Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Stefi
Novinec
 
Prispevkov: 153
Pridružen: Sr feb 05, 2003 9:50 pm

Postopek proti Hyundaiu

Napisal/-a Stefi Če apr 30, 2015 7:33 pm

Zelo zanimivo:

"Delo, 30.04.2015 00:00:00
Postopek proti Hyundaiu

Agencija za varstvo konkurence je sredi marca proti podjetju Hyundai Avto Trade, d. o. o., in pooblaščenim serviserjem motornih vozil znamke Hyundai uvedla postopek ugotavljanja kršitve omejevanja konkurence. Kakor navaja agencija v sporočilu za javnost, je izkazana verjetnost, da je podjetje Hyundai Avto Trade s pooblaščenimi serviserji motornih vozil Hyundai sklepalo sporazume o kakovostni selektivni distribuciji, po katerih se lastnikom vozil tovarniška garancija za motorna vozila te znamke pogojuje s tem, da morajo servisna in redna vzdrževalna dela, ki niso zajeta v garanciji, opraviti na pooblaščenem servisu vozil Hyundai in da morajo biti pri menjavi delov in materialov, za katere ne velja garancija, uporabljeni originalni nadomestni deli znamke Hyundai, ki jih dobavlja podjetje Hyundai Avto Trade.

Kot navaja agencija, bi bilo s tak­šnim ravnanjem mogoče izključevati neodvisne serviserje in zapirati alternativne distribucijske poti za nadomestne dele ter tako preprečevati oziroma omejevati konkurenco na trgu vzdrževanja motornih vozil te znamke na ozemlju Slovenije in tako na znatnem delu notranjega trga, kar da bi lahko prizadelo trgovanje med državami članicami EU.

Za mnenje o teh očitkih smo povprašali tudi na Hyundai Avto Trade, a kakor nam je povedal Marko Kajfež, direktor prodaje pri tem podjetju, zadeve, dokler poteka preiskava, ne smejo komentirati.

Po ocenah evropske komisije znašajo poprodajne storitve približno 40 odstotkov stroškov lastništva avtomobilov. Julija 2010 je začela vel­jati uredba (EU), ki omogoča organom za varstvo konkurence, da se spopadejo z nezakonitimi praksami proizvajalcev avtomobilov in njihovih mrež pooblaščenih serviserjev na tem področju. G. B."

Vir: http://www.delo.si/arhiv/postopek-proti-hyundaiu.html
 
Uporabniški avatar
darkside
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Po jan 17, 2011 10:08 am

Re: Postopek proti Hyundaiu

Napisal/-a darkside Pe maj 01, 2015 8:42 pm

-
Zadnjič spremenil darkside, dne Sr jun 03, 2015 9:54 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
esem
Moderator foruma
 
Prispevkov: 9988
Pridružen: Ne mar 27, 2005 6:35 am
Kraj: Ljubljana pri Kozarjah

Re: Postopek proti Hyundaiu

Napisal/-a esem Pe maj 01, 2015 10:16 pm

Kakšno zvezo imajo državni organi z gornjima hipotezama (ali/ali), ki sta itak čisto out (nobena ni niti nakazana v prvem postu)? Govora je o Hyundaijevem kršenju (protimonopolne) zakonodaje, državni organi pa to preiskujejo - kar so sporočili javnosti - in bodo to verjetno sankcionirali.

Je res tako komplicirano/nerazumljivo? Napisano je res bolj slabo - po napisanem sodeč bi moral kupit tudi zav. ploščice, gume ipd pri Hyundaiju in jih premontirat v H delavnici ipd. A ni nerazumljivo - Hyundai pogojuje garancijo z rednim servisiranjem pri pooblaščencih (vzdrževanje vozila), kar je morda dovoljeno (a mislim, da tudi to ni več), a tudi z vsemi "negarancijskimi" deli oz posegi (torej vse, kar ni redni servis in se razume kot potrošni material ter zato ni zajeto v garanciji - npr popravilo iztrošene sklopke, zavor ipd) pri pooblaščencih. Garancijo pogojuje tudi z vgradnjo samo originalnih delov za kakršnekoli posege. To dvoje je že nekaj let prepovedano (za razvijanje konkurence in zato postopek.

