Lucas pravi:
koker sem nazadne gledu mas opcijo vv pasatu 1.9 tdi , 2.6 tdi pa najmocnej 3.3 idino v pantenonu pa turagu (al kako se mu rece) je se opcija V10 pa vseno vsi majo 2 ventila na cilidner noben se nima 4 ri
2.5 ne 2.6!
Lucas pravi:
koker sem nazadne gledu mas opcijo vv pasatu 1.9 tdi , 2.6 tdi pa najmocnej 3.3 idino v pantenonu pa turagu (al kako se mu rece) je se opcija V10 pa vseno vsi majo 2 ventila na cilidner noben se nima 4 ri
mikey pravi:Lucas pravi:
koker sem nazadne gledu mas opcijo vv pasatu 1.9 tdi , 2.6 tdi pa najmocnej 3.3 idino v pantenonu pa turagu (al kako se mu rece) je se opcija V10 pa vseno vsi majo 2 ventila na cilidner noben se nima 4 ri
2.5 ne 2.6!
Lucas pravi:
ahh to k vlece pri nizjih obratih pri visjih pa mal manj so simptomi povezani z 2 ma ventiloma na en valj ker pri visjih obratih pride do velikega pretoka zraka in zacne dusiti masino ker porabljena mesanica se ne v celoti istisne izven izgorevalne komore. Mores pa upostevat da pretoki zraka so pri tlakih 1-2bara tako da lahko primerjas kot da bi vozil bencinarja 8v pa 16v pri 6000 obtatih .. medtem ko 16v lepo vlece se 8v nekako upera .....
aja nekje sem slisu se mi zdi na dsf ju ... da nej bi mel en konceptni avto .... dizla seveda 100km 1.2 poraba 3lno to pa je sprejemljivo
Lucas pravi:
ahh to k vlece pri nizjih obratih pri visjih pa mal manj so simptomi povezani z 2 ma ventiloma na en valj ker pri visjih obratih pride do velikega pretoka zraka in zacne dusiti masino ker porabljena mesanica se ne v celoti istisne izven izgorevalne komore. Mores pa upostevat da pretoki zraka so pri tlakih 1-2bara tako da lahko primerjas kot da bi vozil bencinarja 8v pa 16v pri 6000 obtatih .. medtem ko 16v lepo vlece se 8v nekako upera .....
aja nekje sem slisu se mi zdi na dsf ju ... da nej bi mel en konceptni avto .... dizla seveda 100km 1.2 poraba 3lno to pa je sprejemljivo
Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov