Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
lenivec
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: To nov 08, 2005 12:28 pm

Re: v6 motor v c8/phedra/ulyse

Napisal/-a lenivec So dec 25, 2010 10:18 am

fantje še eno vprašanje
kaj pa 3.5 v6 v velsatisu?
 
Uporabniški avatar
IcEm4n
Mojster foruma
 
Prispevkov: 6431
Pridružen: Če jun 22, 2006 11:17 am

Re: v6 motor v c8/phedra/ulyse

Napisal/-a IcEm4n So dec 25, 2010 12:00 pm

nissanov, če se ne motim
Slika
 
Uporabniški avatar
...:::Team:::...
Novinec
 
Prispevkov: 371
Pridružen: Sr sep 26, 2007 12:47 pm
Kraj: ...It's Balkan you know, i change Bentley to Lada...

Re: v6 motor v c8/phedra/ulyse

Napisal/-a ...:::Team:::... So dec 25, 2010 12:17 pm

motor neuničljiv, menjalnik za na odpad, zvok božanski
P0rn Industries Inc.

speedfreak za moderatorja!
 
Uporabniški avatar
branee
Uporabnik
 
Prispevkov: 811
Pridružen: Po feb 15, 2010 9:39 pm

Re: v6 motor v c8/phedra/ulyse

Napisal/-a branee So dec 25, 2010 9:39 pm

solidna masina, slab menjalnik, slaba elektronika s polno tezavami kar pomeni slab avto
Minds are like parachutes. They only function when they are open.
 
DeLorean
 

Re: v6 motor v c8/phedra/ulyse

Napisal/-a DeLorean Ne dec 26, 2010 12:55 am

kar je od šestakov sem jaz imel samo 2 ,mitsubishi 3000gt twin turbo 3.0 v6 in nissan 300zx twin turbo 3.0v6,oba sta trgala do j**c,ko pa vrhniški klanec omenjate se pa pri teh sploh poznal ni :lol:
 
DeLorean
 

Re: v6 motor v c8/phedra/ulyse

Napisal/-a DeLorean Ne dec 26, 2010 12:57 am

...aja točno pa renault safrane 3.0 v6 quadra sem tud mel,ful leno...za penzioniste 8)
 
plinaš
Uporabnik
 
Prispevkov: 1227
Pridružen: To avg 11, 2009 4:33 pm

Re: v6 motor v c8/phedra/ulyse

Napisal/-a plinaš Ne dec 26, 2010 2:12 am

lenivec je napisal/-a:fantje še eno vprašanje
kaj pa 3.5 v6 v velsatisu?

nissan - motor ki je tudi v murano-tu , infiniti fx35 , nissan 350z in tudi v espace-u .. zaenkrat motor , ki deluje tako kot se od japonca pričakuje - brezhibno ... z vgradnjo v renaulte in sagem elektroniko pa so mu dali ciankalij v kri...
plin je cnej k bencin
 
Uporabniški avatar
~toMmy~
Mojster foruma
 
Prispevkov: 5806
Pridružen: Sr dec 07, 2005 3:19 pm
Kraj: Vinica

Re: v6 motor v c8/phedra/ulyse

Napisal/-a ~toMmy~ Ne dec 26, 2010 5:59 am

joztom je napisal/-a:Ta motor sem imel 10 let na zadnjem avtu. Gre za enega najboljših motorjev v Evropi, ki tudi izredno malo žre. Moja verzija je bila ES9J, to pomeni, da ni imela variabilnih nokenvel ampak patentiran resonančni sesalni kolektor brez elektronike. Poraba je bila med 8,5 in 10litrov ali poenostavljeno 550km po mestu, 55 litrov v tank. Počasi se takega motorja ne da voziti. Performanse so bile fantastične. V resnici je nekoliko len od 0 do 100, kjer beležiš samo 8,2 sekunde, ampak veselica se je začela pri 140. Od tu naprej je vleklo ko pri norcih tudi čez 250, če sem si upal. Vsak klanec se je tudi tamočnim nehalo pri 180, ta vrag je šel čez 200, npr Vrhniški. Napake na motorju: naredil sem 360 tisoč km, menjal sem jermene na vsakih 160kkm, niti ni poseben strošek ob 284cm dolgem jermenu, ker ima 4 odmične gredi in še V oblike je. Edina jeba je bila rahlo solzenje olja na zadnji glavi na požarni steni, da je občasno padla kaplja na izpušni kolektor in je zasmrdelo za sekundo ali dve. Sem si rekel, da bom to saniral, ko bom kaj glavo rihtal, pa ni bilo nikoli prilike. Šlo pa je za snemanje pokrova ventilov in tesnenje spodnjega deklca od ventilov z Loctite črno maso. Razen lenobe pri majhnih hitrostih je motor bistveno boljši od vseh nemcev. Avto po mojih podatkih še vedno deluje brezhibno. Ta motor bom vedno iskal pri naslednjih avtih. Ga pa poznamo tudi iz Clio V6 RS.