-------------------------------------------------

Bolj zanimiva bi bila debata, kako doseči, da bi podobni prekrški oz postopki avtomatsko pristali na sodišču, kjer bi potekali maksimalno pospešeno, dosojene kazni pa bi bile odvajalne/preventivne, torej drastične ter prenesljive na vse potencialne žrtve. Z drugimi besedami - vse žrtve bi obvezno dobile odškodnino (vsaj za pokritje stroškov ipd), ostanek kazni pa bi šel v sklad za podobne primere in bodoče stroške le-teh (pravniki, izvedenci ipd), kar bi pomenilo lažje začetke postopkov tudi "navadnim" ljudem (Od tega bi lahko živela tudi ZPS, ki sedaj za en nepomemben članek na njeni strani zahteva 4,5 €).
Skratka - vsaj majhen del ameriške sodne prakse, ki je mnogokrat zelo pretirana, pri nas pa žal v obratni smeri (za izgubo sina bodo morali starši celo plačat več (krivcem in njihovim odvetnikom ter za postopek!!) kot so dobili odškodnine ipd).

Kazni, ki bi odvrnile vsako bodočo podobno namero in to pri vseh! Prišle bi v poštev tudi za prevrtavanje km.
 
Uporabniški avatar
darkside
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Po jan 17, 2011 10:08 am

Re: Postopek proti Hyundaiu

Napisal/-a darkside Pe maj 01, 2015 10:32 pm

-
Zadnjič spremenil darkside, dne Sr jun 03, 2015 9:53 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Postopek proti Hyundaiu

Napisal/-a Daedalus Pe maj 01, 2015 10:54 pm

esem je napisal/-a:Kakšno zvezo imajo državni organi z gornjima hipotezama (ali/ali), ki sta itak čisto out (nobena ni niti nakazana v prvem postu)? Govora je o Hyundaijevem kršenju (protimonopolne) zakonodaje, državni organi pa to preiskujejo - kar so sporočili javnosti - in bodo to verjetno sankcionirali.

Je res tako komplicirano/nerazumljivo? Napisano je res bolj slabo - po napisanem sodeč bi moral kupit tudi zav. ploščice, gume ipd pri Hyundaiju in jih premontirat v H delavnici ipd. A ni nerazumljivo - Hyundai pogojuje garancijo z rednim servisiranjem pri pooblaščencih (vzdrževanje vozila), kar je morda dovoljeno (a mislim, da tudi to ni več), a tudi z vsemi "negarancijskimi" deli oz posegi (torej vse, kar ni redni servis in se razume kot potrošni material ter zato ni zajeto v garanciji - npr popravilo iztrošene sklopke, zavor ipd) pri pooblaščencih. Garancijo pogojuje tudi z vgradnjo samo originalnih delov za kakršnekoli posege. To dvoje je že nekaj let prepovedano (za razvijanje konkurence in zato postopek.

-------------------------------------------------

Bolj zanimiva bi bila debata, kako doseči, da bi podobni prekrški oz postopki avtomatsko pristali na sodišču, kjer bi potekali maksimalno pospešeno, dosojene kazni pa bi bile odvajalne/preventivne, torej drastične ter prenesljive na vse potencialne žrtve. Z drugimi besedami - vse žrtve bi obvezno dobile odškodnino (vsaj za pokritje stroškov ipd), ostanek kazni pa bi šel v sklad za podobne primere in bodoče stroške le-teh (pravniki, izvedenci ipd), kar bi pomenilo lažje začetke postopkov tudi "navadnim" ljudem (Od tega bi lahko živela tudi ZPS, ki sedaj za en nepomemben članek na njeni strani zahteva 4,5 €).
Skratka - vsaj majhen del ameriške sodne prakse, ki je mnogokrat zelo pretirana, pri nas pa žal v obratni smeri (za izgubo sina bodo morali starši celo plačat več (krivcem in njihovim odvetnikom ter za postopek!!) kot so dobili odškodnine ipd).

Kazni, ki bi odvrnile vsako bodočo podobno namero in to pri vseh! Prišle bi v poštev tudi za prevrtavanje km.


To je to.

darkside je napisal/-a:To pomeni če imaš avto v garanciji in ti crkuje nekaj kar ne spada pod garancijo se ti garancija na celoten avto prekine?


darkside je napisal/-a:Torej prvo ...

Za kazen za vrtenje kilometrov mi je pa čisto vseeno saj so to ljudje sami krivi in ne ravno prodajalci. Namreč kupec vedno išče, da ima avto čim manj prevoženih.


