1. Če ima max 160, bo verjetno prišel do 170 po števcu.
Povsem na blokadi itak nima smisla vozit, ampak 160 po števcu greš pa lahko tudi dalj časa.
Crknit nima med vožnjo kaj (razen proti koncu življenjske dobe avta), pa si lahko konstantno pri 6000-6400 obratih, če ima max 6500.
Seveda kot si že sam rekel, se pa življenjska doba skrajša, ampak tudi ne za polovico, ampak verjetno do -20%.
Večino Slovencev pri tem itak bolj skrbi poraba kot pa da bodo naredili 200 namesto 250k km.
2. Za najmanjšo porabo vsekakor ne bo najbolje, če pritisneš gas do konca, pa tudi če bi s tem najhitreje prišel do potovalne hitrosti.
Načeloma velja, bolj si nežen z gasom in manj obratov kot imaš, nižja bo poraba.
Ampak če greš s prestavo previsoko, bo spet višja, recimo v naselju je bolje peta kot šesta. Z avti z manj kot 200Nm, pa celo raje vozim v četrti.
http://www.potnik.si/kako-zmanjsati-porabo.htmlTukaj piše:
čim hitreje pospešiti do 100 km/h in nato voziti v peti prestavi z zelo malo plina je gospodarneje, kot s polovičnim plinom voziti v nižjih prestavah.
Ampak to zdaj ne pomeni, da greš z drugo do 6000 in potem voziš 90 v šesti.
Ko sam vozim na najnižjo porabo se vsekakor omejim pri obratih, nekje 3000 max.
Tudi tukaj je lep graf, kjer se vidi da je okoli 3000 sweet spot:
http://physics.stackexchange.com/questi ... onsumptionOptimalna količina plina med pospeševanjem pa okol 2/3.