Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
andrej777
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2102
Pridružen: Če okt 16, 2003 9:16 pm
Kraj: Telče (Sevnica)

Napisal/-a andrej777 Po maj 10, 2004 8:34 pm

Viper123 je napisal/-a:
Nu-NRG je napisal/-a:Potem pa pridejo japoncki poslikajo nardijo repliko in jo izpiljo do konca .. kje ti je tle invoacija?

Ah.. dej pa to niso 60. in 70. leta prejšnega stoletja :roll:

Honda je pri izdelavi novega dizla uporabila, kar nekaj novosti, ki jih drugi ne poznajo! Recimo celotn blok motorja je ulit iz enga samega kosa in je povsem iz aluminija. Ima izravnalno gred, ki pripomore k mirnejšemu teku motorja. Prilagodljivi odpiralni časi ventilov in lopute za plin, različno dolgi sesalni kanali in še in še.

Tako, da tisti ki ste zavervani v svoje makine in mislite da je sosedov Golf TDi daleč najboljši, naprej preberite kakšno knjigo, članek o tem kako motor sploh deluje, nato pa šele pametujte tu na tem forumu. Ne pa da 90% ljudi pojma nima o čem govori in razširjajo neresnične stvari :evil:

LP


Inovacija???? Ja res VW pa z vsakim novim avtom nardi pravo inovacijo.

In tut če je izbolšana kopija kaj je narobe s tem. Problem mi bil če bi bla slabša kopija. Tebe boli ku..ac če je avto kopija ali ne, važna je kvaliteta in če ti je avto všeč.

To govorim če bi blo samo verjemi honda ima z motorji več izkušenj kot nekaj drugih firm skupaj. Avtomobili honda so samo del tega.
It's not the speed that kills, it's the sudden stop that hirts !!
 
Uporabniški avatar
Viper123
Uporabnik
 
Prispevkov: 968
Pridružen: So dec 14, 2002 11:38 pm
Kraj: Jesenice

Napisal/-a Viper123 Po maj 10, 2004 8:39 pm

andrej777 je napisal/-a:
Viper123 je napisal/-a:
Nu-NRG je napisal/-a:Potem pa pridejo japoncki poslikajo nardijo repliko in jo izpiljo do konca .. kje ti je tle invoacija?

Ah.. dej pa to niso 60. in 70. leta prejšnega stoletja :roll:

Honda je pri izdelavi novega dizla uporabila, kar nekaj novosti, ki jih drugi ne poznajo! Recimo celotn blok motorja je ulit iz enga samega kosa in je povsem iz aluminija. Ima izravnalno gred, ki pripomore k mirnejšemu teku motorja. Prilagodljivi odpiralni časi ventilov in lopute za plin, različno dolgi sesalni kanali in še in še.

Tako, da tisti ki ste zavervani v svoje makine in mislite da je sosedov Golf TDi daleč najboljši, naprej preberite kakšno knjigo, članek o tem kako motor sploh deluje, nato pa šele pametujte tu na tem forumu. Ne pa da 90% ljudi pojma nima o čem govori in razširjajo neresnične stvari :evil:

LP


Inovacija???? Ja res VW pa z vsakim novim avtom nardi pravo inovacijo.

In tut če je izbolšana kopija kaj je narobe s tem. Problem mi bil če bi bla slabša kopija. Tebe boli ku..ac če je avto kopija ali ne, važna je kvaliteta in če ti je avto všeč.

To govorim če bi blo samo verjemi honda ima z motorji več izkušenj kot nekaj drugih firm skupaj. Avtomobili honda so samo del tega.

WTF?? A to ti name repliciraš??? :shock:

LP
Slika
 
Uporabniški avatar
RR
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 647
Pridružen: To mar 09, 2004 8:52 am

hehehe

Napisal/-a RR Sr maj 12, 2004 2:12 pm

Ne hvalte mi tok tega TDI-ja, ga imam(Passat 116km), ne rečem, da ni dober, samo kar se motorjev tiče in kvalitete Hondi 100% zaupam, torej menim in sicer po vožnji z njo, da je naravnost odličen, pa še vleče kot se spodobi za Hondo. Kaj bo pa po 200.000 km bomo pa videli in takrat primerjali.......... hehehe, zato se lepo pomirte vsi skup............ :hi
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr maj 12, 2004 2:41 pm

Viper123 je napisal/-a: Accord je tako porabo dosegel na ovalu kjer je bila stalna hitrost! Lupo pa na običajnih cestah! To je VELIKA razlika!