Ne, ni prvo. Garancija se ti prekine, če ti crkne nekaj, kar ne spada pod garancijo in to potem popraviš na nepooblaščenem servisu in/ali z neoriginalnimi deli. Je to tako težko za razumet?

Glede vrtenja kilometrov bluziš. Če vrtenje kilometrov ne bi vplivalo na prodajno ceno bi se načeloma še strinjal, tako pa nikakor.
 
Uporabniški avatar
darkside
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 581
Pridružen: Po jan 17, 2011 10:08 am

Re: Postopek proti Hyundaiu

Napisal/-a darkside Pe maj 01, 2015 11:05 pm

-
Zadnjič spremenil darkside, dne Sr jun 03, 2015 9:53 pm, skupaj popravljeno 1 krat.
 
5cenic
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Sr feb 11, 2015 1:23 am

Re: Postopek proti Hyundaiu

Napisal/-a 5cenic Pe maj 01, 2015 11:06 pm

darkside je napisal/-a:Torej prvo ...

Za kazen za vrtenje kilometrov mi je pa čisto vseeno saj so to ljudje sami krivi in ne ravno prodajalci. Namreč kupec vedno išče, da ima avto čim manj prevoženih.

Ti pa moreš v to bedarijo o kilometrih biti kar prepričan ker jo ponoviš prav v vsaki temi, pa če je tema o nategatorjih, gumah, servisih, okvarah ali pa metuljih.
Vrtenje kilometrov je eden največjih in najlažjih nategov in bi moral biti strogo kaznovan. Je poleg letnika vozila edini kredibilni pokazatelj koliko je vozilo rabljeno/staro in kaj lahko od njega še pričakujemo.

Glede same teme je pa prav, da se stvari na tem področju premikajo in dejansko pride do nečesa konkretnega. Glede teh garancijskih pogojev si mnoge avtohiše predstavljajo povsem drugačno sliko kot bi morala biti. Da ne govorimo kakšne cene za svoje storitve nekateri izdajajo. Recimo pri svojem avtomobilu, ko sem pregledoval zgodovino servisev, me je šokiral podatek, da je gospa za redne servise plačevala v povprečju krepko nad 200 evri, medtem ko ti v kakšnI delavnici za isto delo izstavijo za več kot polovico nižji znesek, seveda z računom.
Znano dejstvo je, da nekatere avtohiše večji delež prihodka od prodaje avtomobila dobijo z servisi v garancijski dobi kot pa z RVC-jem pri prodaji avtomobila.

Osebno sem mnenja, da bi morali biti servisi na neuradnih servisih dovoljeni tudi v garancijski dobi in ti zaradi tega garancija nebi propadla (seveda govorim o pravih neuradnih servisih in ne popoldancih brez računa). Tako bi v primeru okvare v garancijski dobi moral predložiti vse račune servisev in, če bi bilo vse kot je treba, bi ti garancija še vedno veljala.
 
blaz2013
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: To dec 03, 2013 3:50 pm

Re: Postopek proti Hyundaiu

Napisal/-a blaz2013 Pe maj 01, 2015 11:29 pm

darkside ti si verjetno malo čuden kaj? Vrtenje kilometrov je kaznivo dejanje, potem če je to nekaj normalnega potem so tudi prepisane diplome nekaj normalnega itd...

S temi servisi določene avtohiše obirajo ljudi do kosti. Poznam pooblaščeno avtohišo(ni Hyundai), ki ima 30 miljonov letnega prometa in to v veliki meri na račun popravil. Dokler plačuješ njihovo tarifo so osladno prijazni, ko rečeš za popust nočejo niti 10€ cene spustit, tudi če hodiš k njim 15 let. To je res lep odnos in očitno deluje. Nov spreden odbijač in barvanje sprednjega odbijača, menjava posode za tekočino za stekla... cena 1500€. Mogoče so v barvo dodali koščke zlata pa tega ne vemo.
Še en primer zasoljenega pooblaščenca: Nov sprednji odbijač+ barvanje, nova posoda za tekočino za steklo, barvanje sprednjega motornega pokrova, cena 2500€. Pa ko bi vsaj približno barvo zadeli, pa je še nikoli niso. Kot da bi bil ličar barvno slep. Rekel je prevelik tempo je in ni dosti časa, saj tudi linije motornega pokrova niso štimale ko so jo dali nazaj. Samo da so polni žepi direktorjev. Nadomestno vozilo pa tudi računajo kot da so posodili Ferarija. Na koncu je treba itak še napolnit gorivo, prodajo to nadomestno vozilo po ceni kot da bi bil nov, čeprav so z njim v parih mesecih zaslužili toliko kot je avto vreden.
Če ne greš popravljat na pooblaščenca pa izgubiš garancijo, tako na rjavenje kot na marsikaj druga..."Fair Play"
 
matejxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 978
Pridružen: So okt 06, 2012 3:46 pm

