berlonso je napisal/-a:Sem se precej pozanimal po ITA forumih glede tega motorja, ker sem nameraval tudi sam v nakup Stelvia (nato padlo v vodo, ker odkupil službeno vozilo).
Najbolj me je odbijala od nakupa napaka (baje precej pogosta) s tlakom olja - iskal sem rabljenega, tako da je riziko večji in me je to motilo. V karterju je gumica, ki povezuje sesalno cev olja z spodnjim delom v karterju, ki s cašom izgubi elastičnost in ne tesni dovolj, črpalka zato ne doseže pravega tlaka in količine olja v obtoku. Vozilo tudi opozarja na premali pritisk olja, vendar lučka po par sekundah ob prižigu hladnega avta ugasne in večina se veselo vozi naprej, ta čas pa se škoda že dogaja. Če se ne sanira v času, potrebna menjava motorja (prodaja se nekaj Stelvio-v v Ita z uničenim motorjem).
Popravilo je precej zamudno, ker je treba razdret komplet most in kup periferije.
Nekje sem bral, da so v novejše letnike vgradili ta del iz aluminija, mogoče da s facelifton.
Kakšno moč motorja imaš?
Še dandanes se obrnem za Stelviom in Giulio, še vedno sta mi najlepši vozili (Giulia zmaga, ampak mi je nepraktična zaradi odpiranja prtljažnika).
danci1973 je napisal/-a:Pogostejša menjava olja zagotovo ne škodi, koliko pa pomaga, pa je težko izmeriti in dokazati.
Meni osebno se zdi interval 20k km predolg, še posebej za dizla - razen, če je v motorju ustrezno velika količina olja (8+ litrov) in uporablja spodobno velik filter.
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov