D12J12 je napisal/-a:Električna vozila so na nek način zelo neprijazna do uporabnika.
Kupiš vozilo za vsakdanjo vožnjo, torej je na nek način nuja po hitri polnilnici a hitro polnenje škoduje bateriji, kot hitro praznenje. Če želiš ohraniti baterijo je potrebno polniti in voziti počasi

.
To seveda ne drži...smisel električnega vozila je, da se polni ponoči na domači vtičnici / polnilni postaji. To je tudi optimalno tako z ekonomskega vidika, kot tudi z vidika vzdrževanja baterije. Hitre polnilnice so namenjene samo občasnemu podaljševanju dometa (npr. za daljše poti) in zato so tudi postavljene večinoma ob avtocesti. Prav tako občasno hitro polnjenje nikakor ne škoduje bateriji...škodovalo bi ji samo, če bi res konstantno polnil samo preko hitrih polnilnic (pa še to govorimo o 1.000+ zaporednih ciklih, da bi se poznalo na življenjski dobi baterije).
krimič je napisal/-a:Aja pa se to, kar pravijo trgovci glede padca kapacitete. To je enako kot napisejo o porabi avtomobila, realnost pa je druga (zato je bil tudi preracun glede na realne porabe avtov), ki pa je v obeh variantah visja kot na papirju. Zato me bolj zanima mnenje kaksnega elektronika, ki se spozna na baterije.
Baterija oz. padec kapacitete baterije pri električnem avtu je še najmanjši problem...sama baterija je tako
over-engineered da bi brez problema preživela življenjsko dobo 4-5 vozil. Vse drugo ti bo prej odpovedalo (elektronika / podvozje / polnilni sistem / ...), kot pa da bi se baterija toliko iztrošila, da bi postala neuporabna...
Tudi po izkušnjah iz prakse imajo prve generacije električnih vozil (po narejenih cca. 150 - 200.000 km) še vedno med 85 - 90% kapacitete nove baterije!
There are only three sports: bull fighting, car racing and mountain climbing. The rest are mere games! - Ernest Hemingway