Re: Postopek proti Hyundaiu

Napisal/-a matejxx So maj 02, 2015 7:33 am

No, mogoče imam samo jaz takšno mišljenje, toda za mene je nekaj normalnega, da če ti podjetje da neko garancijo, da moraš pa potem servisirati pri njih. Pa tudi da morajo biti originalni deli se mi zdi čisto normalno. Zakaj bi podjetje še sploh obdržalo garancijo, če pa bi vi peljali avto nekemu nepooblaščenemu serviserju. Kje imajo oni zagotovilo, da je ta nepooblaščen serviser opravil delo kakovostno? Kaj če je dal notri napačno olje(vem da je mala možnost), kaj če je preslabo pritrdil kakšen vijak... Potem bi pa vi zahtevali od firme, da odpravi npr. napako na motorju. Kaj če je do napake prišlo zaradi nekakovostnega servisa? Kje ima podjetje zagotovilo, da je nek ponaredek enako kakovosten kot originalni del?

Imel sem tak primer, ko sem peljal renaulta na pooblaščenega serviserja. Tja se je pripeljal en gospod, ker mu niso mogli več dobiti žarnice iz luči. Na kar so opazili, da je bila žarnica dana v avto tako nekakovostno, da se je zažgala v nosilce, in jo ni bilo več mogoče dobiti ven. Tako, da jim ni preostalo ničesar drugega kot menjava celote. Seveda je gospod zahteval, da se to menja v sklopu garancije. Sam kaj je zato bil kriv renault, da je prišlo do te težave? Meni se zdi da ne.

Saj ko kupuješ avto, si pač malo pogledaš koliko so cene servisov. Jaz npr. nebi nikoli kupil KIE, ker so servisi enostavno predragi. Drugače te pa nihče ne sili, da moraš obdržati garancijo.
 
5cenic
Novinec
 
Prispevkov: 465
Pridružen: Sr feb 11, 2015 1:23 am

Re: Postopek proti Hyundaiu

Napisal/-a 5cenic So maj 02, 2015 8:05 am

Se ne strinjam ne z delom, da moraš v avto dajati originalne dele, ki so potrošni material in ne, da bi vse to moral opravljati na uradnih servisih.

Primer: moraš menjati zavorne ploščice na avtomobilu. Zakaj nebi dal notri Textar ali pa ATE ploščice namesto originalnih TRW saj so prve bolj kvalitetne ? In zakaj nebi smel tega storiti na nepooblaščenem servis? In nato ti gre leto ali dve po menjavi ploščic elektronska ročna zavora. Zakaj mi ne bi upoštevali garancije, če je napaka nastala zaradi okvare na elektronski ročni zavori samo zato ker sem dal neoriginalne ploščice na nepooblaščenem servisu čeprav to ni bil razlog za okvaro.
Ali pa kot v tvojem primeru zakaj nebi dal recimo boljše žarnice (Philips ali Osram) v avto, da je svetilnost boljša, kot pa "originalne" na servisu? In če se nato pojavi napaka na napeljavi ali mi poči luč zaradi napake v izdelavi, zakaj bi mi zavrnili zamenjavo v garancijski dobi, če pa okvara ni povezana z tistim, kar je bilo zamenjano?

Mislim, da si zamešal jabolka in hruške. V tvojem primeru z žarnico je bila nestrokovna menjava le te kriva za okvaro in seveda ti potem na to ne velja garancija.
Vendar, če je vse narejeno tako kot mora biti zakaj ti v tem primeru nebi veljala garancija?
 
peroRS
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5601
Pridružen: To apr 21, 2009 3:28 pm

Re: Postopek proti Hyundaiu

Napisal/-a peroRS So maj 02, 2015 8:16 am

matejxx je napisal/-a:No, mogoče imam samo jaz takšno mišljenje, toda za mene je nekaj normalnega, da če ti podjetje da neko garancijo, da moraš pa potem servisirati pri njih. Pa tudi da morajo biti originalni deli se mi zdi čisto normalno. Zakaj bi podjetje še sploh obdržalo garancijo, če pa bi vi peljali avto nekemu nepooblaščenemu serviserju. Kje imajo oni zagotovilo, da je ta nepooblaščen serviser opravil delo kakovostno? Kaj če je dal notri napačno olje(vem da je mala možnost), kaj če je preslabo pritrdil kakšen vijak... Potem bi pa vi zahtevali od firme, da odpravi npr. napako na motorju. Kaj če je do napake prišlo zaradi nekakovostnega servisa? Kje ima podjetje zagotovilo, da je nek ponaredek enako kakovosten kot originalni del?

