Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky To mar 02, 2004 10:06 am

Daco.....ali misliš, da če italijan kupi avto v nemčiji se bo vozil okoli z nemško prometno? in če nemec kupi v italiji rabljen avto se bo vozil okoli z italijansko prometno?

Malo se pozanimaj kako stoijo zadeve na drugi strani meje pa ti bo vse jasno kaj se bo takrat dogajalo.......
Sej ti boš lahko uvozu največjo kišto, ki jo boš našel, samo registrirat jo pa ne boš moral, ker pač ne bo ustrezala direktivam.....

Ja, enotna evropska homologacija bo samo v pomoč, da boš v računalnik utipkal to kodo noter in ti bo takoj izpisalo, če vozilo lahko homologiraš oz registriraš, zdaj je pa treba vsako direktivo posebej listat ročno........
 
maky
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6663
Pridružen: Po okt 28, 2002 10:33 am
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a maky To mar 02, 2004 10:23 am

lucky je napisal/-a:Daco.....ali misliš, da če italijan kupi avto v nemčiji se bo vozil okoli z nemško prometno? in če nemec kupi v italiji rabljen avto se bo vozil okoli z italijansko prometno?

ni mi jasno zakaj mešaš prometno tu notri... :? :? :?
prometna tu(pri uvozu) nima veze z homologacijo...
prometna dokazuje tvoje lastništvo in da je vozilo registrirano...

homo kartonček pa dokazuje da je vozilo ustrezno za naš trg.in če bo trg potem enoten (evropski) po logiki ne bo več potrebno ponovno opravljati homologacije v tisti državi kjer bo avto nanovo registriran....

to nima veze z prometno
SlikaSlika
 
Uporabniški avatar
Pirček
Novinec
 
Prispevkov: 317
Pridružen: Pe dec 12, 2003 7:26 am
Kraj: LJUBLJANA

Napisal/-a Pirček To mar 02, 2004 10:37 am

maky je napisal/-a:prometna dokazuje tvoje lastništvo in da je vozilo registrirano...

homo kartonček pa dokazuje da je vozilo ustrezno za naš trg.in če bo trg potem enoten (evropski) po logiki ne bo več potrebno ponovno opravljati homologacije v tisti državi kjer bo avto nanovo registriran....

to nima veze z prometno


se strinjam, čeprav pa v naši državi ni nujno da bo tako.....glede na to da imamo iz leta v leto večjo luknjo v državnem proračunu, bojo odgovorni zanesljivo poskrbeli za dodatne tolarčke ali € v svoji mošnji.
Beam me up, Scottie!!
Slika
Slika
Zvestoba do roba!!
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky To mar 02, 2004 10:40 am

Ok......še enkrat počasi......prometne ne bo več in niti homologacije! bo en list, ki bo oseboval vse podatke, tako o lastniku kot o vozilu, bo formata A4.........

Sej, ne bomo odkrivali tople vode....to imajo v tujini že vrsto let in bomo samo njihov sistem kopirali oz. prilagodili našim razmeram in potrebam...

Vozilo, ki je pa bilo že enkrat homologirano v EU, pa ima svojo homologacijsko kodo in se bo na podlagi te ugotovilo ali ustreza trenutno veljavnim normativom.

za vozila klasifikacije M! pa so:

1. radijske motnje
2. ključavnice in tečaji vrat
3.zaščita voznika pri trčenju
4.zaviranje
5.priključki varnostnih pasov
6.sedeži, priterditev sedežev in nasloni za glavo
7.zaščita proti nedovoljeni uporabi
8.notranja oprema vozil
9.zunanji štrleči deli vozila
10.zvočni signal
11.zaščita pred požarom
12.brzinomer in njegova ugradnja
13.vzvratna ogledala
14.vgradnja svetlobne opreme
15.hrup motornih vozil
16.krmiljenje vozil
17.emisije diesel in bencinskih motorjev
18.merjenje porabe goriva
19.merjenje moči motorja
20.emisija c02, poraba goriva in energ.
21.pnevmatike za osebna vozila

pa še kateri zakon to predpisuje....ODREDBA O HOMOLOGACIJI VOZIL Ur.L.RS, št. 33/98) in NAVODILA O POSTOPKU UGOTAVLJANJA SKLADNOSTI VOZILA Ur. L.RS, št.33/98.....v bistvu ista zakona ,za lažje iskanje.....

