Ja, pri premijskih avtomobilih je pač tako. Kupiš osnovo, plačaš 30 jurjev in dobiš plastičen volan, ročno klimo, itd.. Dodaš še ene pol zneska za dodatno opremo, pa si potem v pravem premijskem avtomobilu.

Vendar vsakemu svoje, nekaterim je tak Audi popolnoma ok in so čisto zadovoljni.
Še tole: sam električne ročne raje ne bi imel, bi pa imel hill hold. To dvoje namreč ni nujno povezano skupaj. In če imam hill hold, potem sem zadovoljen. Tako ima recimo Octavia 3: mehanska ročna zavora, hill hold pa imaš še vedno lahko. Pač hill hold dela preko zavornega tlaka v zavornem sistemu. Je tako še manj možnosti, da se kaj pokvari, kot pa stalno poslušanje tistega zzzzziiiikkk pri električni ročni zavori.
Ker hill hold je pa res fajn pripomoček, pa nimam problemov s speljevanjem na klancu tudi s klasično ročno.
No, tudi pri zgoraj opremljenem Audiju z osnovno opremo se je dalo vključit Hill Hold

, tako da ima vsaj ta udoben pripomoček. Pa ima klasično ročno zavoro.