Imel sem tak primer, ko sem peljal renaulta na pooblaščenega serviserja. Tja se je pripeljal en gospod, ker mu niso mogli več dobiti žarnice iz luči. Na kar so opazili, da je bila žarnica dana v avto tako nekakovostno, da se je zažgala v nosilce, in jo ni bilo več mogoče dobiti ven. Tako, da jim ni preostalo ničesar drugega kot menjava celote. Seveda je gospod zahteval, da se to menja v sklopu garancije. Sam kaj je zato bil kriv renault, da je prišlo do te težave? Meni se zdi da ne.

Saj ko kupuješ avto, si pač malo pogledaš koliko so cene servisov. Jaz npr. nebi nikoli kupil KIE, ker so servisi enostavno predragi. Drugače te pa nihče ne sili, da moraš obdržati garancijo.


podpis
 
matejxx
Uporabnik
 
Prispevkov: 978
Pridružen: So okt 06, 2012 3:46 pm

Re: Postopek proti Hyundaiu

Napisal/-a matejxx So maj 02, 2015 8:16 am

5cenic je napisal/-a:Mislim, da si zamešal jabolka in hruške. V tvojem primeru z žarnico je bila nestrokovna menjava le te kriva za okvaro in seveda ti potem na to ne velja garancija.
Vendar, če je vse narejeno tako kot mora biti zakaj ti v tem primeru nebi veljala garancija?


Ja, in kje ima pooblaščeni servis potrdilo, da je bila zamajava izvedena strokovno?
 
blaz2013
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 517
Pridružen: To dec 03, 2013 3:50 pm

Re: Postopek proti Hyundaiu

Napisal/-a blaz2013 So maj 02, 2015 9:46 am

peroRS je napisal/-a:
matejxx je napisal/-a:No, mogoče imam samo jaz takšno mišljenje...


podpis


Tudi jaz se strinjam z napisanim. Ne strinjam pa se da so ure storitev in rezervni deli ogromno dražji kot so dejansko vredni in imajo pri nekaterih stvareh vsaj 300% marže. Originalna VW felgna 16 col 580€/komad, pri Škodi pa skoraj identična pravtako originalna felga 120€/komad? Pa to kot da bi bile pri VW žlahtne kovine notr. Verjetno lupijo zavarovalnice s temi cenami, ker jst ne človeka poznam, ki bi dal kdo 580€ za eno felgno.
Sem za pooblaščence vendar nekatere znamke računajo zlatarske tarife... Liter tekočine za stekla 6€, kakšna plastika ki je dejanski vredna 5€, pride na servisu 50€.... dejte no... :roll: Olje zelo poceni kupujejo v sodih, potem ga pa prodajajo 3krat dražje kot če ga sam kupim v MALOPRODAJI...Na servisu pa za nek standardn poseg(npr. prvi servis za VW Golf), ki traja maximalno pol ure; in vse kar se menja je olje in filter in resetiranje računalnika plačaš 170€...KIA in HYUNDAI sta pa še slabša. Ura mehanika se računa 60€. Toliko nima na uro moj stric, ki je kirurg..
Zadnjič spremenil blaz2013, dne So maj 02, 2015 9:55 am, skupaj popravljeno 1 krat.
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1244
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: Postopek proti Hyundaiu

Napisal/-a danci1973 So maj 02, 2015 9:53 am

matejxx je napisal/-a:Kje imajo oni zagotovilo, da je ta nepooblaščen serviser opravil delo kakovostno? Kaj če je dal notri napačno olje(vem da je mala možnost), kaj če je preslabo pritrdil kakšen vijak... Potem bi pa vi zahtevali od firme, da odpravi npr. napako na motorju. Kaj če je do napake prišlo zaradi nekakovostnega servisa? Kje ima podjetje zagotovilo, da je nek ponaredek enako kakovosten kot originalni del?

