Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
mikey
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Ne dec 22, 2002 11:56 am

Re: Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a mikey Po dec 30, 2002 11:50 am

Lucas pravi:
koker sem nazadne gledu mas opcijo vv pasatu 1.9 tdi , 2.6 tdi pa najmocnej 3.3 idino v pantenonu pa turagu (al kako se mu rece) je se opcija V10 pa vseno vsi majo 2 ventila na cilidner noben se nima 4 ri


2.5 ne 2.6!
 
Uporabniški avatar
mikey
Novinec
 
Prispevkov: 107
Pridružen: Ne dec 22, 2002 11:56 am

Re: Re: Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a mikey Po dec 30, 2002 11:54 am

mikey pravi:
Lucas pravi:
koker sem nazadne gledu mas opcijo vv pasatu 1.9 tdi , 2.6 tdi pa najmocnej 3.3 idino v pantenonu pa turagu (al kako se mu rece) je se opcija V10 pa vseno vsi majo 2 ventila na cilidner noben se nima 4 ri


2.5 ne 2.6!


aja pa 2.5 V6 TDI ima 4 ventile na valj!
 
Robi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: To dec 31, 2002 12:26 pm

Re: Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a Robi To dec 31, 2002 12:51 pm

Lucas pravi:
ahh to k vlece pri nizjih obratih pri visjih pa mal manj so simptomi povezani z 2 ma ventiloma na en valj ker pri visjih obratih pride do velikega pretoka zraka in zacne dusiti masino ker porabljena mesanica se ne v celoti istisne izven izgorevalne komore. Mores pa upostevat da pretoki zraka so pri tlakih 1-2bara tako da lahko primerjas kot da bi vozil bencinarja 8v pa 16v pri 6000 obtatih .. medtem ko 16v lepo vlece se 8v nekako upera .....

aja nekje sem slisu se mi zdi na dsf ju ... da nej bi mel en konceptni avto .... dizla seveda 100km 1.2 poraba 3l :) no to pa je sprejemljivo :)



Ja majo pri oplu en mali roadster pa še full visoka končna htirost je.
 
Robi
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 14
Pridružen: To dec 31, 2002 12:26 pm

Re: Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a Robi To dec 31, 2002 12:51 pm

Lucas pravi:
ahh to k vlece pri nizjih obratih pri visjih pa mal manj so simptomi povezani z 2 ma ventiloma na en valj ker pri visjih obratih pride do velikega pretoka zraka in zacne dusiti masino ker porabljena mesanica se ne v celoti istisne izven izgorevalne komore. Mores pa upostevat da pretoki zraka so pri tlakih 1-2bara tako da lahko primerjas kot da bi vozil bencinarja 8v pa 16v pri 6000 obtatih .. medtem ko 16v lepo vlece se 8v nekako upera .....

aja nekje sem slisu se mi zdi na dsf ju ... da nej bi mel en konceptni avto .... dizla seveda 100km 1.2 poraba 3l :) no to pa je sprejemljivo :)



Ja majo pri oplu en mali roadster pa še full visoka končna htirost je.
 
Mazut
Nov uporabnik
 
Prispevkov: 2
Pridružen: Pe feb 07, 2003 10:40 am

Re: Re: Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a Mazut Pe feb 07, 2003 11:19 am

aja nekje sem slisu se mi zdi na dsf ju ... da nej bi mel en konceptni avto .... dizla seveda 100km 1.2 poraba 3l :) no to pa je sprejemljivo :)[/quote]

-------------
Črpalka-šoba sistem je vsaj enkrat bolš od tehnologije skupnega voda, saj pr njej lahko mirne duše kuriš avto na kurilno olje pri kommon rail pa bolš, da tega ne probaš ..
 
gerchy
Moderator foruma
 
Prispevkov: 631
Pridružen: Po jan 20, 2003 2:41 pm
Kraj: 03

Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a gerchy Pe feb 07, 2003 11:36 am

Eh, vsi ste zmedeni!

VW phaeton se rece .. to je prvo, ostalo pa
2.5 TDI je V6
3.3 TDI je V8
phaeton pa boimel V10 ...
 
Uporabniški avatar
Radman
Novinec
 
Prispevkov: 154
Pridružen: Če okt 17, 2002 12:27 pm

Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a Radman Pe feb 07, 2003 2:42 pm

Se strinjam Gerchy...

Tist mali opel je pa speedster...
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Re: govorice glede tdi jev

Napisal/-a Mihc So feb 08, 2003 8:59 pm

ekola pa so prišli vn :)
2.0 tdi 2generacija crpalka soba (vecji tlak , pa popravljeni injektorji) aja in ta je 16V :) 136KM no to so trenutni podatki motor se nej bi zacel izdelovati tako da bo na voljo ze v a3 z dsg menjalnikom to pa bo strupeno :)

sem pa nekje vidu tudi of fijata eno ponguntavscino 1.3 jtd multijet a kdo ve zakaj multijet baje nej bi mel cca 70km ali vec odvisno al bo montirana klasicna ali pa varjabilna turbina ...

[Sporočilo uredil/a Lucas na dan 08.02.2003 ob 21:01 GMT]
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 4 gostov