mobisux je napisal/-a:Nato so se z avtomobiloma odpeljali na 675 kilometrov oddaljeno testno progo v Wiesbaden, kjer so preizkušali ekonomičnost avtomobila. Proga je mešanica navadne ceste in avtoceste. Na preizkušnji so dosegli povprečno porabo 3,07 litra plinskega olja na 100 prevoženih kilometrov.

nevem od kje teb ideja o ovalu??

sploh pa kva se tok bunite, itak da samuraji obvladajo sceno. mislm da tole --->Hondin accord 2,2 i-CTDI Sport je ta teden postavil kar 19 svetovnih hitrostnih rekordov...pove vse :wink:

tud poraba je ciz mozna. pac to je tko ko ce bi pred ene 10-11 leti nekdo napovedu da bo cez 10 let v sloveniji vec mobitelov kot prebivalcev. stavm glavo da bi vsi pocl od smeha.

dejstvo je da bodo dizli zmer mn zrl. in tovarne se bodo zlo potrudle v tem smislu, in mislm da je lupo3L sam zacetek te smernice. kot je vidt honda to smernico nadaljuje, in cez ene par let, se bomo vozil na hlape :D (upam)
 
Mate
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2013
Pridružen: To apr 22, 2003 5:42 pm
Kraj: Dolsko

Napisal/-a Mate Sr maj 12, 2004 3:04 pm

Voith je napisal/-a:dejstvo je da bodo dizli zmer mn zrl. in tovarne se bodo zlo potrudle v tem smislu, in mislm da je lupo3L sam zacetek te smernice. kot je vidt honda to smernico nadaljuje, in cez ene par let, se bomo vozil na hlape :D (upam)


Tole ne bo cist res. Res je da bodo vedno manj zrl, samo bo razlika vedno manjsa, in sicer na racun boljsega izkoristka. Ta ne more bit 100% in tud, se vedno bo treba premagat vse trenje k nastaja in zracn upor. Do neke mere se bo tud to zmanjsal, samo tud tuki je meja in glede na to, kakor zivimo, se huje, zivijo americani, bo nafte zmanjkal dost prej, preden bo dosezena ta meja. Zal. Do takrat pa cene se ene 3x gor. :?

Je pa prov, da se poraba avtomobilov vedno manjsa... samo svetovna poraba energije v taki al drugacni obliki se vedno veca in se tud bo se kr neki casa.
 
Uporabniški avatar
Voith
Mojster foruma
 
Prispevkov: 4113
Pridružen: Če nov 13, 2003 12:22 pm

Napisal/-a Voith Sr maj 12, 2004 3:10 pm

pa se neki, vsi ste tok navduseni nad temi nemskimi dizli, men se zdijo pa totaln crap.
en let sm vozu 2.3 tdi omego, in zadeva se oblese ful uredu, sam ko zalaufas mrzlo dela ko traktor. vozu sm tud se neke pasate, golfe ipd, in vsi ko so mrzli delajo podobn ko moja ex omega.

pol se pa usedes v pregovorno u kurcu italjana (tipo 1.9td) in glej to. tud mrzu laufa ciz uglajeno, pospeske ma za tako masino brutalne, in se sploh zlo zlo obnese, pa se na trenutke clovek not pozab da je dizl, ker masina res lepo prede.

pa tud pr tovornih vozilih se da vidt kok svetlobnih let so italjani v diesel tehnologiji pred nemci. recimo zalaufas mercedes-a al pa iveco-ta. ko noc in dan. v mercedes-u dobis morsko bolezen. tud poraba je neprimerljiva. recimo v avtosoli jezica so zdj totalno presaltal na iveco. zato ker v par letih iveco z nafto prnese not vse servise in sklopke in to. pa tud cenovno so bolj ugodni.

skratka res se cudn slis tole, sam jz sm mnenja da majo italjani boljse dizle kot nemci.
mogoce so nemci dominiral v casu WW2, sam zdj ga pusijo na vec podrocjih.

tist z tehnologijo pumpa-soba, pa comon rail, se mi pa zdi ista fora ko tista k so nemci (Carl Zeiss) v casu ko so mel najboljso optiko na svetu, brusil steklo z mivko, pol so japonci ugotovil da se da z vodo dost lazje pa se dost bols zbrust optiko in so naredl bolso leco kot Zeiss, sam pol so bli nemci tok trmasti da so se uber uber matral da so naredl z mivko bolso leco kot japonci. sam itak se danes tud v nemciji brus optika z vodo.
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 5 gostov