Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: Filter kabine - aktivno oglje Ima kdo izkušnje?

Napisal/-a odprti clio Po feb 10, 2014 10:09 am

Če se da komu hecat se lahko zadevo, z veliko mero zanesljivosti, preizkusi tudi v praksi. V dve enaki vozili s podobnim okoljem (denimo 2 Kranja, ki se v službo vozita v LJ) se zadevo dene not za tisti predpisani interval in na koncu zadevo pogleda (povoha, pretipa). Ker kakšne odtise na agar ploščo delat je pa popolnoma nesmiselno, ker se bo itak v obeh primerih cel "pragozd" zaredil :)
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Filter kabine - aktivno oglje Ima kdo izkušnje?

Napisal/-a Energetik81 Po feb 10, 2014 10:17 am

hippo je napisal/-a:Veliko postov, bistva pa je ostalo skrito.
Aktivno oglje se uporablja zaradi tega, ker oglje ubija bakterije in plesni. Zato tudi manj smrdi. Bakterije in plesni se začnejo rediti predvsem zaradi kondenza (temperaturne razlike) in to se predvsem pozna pri avtih s klimo...
Ni res, kondenza na filtru nima kaj biti. Klima se nahaja v zračnem toku ZA filtrom, zato filter tudi med delovanjem klime ni ohlajen, da bi se na njemu nabiral kondenz. Če je moker, potem nekje od zunaj pride do tja dež, morda je zamašen odtok, morda kaj pušča, kot je napisal Čare. V normalnem primeru pa mora biti suh. Filter je tam zato, da prah, iglice in listje ne pridejo do evaporatorja in pečke, ker potem se pa začnejo rediti čudne zadeve - ampak to na evaporatorju klime.
Ogljen filter naj bi pa absorbiral tudi vonjave in strupene izpuhe, čeprav vprašanje v kakšni meri. Jaz imam ogljen filter na kuhinjski napi (notranje kroženje), pa ne naredi kaj dosti, še vedno smrdi.
Proti smradu od izpuhov je še vedno najboljše notranje kroženje. Ampak moje izkušnje glede sistema samodejnega vklopa notranjega kroženja so take, da super deluje pri pravkar vžganih bencinarjih in motoristih, pri dizlih pa ne deluje. In dizli še vedno smrdijo ko hudič, tudi sodobni. Jaz takoj, ko vidim napis TDI, CRDi, CDI, vklopim notranje kroženje.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
Uporabniški avatar
odprti clio
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1550
Pridružen: So avg 22, 2009 3:38 pm

Re: Filter kabine - aktivno oglje Ima kdo izkušnje?

Napisal/-a odprti clio Po feb 10, 2014 10:46 am

Ja, dizli smrdijo dokler jih vozniki pri 3/4 (ali več) plina šaltajo na pregovornih 2000 obratov.
Ne bi šv zdj peš u mesto, pa da mi plačaš taksi.

Prosim, pošljite mi informacije o avto dogodkih.
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Filter kabine - aktivno oglje Ima kdo izkušnje?

Napisal/-a Energetik81 Po feb 10, 2014 10:50 am

Smrdi vsak dizel, pa če je v prostem teku ali pa če se ga tera na 4000rpm.
Medtem ko se tehnično porihtanega bencinarja z original delujočim katalizatorjem praktično ne voha pri normalni vožnji. Ko se moj ogreje na delovno tempraturo, grem lahko zadaj za izpuh, pa se ne voha praktično nič.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: Filter kabine - aktivno oglje Ima kdo izkušnje?

Napisal/-a ~toMmy~ Po feb 10, 2014 12:27 pm

Energetik81 je napisal/-a:Smrdi vsak dizel, pa če je v prostem teku ali pa če se ga tera na 4000rpm.
Medtem ko se tehnično porihtanega bencinarja z original delujočim katalizatorjem praktično ne voha pri normalni vožnji. Ko se moj ogreje na delovno tempraturo, grem lahko zadaj za izpuh, pa se ne voha praktično nič.