V Vrhiškega pospeši(brez zaleta več kot slabih 180) tudi čipan 1.9 TDI s petimi prestavami dobrih 190, vsekakor pa podipram nakup takšnega redkega in izjemnega stroja, srečno! :D
Slika
"Deutschen sind vielleicht nicht die Humorvollsten, aber wer will schon ein lustiges Auto?"
 
Uporabniški avatar
lenivec
Novinec
 
Prispevkov: 125
Pridružen: To nov 08, 2005 12:28 pm

Re: v6 motor v c8/phedra/ulyse

Napisal/-a lenivec Ne dec 26, 2010 9:16 pm

ah jej. zdaj še manj vem kot prej :D

v osnovi sem itak najbol naspidiran na thesis 2.0 20v T. to je prva izbira če bo možno. potem thesis 3.0 v6.
neke popdake sem mel za enoprostorec. zaj me je pa še malo mikalo na velsatise, ker mi je tut nor avto, pa 100x bolj uporabn not thesis recimo.
sam je jeba ko o velsatisu nevem nič ampak res nič (razen to da je v glavnem iz tistih "zlatih" renojevič časov kjer so meli "višek" zanesljivosti serijsko. za thesis pa vsaj vem kje najdit razne informacije in nasvete.
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Re: v6 motor v c8/phedra/ulyse

Napisal/-a jack86 Ne dec 26, 2010 9:53 pm

Fantje ne nekaj na pamet govort o velsatisu, če nimate nobenih izkušenj.
V familji imamo omenjen avto z intiale opremo 3.0dci v6. Motor je sranje od vsega kar se da dobit na trgu v rangu dizl šestakov. To je tudi edina največja napaka v tem avtu. Če avto na relaciji lj-kk tiščiš kolikor da, je 90% verjetno, da boš motor uničil, zaradi preslabega hladilnega sistema.

Kljub ogromno elektronike vse ostalo dela bp - tudi menjalnik.

Vladni velsatisi so 3.5 v6. Če se ne motim, jih imajo prbližn 5-6let in če bi imeli dost problemov, bi jih kar hitro zamenjali vseh 30. Pred kakim tednom mi je prijatelj govoril o tem, ko se je menil z enim od vladnih šoferjev.

Udobje te sedežne na kolesih, pa je svojevrstno.


Lp,J
 
Uporabniški avatar
branee
Uporabnik
 
Prispevkov: 811
Pridružen: Po feb 15, 2010 9:39 pm

Re: v6 motor v c8/phedra/ulyse

Napisal/-a branee Po dec 27, 2010 6:30 am

No sej si dost povedu, dizl. Clovek ne kupuje dizla kolkr je razvidno iz postov?

Statisticno mas 90% da unicis motor,ce ga tisti lj-kk? lol..
Kaj pa ce ga tisis na relaciji lj-kr ? A je pol kej manj procentov..

Ahaha smesno res, vem kaksen je bencinski motor saj je skoraj enak bencinar bil v mojem 350z in z motorjem res ni problema blo nikol pa se je peljalo tudi po 1200km v eno smer (kr dosti tega tisanje.. beri nemcija skoraj vedno 250).

Kar se pa tice njihove zanesljivosti pa povprasaj na servisih bos kaj hitro dobil odgovor kaj je najvecja hiba = elektronika

Udobje je pa res prvovrstno tega mu pa ne oporekam, mehkoba pri voznji itd
Minds are like parachutes. They only function when they are open.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: v6 motor v c8/phedra/ulyse

Napisal/-a joztom Po dec 27, 2010 7:55 am

Tudi jaz sem ob nabavi Espace IV želel ta motor, že zato ker sem prej toliko let na šestaku vozil. Verjetno bi mi tudi služil brezhibno, ampak pol vgrajene emisije teh Isuzu motorjev je razklalo. Eden cilindrov se slabše hladi, pa rad zariba. Tukaj je velik vpliv pravilnega olja, načina vožnje že ne toliko, ker so vsi avtomatiki itd. Se pa dobi navodla na netu, kako preprečiti težave, nekaj je v zvezi z ekspanzijo, ki so jo menjali in dodatne luknje na zaščitnem plehu itd. ta motor je najbolj na udaru v Espacu, kjer je montaža najbolj stisnjena, v VelSatisu ni težav. Ta motor je še v Opel-jnih in SAAB-ih, kjer ni toliko havarije. 3,5 bencinar so pa zelo hvalili, tega iz Nissana. Tudi možnosti, da zamenjaš bebavi dvomasni vztrajnik, ki poškoduje vse Isuzu dizelj motorje, je za ta motor veliko.
 
Uporabniški avatar
jack86
Uporabnik
 
Prispevkov: 1318
Pridružen: Ne feb 24, 2008 8:01 pm
Kraj: Dolenjska

Re: v6 motor v c8/phedra/ulyse

Napisal/-a jack86 Po dec 27, 2010 8:10 am

Joztom, sem te kar čakal da boš napisal post (si leksikon o renaultih - wikinault :D)

Kaj je pa z elektronko največji problem pri teh avtomobilih? Sem napisal, da pri našem niti ni neki problemov s tem, pa me zanima kje je še šibka točka pri ostalih.
Zadnjič spremenil jack86, dne Po dec 27, 2010 8:13 am, skupaj popravljeno 2 krat.
 
