Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
bluedot
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Ne jun 09, 2013 11:23 am

2.2 JTDm dizelski motor - menjava olja na 10K km?

Napisal/-a bluedot To avg 12, 2025 6:58 am

Pozdravljeni,

ima kdo izkušnje s tem motorjem, predvsem po 100.000 prevoženih kilometrih? Uporablja se v Jeep Cherokee, Jeep Compass, Alfa Giulia / Stelvio. Na tujih forumih berem, da so pogoste težave z oljno črpalko, tesnilom oljne črpalke in centrifugalnim separatorjem.

Nekateri priporočajo menjavo olja na 10.000 km, namesto 20.000 km. Bi bilo to smisleno? Moj avto ima sedaj 93.000 km, ampak vozil ga bom vsaj do 200.000 km.
 
Uporabniški avatar
mrtwelvetrees
Mojster foruma
 
Prispevkov: 3085
Pridružen: To apr 26, 2005 6:33 pm

Re: 2.2 JTDm dizelski motor - menjava olja na 10K km?

Napisal/-a mrtwelvetrees To avg 12, 2025 7:02 am

Vsekakor, sploh če misliš menjat na 2leti (10.000km)
Si vedel, da so semaforje Iznašli pri naftnih podjetjih za zapravljanje goriva in večanje dobičkov?
 
bluedot
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Ne jun 09, 2013 11:23 am

Re: 2.2 JTDm dizelski motor - menjava olja na 10K km?

Napisal/-a bluedot To avg 12, 2025 7:08 am

Moj Stelvio je dopolnil 5 let in do sedaj sem ga servisiral po priporočilih (1x na leto ali 20.000 km). Sedaj pa bi potem prešel na 10.000 km intervale, če je to res priporočljivo, ker avto je odličen in ga mislim imeti še vsaj 5 let.
 
Uporabniški avatar
berlonso
Uporabnik
 
Prispevkov: 1154
Pridružen: Po nov 05, 2007 9:18 pm

Re: 2.2 JTDm dizelski motor - menjava olja na 10K km?

Napisal/-a berlonso To avg 12, 2025 8:27 am

Sem se precej pozanimal po ITA forumih glede tega motorja, ker sem nameraval tudi sam v nakup Stelvia (nato padlo v vodo, ker odkupil službeno vozilo).
Najbolj me je odbijala od nakupa napaka (baje precej pogosta) s tlakom olja - iskal sem rabljenega, tako da je riziko večji in me je to motilo. V karterju je gumica, ki povezuje sesalno cev olja z spodnjim delom v karterju, ki s cašom izgubi elastičnost in ne tesni dovolj, črpalka zato ne doseže pravega tlaka in količine olja v obtoku. Vozilo tudi opozarja na premali pritisk olja, vendar lučka po par sekundah ob prižigu hladnega avta ugasne in večina se veselo vozi naprej, ta čas pa se škoda že dogaja. Če se ne sanira v času, potrebna menjava motorja (prodaja se nekaj Stelvio-v v Ita z uničenim motorjem).
Popravilo je precej zamudno, ker je treba razdret komplet most in kup periferije.
Nekje sem bral, da so v novejše letnike vgradili ta del iz aluminija, mogoče da s facelifton.
Kakšno moč motorja imaš?
Še dandanes se obrnem za Stelviom in Giulio, še vedno sta mi najlepši vozili (Giulia zmaga, ampak mi je nepraktična zaradi odpiranja prtljažnika).
 
danci1973
Uporabnik
 
Prispevkov: 1243
Pridružen: Pe jun 25, 2010 7:10 am
Kraj: Maribor

Re: 2.2 JTDm dizelski motor - menjava olja na 10K km?

Napisal/-a danci1973 To avg 12, 2025 8:33 am

Pogostejša menjava olja zagotovo ne škodi, koliko pa pomaga, pa je težko izmeriti in dokazati.

Meni osebno se zdi interval 20k km predolg, še posebej za dizla - razen, če je v motorju ustrezno velika količina olja (8+ litrov) in uporablja spodobno velik filter.
 
bluedot
Novinec
 
Prispevkov: 239
Pridružen: Ne jun 09, 2013 11:23 am

Re: 2.2 JTDm dizelski motor - menjava olja na 10K km?

Napisal/-a bluedot To avg 12, 2025 9:43 am

berlonso je napisal/-a:Sem se precej pozanimal po ITA forumih glede tega motorja, ker sem nameraval tudi sam v nakup Stelvia (nato padlo v vodo, ker odkupil službeno vozilo).
Najbolj me je odbijala od nakupa napaka (baje precej pogosta) s tlakom olja - iskal sem rabljenega, tako da je riziko večji in me je to motilo. V karterju je gumica, ki povezuje sesalno cev olja z spodnjim delom v karterju, ki s cašom izgubi elastičnost in ne tesni dovolj, črpalka zato ne doseže pravega tlaka in količine olja v obtoku. Vozilo tudi opozarja na premali pritisk olja, vendar lučka po par sekundah ob prižigu hladnega avta ugasne in večina se veselo vozi naprej, ta čas pa se škoda že dogaja. Če se ne sanira v času, potrebna menjava motorja (prodaja se nekaj Stelvio-v v Ita z uničenim motorjem).
Popravilo je precej zamudno, ker je treba razdret komplet most in kup periferije.
Nekje sem bral, da so v novejše letnike vgradili ta del iz aluminija, mogoče da s facelifton.
Kakšno moč motorja imaš?
Še dandanes se obrnem za Stelviom in Giulio, še vedno sta mi najlepši vozili (Giulia zmaga, ampak mi je nepraktična zaradi odpiranja prtljažnika).


U, super info, hvala! Si zapišem, da obstaja posodobljena različica tega dela. Sem pa zasledil, da prav tako obstaja izboljšana aftermarket različica.

Ja, prvi uraden facelift je bil 2020 (moj je kupljen 2020, ampak je letnik 2019). Bilo je nekaj kozmetičnih popravkov v kabini, bili pa so tudi tehnični popravki in popravki v zvezi s kvaliteto. Kabina je od 2020 naprej tišja (boljša izolacija stekla in vrat), malo so zvišali "steering ratio", ker je bil od 2016 do 2020 tako direkten, da sploh ni mogel delovati s steering assistom. Velika verjetnost pa je, da so uredili tudi to, kar si omenil. Pri moji takratni Corsi (letnik 2001) so brez facelifta zamenjali nek plastični element za kovinski, ki je bil na koncu prestavne ročice in se je prehitro obrabil/zlomil, posledično pa ni bilo možno uporabiti prestav.

danci1973 je napisal/-a:Pogostejša menjava olja zagotovo ne škodi, koliko pa pomaga, pa je težko izmeriti in dokazati.

Meni osebno se zdi interval 20k km predolg, še posebej za dizla - razen, če je v motorju ustrezno velika količina olja (8+ litrov) in uporablja spodobno velik filter.


Dobro vedeti, da je več takšnih mnenj. Bom kar uvedel 10K km menjavo olja in basta.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: berlonso, bluedot in 4 gostov