Pri dizlu je problem, da če se ga konstantno "špara", se nabere cel kup sranja v njem. Ko po daljši (zelo) varčni vožnji dam v nižjo pa pritisnem po gasu, bosta oba doma (pa še kakšen drug, ki sem ga vozil) zakadila, po par sto kilometrih mučenja celo tako, da se vprašaš, če je kaj hudo narobe. :D Če voziš normalno, se pravi da ga občasno poženeš v obrate, praktično ne zakadita. Se pravi, da bistvena razlika je. Drugače znajo pa bencinarji v kak klanec tudi lepo zasmrdet.
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
čare
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6375
Pridružen: Po dec 12, 2005 10:40 pm

Re: Filter kabine - aktivno oglje Ima kdo izkušnje?

Napisal/-a čare Po feb 10, 2014 4:48 pm

Energetik81 je napisal/-a:Smrdi vsak dizel, pa če je v prostem teku ali pa če se ga tera na 4000rpm.
Medtem ko se tehnično porihtanega bencinarja z original delujočim katalizatorjem praktično ne voha pri normalni vožnji. Ko se moj ogreje na delovno tempraturo, grem lahko zadaj za izpuh, pa se ne voha praktično nič.

Po določenem času boš pa skup padel. :mrgreen:

Mater ampak eni mate cajta odpirat teme in se potem še pregovarjat okol tega,Najbolj všeč pa so mi izjave kakega BMW-jaša ki pravi da za BMW-ja samo original...
 
Uporabniški avatar
thaking
Novinec
 
Prispevkov: 269
Pridružen: Po feb 07, 2011 4:11 pm

Re: Filter kabine - aktivno oglje Ima kdo izkušnje?

Napisal/-a thaking Po feb 10, 2014 6:35 pm

OK, prišli smo do nekega zaključka, da je takšen filter (z aktivnim ogljem) proti škodljivim plinom, smradu in še kaj -> glavno vprašanje pa je koliko časa oz. koliko kilometrov "drži" takšen filter napram navadnemu, ker to "aktivno oglje" sigurno ne zdrži celoten interval npr. 15k km, ali še več..
 
Uporabniški avatar
Energetik81
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3066
Pridružen: To mar 13, 2007 7:13 pm
Kraj: Ljubljana

Re: Filter kabine - aktivno oglje Ima kdo izkušnje?

Napisal/-a Energetik81 To feb 11, 2014 11:57 am

thaking je napisal/-a:OK, prišli smo do nekega zaključka, da je takšen filter (z aktivnim ogljem) proti škodljivim plinom, smradu in še kaj -> glavno vprašanje pa je koliko časa oz. koliko kilometrov "drži" takšen filter napram navadnemu, ker to "aktivno oglje" sigurno ne zdrži celoten interval npr. 15k km, ali še več..
Koliko zdrži, boš moral pa verjetno preveriti pri vsaki firmi posebej.
Sicer pa trajanje filtra ni toliko odvisno od kilometrine, kot od dejanske rabe = št. ur, ko dela ventilator in tudi povprečnih vrtljajev ventilatorja.
Nekdo, ki ima ventilacijo večino časa izklopljeno, filtra praktično ne bo zabil pa če prevozi 100.000km, nekdo drug spet pa ima lahko ventilator ves čas na 4stopnji+, pa ga bo zabil v 5000km.
Seveda je veliko odvisno še od okolja, kjer se voziš. Nekdo, ki ima avto parkiran pod iglavcem ali se ves čas vozi po mestu ga bo moral menjati pogosteje kot tisti, ki ima parkirano v garaži in se vozi samo po podeželjskih cestah.
Corolla TS 1.8 HSD: Slika
 
hippo
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1858
Pridružen: Pe dec 14, 2007 12:43 pm

Re: Filter kabine - aktivno oglje Ima kdo izkušnje?

Napisal/-a hippo To feb 11, 2014 1:33 pm

Energetik81 je napisal/-a:...podeželjskih cestah.

Podeželskih je pravilno.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: madpanter in 10 gostov