Uporabniški avatar
dobek
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4310
Pridružen: So mar 02, 2002 5:12 pm
Kraj: MarburgAnDerDrau

Re: v6 motor v c8/phedra/ulyse

Napisal/-a dobek Po dec 27, 2010 8:11 am

joztom je napisal/-a:Tudi jaz sem ob nabavi Espace IV želel ta motor, že zato ker sem prej toliko let na šestaku vozil. Verjetno bi mi tudi služil brezhibno, ampak pol vgrajene emisije teh Isuzu motorjev je razklalo. Eden cilindrov se slabše hladi, pa rad zariba. Tukaj je velik vpliv pravilnega olja, načina vožnje že ne toliko, ker so vsi avtomatiki itd. Se pa dobi navodla na netu, kako preprečiti težave, nekaj je v zvezi z ekspanzijo, ki so jo menjali in dodatne luknje na zaščitnem plehu itd. ta motor je najbolj na udaru v Espacu, kjer je montaža najbolj stisnjena, v VelSatisu ni težav. Ta motor je še v Opel-jnih in SAAB-ih, kjer ni toliko havarije. 3,5 bencinar so pa zelo hvalili, tega iz Nissana. Tudi možnosti, da zamenjaš bebavi dvomasni vztrajnik, ki poškoduje vse Isuzu dizelj motorje, je za ta motor veliko.


ce se spomnis, sva precej okrog tega motorja govorila, oz. sem se precej potem tudi sam iskal
kar se saaba tice, je nemski generalni kar precej 9-5 od strank dejansko odkupil (jim je menda bilo to se najmanjsi strosek), vsi po vrsti, ne glede na to, koliko prostora je pod pokrovom, pljuvajo cez ta motor. kljub vsem diy-em in dobronamernim nasvetom pa ni nacina, kako ga na daljsi rok pri zivljenju obdrzat (dodatno k tezavam, ki si jih opisoval, so bili tudi radi problemi z opiljki v common railu, ki so tudi ze pojedli marsikater motor)
ma potem raje se s tem par mesecev potrpim, konec koncev tudi poraba ne bi bilo toliko manjsa, da bi se mi splacalo :)
SlikaSlika
Ce v svojih postih slucajno koga uzalim - prisezem, da je bilo nalasc!
 
Uporabniški avatar
lizard
Moderator foruma
 
Prispevkov: 2569
Pridružen: Po maj 14, 2007 11:34 pm

Re: v6 motor v c8/phedra/ulyse

Napisal/-a lizard Po dec 27, 2010 12:58 pm

joztom, daj ti raje predstavi svoj patentiran resonančni sesalni kolektor. Me zanima kako izgleda in kako deluje... Ali pa podaj kak link kjer si že predstavil zadevo.
 
Uporabniški avatar
joztom
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3155
Pridružen: To jul 25, 2006 3:04 pm
Kraj: Ljubljana

Re: v6 motor v c8/phedra/ulyse

Napisal/-a joztom Po dec 27, 2010 4:51 pm

Prve serije so imele samo resonančno sesalno cev, kasneje pa še variabilne odmične gredi na pritisk olja.
Priponke
X1X2_ES9J4_Sesalni_Kolektor.jpg
 
Uporabniški avatar
Badmike
Novinec
 
Prispevkov: 459
Pridružen: To jan 30, 2007 7:59 pm
Kraj: Tu pa tam

Re: v6 motor v c8/phedra/ulyse

Napisal/-a Badmike Sr dec 29, 2010 5:46 pm

Ta motor se je tudi vgrajeval v DeLoreane DMC. Sicer malo predelan da je mel malo več ponyjev.
Make my day
 
Uporabniški avatar
Blinder
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3878
Pridružen: Pe avg 08, 2003 9:40 pm
Kraj: Obala

Re: v6 motor v c8/phedra/ulyse

Napisal/-a Blinder Sr dec 29, 2010 7:14 pm

Mah sesalni kolektor z variabilno dolžino ima tudi zloglasni 1.6 102 km od VW-ja, za katerega pravijo, da je požeruh.
Sem fant redkih besed. Govori vec moja desna noga.
 
renodriver
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 37
Pridružen: Ne nov 16, 2014 8:49 pm

Re: v6 motor v c8/phedra/ulyse

Napisal/-a renodriver Pe jul 10, 2015 5:11 pm

Zdravo fantje. Vidim da je tema ze zelko stara ampak upam da me vseeno kdo usliši in da mi odgovori. Zanima me ali ima kdo kakšne izkušnje z 2.8 v6 renaultovim motorjem ? Natančneje gre za espacea 2 1992 z omenjenim motorjem. Avto imam doma, ima realnih 115 000 in je stal cirka 10 let nedotaknjen. Edini problem, ki ga sedaj ko mi je postal zanimiv imam je izparevanje vode iz ekspanzije.Je možno, da je pokrovček zanič ?
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 17 gostov