RedBaron je napisal/-a:Vožnja v klanec je bolj obremenjujoča od vožnje po ravnini... ampak mislim, da če je avto v solidnem stanju je ustrezno servisiran, menim da ni problem če ga pritisneš v klanec...
Kakšen problem bi pa moral bit, če bi bil to problem, bi že v tovarni nižje nastavili blokado. Sam sem še vsak avto teral do blokade, drugače se avti do 120KM itak nikamor ne premaknejo.
Pa to še ni nič, 2x sem probal peljat 10km samo v drugi pri 6000-6500 obratih. Pa tudi to ni nič, cel tank bi lahko tako zvozil, v Nemčiji recimo to ni noben problem, ko greš lahko celih 500km po AC.
Pa tudi v prvi pri 50km/h pomoje da je več kot dovolj pretoka zraka (to pa priznam da nisem testiral več kot 500m), torej avta v nobenem primeru samo s tiščanjem ne moreš uničit. Edino kar lahko zajebeš, če daš prehitro v nižjo prestavo, sam vedno prej pogledam na števec hitrosti, se pravi v prvo lahko dam pri 50 (seveda je nujen vmesen plin, drugače gre samo do ene 30), v drugo pri 95, v tretjo pri 140.