Motor ni enak kot pri golfu VR6, temvec je povsem drugace zasnovan kljub enaki gibni prostornini ter enaki (konjski) moci. Motor v audiju je 6-valjnik V oblike, z 90 stopinjskim kotom med valji in dvema odmicnima gredema (2OHC-za vsako vrsto valjev). Slednji motor je obcutno prevelik za avtomobil, kot je golf, zato ima motor v golfu kot med valji samo 15 stopinj, kar omogoca eno samo glavo. Razlika je tudi v navoru, kjer ima audi nekje za 10 Nm navora vec pri 1200 vrtljajih manj.
toliksna prostornina se precej pozna pri zavarovanju, kar se pa tice porabe, pa je odvisno od stevila prevozenih kilometrov na leto. (v mislih imam primerjavo z dizelskim motorjem - saj so le ti sorazmerno drazji) Posebej novejsi, 2.8 litrski motor z 193KM in 5 ventilsko tehnologijo zna biti dokaj varcen. Poraba naraste ob pogonu quattro in avtomatskemu menjalniku (na kar je treba biti posebej pozoren pri nakupu)
Pri vzdrzevanju ni bistvene razlike, predvsem potrebujes 6 sveck, kaksnih 6 litrov olja

/ pac davek na vecjo kubaturo. S tem so posledicno tudi vecji zavorni diski, po dva katalizatorja (za vsako vrsto valjev po eden) .. ipd .. ipd .
[Sporočilo uredil/a gerchy na dan 04.02.2003 ob 16:11 GMT]