petrolovega kurilca že od pamtiveka. In pazi to: Cisterna je na koncu vsake sezone očiščena v nulo. In ni nikoli problemov s svinjarijo. Na dovodnem sistemu so trije filtri. Dva pred gorilcem in eden na dizi. Prvi filter je malenkostno zapackan na koncu sezone (več svinjarije potegnem iz filtra goriva na avtu, na katerem filter ni bil čiščen 20kkm), ostala dva pa sta vedno čista "ko suza" in ne potrebujeta čiščenja. Enako se dogaja pri vseh,ki še kurijo na petrolovega kurilca. Nobenih problemov. :) Tudi s plini in dimnostjo ne :)

O khm eko ti govorim o tem, da če bi teral kurilca in ne TČ, bi ti vedel o čem govorim :) Got it?

Tko da...ne laprdaj v tri dni, če nimaš pojma, kako se zadevi streže :P
Italijani izdelujejo testenine, francozi parfume, nemci pivo, azijci riž, američani pa avtomobile.
 
Uporabniški avatar
BoneS
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2556
Pridružen: To jul 19, 2005 1:56 pm
Kraj: Moćvara

Re: sumljivo gorivo na maxenovih črpalkah

Napisal/-a BoneS Sr okt 09, 2013 10:53 am

Mi tut kurmo petrolca od 90ih.
Nobenih tezav, so pa bile enkrat, ko smo vzeli olje od drugega dobavitelja. Ocitno je prej vozu neki v cisterni, ker nam je dobesedno unicl dize na gorilcu. Gorilec je bil takrat popolnoma nov.
Pa se tko je-cistern, kjer hranimo olje, ne cistimo ravn pogosto. Ob poskodbi diz pa so bile takrat nase cisterne nove in ociscene.
Slika
 
Uporabniški avatar
tristan01
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2673
Pridružen: Če apr 15, 2004 5:28 pm
Kraj: Štajerska

Re: sumljivo gorivo na maxenovih črpalkah

Napisal/-a tristan01 Sr okt 09, 2013 4:35 pm

avto123 je napisal/-a:Tristan01, še enkrat hvala za nasvete in uporabne podatke. Tudi meni je bilo rečeno, da se (sicer ne konkretno za ta BS) rado zgodi, da šofer stoči gorivo v napačen rezervoar. Žal je minilo že dovolj časa, da so lahko rezervoarje na BS na novo napolnili in glede na moje reklamacije in opozorila mislim, da so tudi že "poštimali", če je bilo karkoli narobe in se tega verjetno zdaj ne bo dalo več ugotoviti. Edino, kar ostane, je moje iztočeno gorivo, ki ga hranim. Za tega pa baje, če bi sprožili sodne postopke, znajo komplicirat, da bi moralo biti iztočeno iz avta s strani neke akreditirane službe.


Če je vzrok res mešanje goriva me preseneča da je prišlo do okvare vbirzgalnega sistema. Pri bencinarju ponavadi prej pride do zaustavitve motorja ker se zamaši filter goriva, ali pa motorna elektronika zazna težave zaradi goriva in motor izklopi.

Če je dizel pa so težave lahko precej večje. Saj je mešanica bolj vnetljiva kot sam dizel zaradi česar se lahko motor pregreje ali še celo kaj hujšega. Se je pa že tudi zgodilo da mi je mama v Clia (jap sloviti DCI letnik 2003) dobrih 10l bencina in potem dizla do vrha (ker so ji tako svetovali na BS). Pa se je z avtomobilom naredilo cca 20-25km pa še danes motor deluje brez težav...

Kar se tiče ponovnega polnjenja rezervoarjev po pomešanju goriva pa ne zadostuje. Potrebno je rezervora popolnoma sprazniti in šele potem ponovno napolniti. To pa je tudi zadeva ki ne gre kar neopaženo mimo. Bi pa v tem primeru pričakoval, da bo voznikov s težavami kot je tvoja več...

Zato se pogovori s kakšnim pravnikom, ki bo pošteno in realno ocenil tvoje možnosti da dobiš poplačano škodo, ter ocenil stroške ki jih lahko s takšno tožbo imaš - analiza goriva, eventuelno kakšno mnenje izvedenca, saj vsaka taka stvar stane vsaj nekaj 100 EUR. S stroški odvetnika si lahko hitro ob nekaj 1.000 EUR. Če je možnost za zmago v pravdi zelo majhna ali skoraj nična je bolje stisniti zobe s stroškom popravila kot pa zapraviti še več denarja.