Problem je v tem, da splošno garancijo pogojujejo z originalnimi deli NE GLEDE na vzročno (ne)povezanost. Torej primer - crkne motor, a ker imaš neoriginalne zav. ploščice dobiš samo 'Žal, gospod, vam pa garancija ne velja.'.

Imel sem tak primer, ko sem peljal renaulta na pooblaščenega serviserja. Tja se je pripeljal en gospod, ker mu niso mogli več dobiti žarnice iz luči. Na kar so opazili, da je bila žarnica dana v avto tako nekakovostno, da se je zažgala v nosilce, in jo ni bilo več mogoče dobiti ven. Tako, da jim ni preostalo ničesar drugega kot menjava celote. Seveda je gospod zahteval, da se to menja v sklopu garancije. Sam kaj je zato bil kriv renault, da je prišlo do te težave? Meni se zdi da ne.

Seveda je kriv Renault, kaj pa je tak zanič žaromet naredil... Žarnice so tipičen primer nečesa, kar mora voznik ob priliki menjati sam, včasih v temi in brez orodja. Če je Renault to opravilo tako zakompliciral, da je sploh možno žarnico vgraditi 'nekakovostno', potem so za to vsekakor sami krivi.
 
Uporabniški avatar
Daedalus
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1951
Pridružen: To sep 02, 2008 6:00 pm

Re: Postopek proti Hyundaiu

Napisal/-a Daedalus Ne maj 03, 2015 9:03 pm

danci1973 je napisal/-a:
matejxx je napisal/-a:Kje imajo oni zagotovilo, da je ta nepooblaščen serviser opravil delo kakovostno? Kaj če je dal notri napačno olje(vem da je mala možnost), kaj če je preslabo pritrdil kakšen vijak... Potem bi pa vi zahtevali od firme, da odpravi npr. napako na motorju. Kaj če je do napake prišlo zaradi nekakovostnega servisa? Kje ima podjetje zagotovilo, da je nek ponaredek enako kakovosten kot originalni del?

Problem je v tem, da splošno garancijo pogojujejo z originalnimi deli NE GLEDE na vzročno (ne)povezanost. Torej primer - crkne motor, a ker imaš neoriginalne zav. ploščice dobiš samo 'Žal, gospod, vam pa garancija ne velja.'.

Imel sem tak primer, ko sem peljal renaulta na pooblaščenega serviserja. Tja se je pripeljal en gospod, ker mu niso mogli več dobiti žarnice iz luči. Na kar so opazili, da je bila žarnica dana v avto tako nekakovostno, da se je zažgala v nosilce, in jo ni bilo več mogoče dobiti ven. Tako, da jim ni preostalo ničesar drugega kot menjava celote. Seveda je gospod zahteval, da se to menja v sklopu garancije. Sam kaj je zato bil kriv renault, da je prišlo do te težave? Meni se zdi da ne.

Seveda je kriv Renault, kaj pa je tak zanič žaromet naredil... Žarnice so tipičen primer nečesa, kar mora voznik ob priliki menjati sam, včasih v temi in brez orodja. Če je Renault to opravilo tako zakompliciral, da je sploh možno žarnico vgraditi 'nekakovostno', potem so za to vsekakor sami krivi.


Točno tako.

Na garancijo bi smela vplivati samo popravila/deli, ki so tudi predmet garancije. Pika konec.

Monopolizacija servisiranja je kontra načelom prostega trga.

Pogojevanje garancije s popravili npr. bremz je približno tako neumno, kot če bi izgubil garancijo na PC (kišto, ki si jo kupil v kompletu z monitorjem, miško in tipkovnico) ker si miško popravil na lastno pest oz. jo nadomestil z neko drugo.
 
Uporabniški avatar
martin94
Novinec
 
Prispevkov: 174
Pridružen: Sr sep 22, 2010 7:59 pm
Kraj: Ilirska Bistrica

Re: Postopek proti Hyundaiu

Napisal/-a martin94 Ne maj 03, 2015 10:15 pm

ma mi smo pri ix20 menjali akumulator pri popoldancu, ga barvali zaradi poškodbe na parkirišču pri lokalnem avtoličarju, pa niti enkrat niso komplicirali na servisu zaradi garancije... če je kaj šlo, so vedno v sklopu garancije menjali brez pripomb ali raznega teženja :ue je pa res da morda niso vsi servisi isti glede tega ;)
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 15 gostov