Vse zgoraj navedene direktive imajo še zraven številko (amandma) kateri mora bit v skladu z trenutno veljavnim predpisom.......homologacijska koda vozila bo vse to zgoraj nadomestila tako, da ne bo potrebno vsako posebej prečekirat, bo dovolj pogledat ali je ta koda v seznamu vozil za katerie je dovoljena izdaja homologacije oz. karkoli bo že.
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 To mar 02, 2004 1:26 pm

Pol se pravi da boš lahko uvozu avto ki bo ustrezal določenim normativom. Tle nikjer ne vidim omenjenih let.

To bi blo pomoje bolš ker je dost razlike že iz znamke v znamko.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
lucky
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 500
Pridružen: Pe feb 07, 2003 4:22 pm

Napisal/-a lucky To mar 02, 2004 1:45 pm

Na grobo rečeno bo moral avto vstrezat normativom EURO2 se pravi, če je ta normativ prišel v veljavo leta 2000, starejši avti ne pridejo v poštev, ker so paš še vedno EURO1. sicer je neki odstopanja okoli tega, ene znamke so začele delat vozila, ki ustrezajo takim normativom preden je ta stopil v veljavo in ta grejo skozi tudi če so starejša od 2000, druga pa kasneje kot fiat, alfa in lancia npr.
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 To mar 02, 2004 6:33 pm

Ja recimo kakšen nemc lahko orenk odstopa. Recimo maš kr neki primerov BMW MB,... ki so pršli zdej vn pa ustrezajo standardom za leto 2008 -2010. tako da kakšen pošten avto se bo dal tut starej uvozt.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Sota
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 53
Pridružen: Sr okt 02, 2002 10:37 pm
Kraj: Zagorje ob Savi

LP - ostrejša pravila homologacije itd itd...

Napisal/-a Sota To mar 02, 2004 8:04 pm

LP

Mene pa samo nekaj zanima - a obstaja kakšna nevarnost za razne teave po vstopu v EU oz. kasneje po vmesnem obdobju uvajanja raznih stvari... konkretno npr. če imaš sedaj možnost da te na tehničnem spustijo naprej brez papirjev oz. homo. za izpuh, fedre in npr. spojler (ki je btw. kopija originalnega od VAG) - bo potem možno kakšno kompliciranje s strani drž. služb (tehnični, policija...) - kajti sedaj imam možnost da na teh. pogledajo skozi prste, policajo pa zaenkrat še omenili niso predelav - je pa res da niso kakšni ekstremi (fedri - 4cm, dvojni izpuh, a ne preveč glasen, spojler kopija originalnega za Passat...) - in pa a bodo kakšni problemi pri npr. prodajanju avta itd...

Hvala za odgovore

PS. rabljeni so npr. tud BMW iz bavarske mnogo tisočakov bili že sadaj ceneje (z vsemi dajatvami in papirji) kot pri nas - pa še pregledani so in imajo garancijo
VW Passat 20VT (1.6.2004 =>)
Slika Slika Slika
 
Uporabniški avatar
Nu-NRG
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2344
Pridružen: Pe okt 03, 2003 11:56 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Nu-NRG To mar 02, 2004 11:13 pm

Kar se tice odkupa lastnega avta .. zadnic sem bil na summitu .. pa je en prletu da bi prodal svojga Cliota 1.8 16V .. pa so mu rekl .. da takih avtov ne odkupujejo .. za pomislek ;)
Prosim, naredite mi ta forum spet normalen!
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 2 gostov