Zakasnelost se pojav pa zarad naprimer nastavitve računalnika, ki uravnava odprtost plina...recimo pr frgazarju pohodiš pr 1500 v/min gas pa ti loputo odpre do konca, pa točn tolk hitr kukr ti na gas pohodiš,(cukne, mal zamuka) ajnšpric, je pa bol "intiligenten" in sam uravnava kolk pa kuk hitr bo recimo loputo odpru...
To se opaz vsaj pr men na Audiju, kjer lhk še tuk grdo (nahitr) pohodm gas, pa bo zmir dokaj!!! lepo avto potegnu, ne bo tolk cuknu...po drugi strani maš pa recimo BMW M3 fore pr ajnšpricu, k se s stikalom poveča odzivnost plina med drugm, pol maš pa skor frgazar učink...bolj direktn občutek pa to, hitrejši odziv...Torej pr avtih k so namenjeni penzionerjem...uglajeni vožnji, da nou zamere, je odziv "zapoznel" omehčan, pr "hardcore" avtih (impreza, M3) je pa to manj uglajeno, pa punavad je zarad tega tud poraba lahko večja...ni pa pr teh avtih slabša varjanta d nouš narobe zastopu, ampak je stvar športnejše nastavitve

evo to je blo bolj po kmečk, zdej pa naj strokovnjaki povejo še bolj "strokovno"
LP