Lp Tristan01
Iskalec resnice in modrosti. Lahko si videl svojo prihodnost. Ostali so te dojemali kot idealista, ki jim sveti pot do lepše prihodnosti.
Naloga, ki si jo prinesel iz prejšnjega življenje:
Dovršitev tvoje naloge s pomočjo starejšim in otrokom. V prejšnje življenje si prišel z namenom pomagati ubogim in nemočnim.
 
Uporabniški avatar
avto123
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 11
Pridružen: Po okt 07, 2013 1:45 pm

Re: sumljivo gorivo na maxenovih črpalkah

Napisal/-a avto123 Sr okt 09, 2013 7:05 pm

tristan01 je napisal/-a:
avto123 je napisal/-a:Tristan01, še enkrat hvala za nasvete in uporabne podatke. Tudi meni je bilo rečeno, da se (sicer ne konkretno za ta BS) rado zgodi, da šofer stoči gorivo v napačen rezervoar. Žal je minilo že dovolj časa, da so lahko rezervoarje na BS na novo napolnili in glede na moje reklamacije in opozorila mislim, da so tudi že "poštimali", če je bilo karkoli narobe in se tega verjetno zdaj ne bo dalo več ugotoviti. Edino, kar ostane, je moje iztočeno gorivo, ki ga hranim. Za tega pa baje, če bi sprožili sodne postopke, znajo komplicirat, da bi moralo biti iztočeno iz avta s strani neke akreditirane službe.


Če je vzrok res mešanje goriva me preseneča da je prišlo do okvare vbirzgalnega sistema. Pri bencinarju ponavadi prej pride do zaustavitve motorja ker se zamaši filter goriva, ali pa motorna elektronika zazna težave zaradi goriva in motor izklopi.

Če je dizel pa so težave lahko precej večje. Saj je mešanica bolj vnetljiva kot sam dizel zaradi česar se lahko motor pregreje ali še celo kaj hujšega. Se je pa že tudi zgodilo da mi je mama v Clia (jap sloviti DCI letnik 2003) dobrih 10l bencina in potem dizla do vrha (ker so ji tako svetovali na BS). Pa se je z avtomobilom naredilo cca 20-25km pa še danes motor deluje brez težav...

Kar se tiče ponovnega polnjenja rezervoarjev po pomešanju goriva pa ne zadostuje. Potrebno je rezervora popolnoma sprazniti in šele potem ponovno napolniti. To pa je tudi zadeva ki ne gre kar neopaženo mimo. Bi pa v tem primeru pričakoval, da bo voznikov s težavami kot je tvoja več...



Zato se pogovori s kakšnim pravnikom, ki bo pošteno in realno ocenil tvoje možnosti da dobiš poplačano škodo, ter ocenil stroške ki jih lahko s takšno tožbo imaš - analiza goriva, eventuelno kakšno mnenje izvedenca, saj vsaka taka stvar stane vsaj nekaj 100 EUR. S stroški odvetnika si lahko hitro ob nekaj 1.000 EUR. Če je možnost za zmago v pravdi zelo majhna ali skoraj nična je bolje stisniti zobe s stroškom popravila kot pa zapraviti še več denarja.

Lp Tristan01


Na servisu so mi rekli, da je avto, ko so mu prekinili dotok goriva (tega spornega), normalno prižgal.
Morda je bilo še kaj voznikov s takimi ali drugačnimi težavami, a vsi tega ne objavijo. Marsikomu se ne da in pač plača mehanika, nekateri z mogoče starejšimi oz. avti, ki so manj občutljivi za te zadeve, tega niso zaznali kot "težko" napako, ker niso imeli hujših problemov oz. so se težave rešile bolj same od sebe in zato tega niti niso raziskovali.
Po besedah zaposlenega pri vlečni službi so z avti, ki so tankali bencin namesto dizla, pripeljali tudi že od Ptuja do obale.

Pravniki so mi rekli, da lahko, brez sodnega postopka, uveljavljam samo povračilo goriva in da bi to šlo, če ne prostovoljno, pa preko inšpekcij. Za ostalo pa se zavedam, da je treba pošteno "ugrizniti v kislo jabolko" in da gre tu za lobije itd.....
Ti je morda kaj znano glede akreditirane službe, ki bi se jo baje moralo klicati v takih primerih, kot je bil moj in naj bi bila zadolžena za to, da ti izprazni avtomobilski rezervoar?
 
matayus
Novinec
 
Prispevkov: 404
Pridružen: Ne sep 20, 2009 6:32 pm

Re: sumljivo gorivo na maxenovih črpalkah

Napisal/-a matayus Sr okt 09, 2013 9:58 pm

Doma so se tudi peljali 25km z bencinom natankanim v 2.0 TDI CR dizla. Avto šel brez problema, sedaj jih ima 182k km.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov