Tipalo za temperaturo olja(sondo) montiraš v karter. Ponavadi folk to prakticira tko, da pri menjavi olja vzame un šravf, ki je za odtakanje olja iz karterja, vanj zvrta luknko, vreže navoj in potem not zašravfa to sondo. Nanjo pride en kabel, ki se potegne direkt do števca, ki ga lahko montiraš kamorkoli (recimo na sredo armature -> Regy

. Ta števec ima pa mislim da 4 priključke. En je napajanje +12, drug je lučka, tretji je masa, na četrtega pa se priklopi kabel iz tipala v karterju.
Za pritisk olja pa gre tako, da je treba narediti Y člen in ga zmontirati tam, kjer imaš sedaj tipalo za lučko za pritisk olja. Y člen mora imeti enak navoj, kot ga ima obstoječe tipalo za pritisk olja, ki je trenutno v motorju. Ta Y člen se potem privije v motor namesto sedanjega tipala, v Y člen pa se potem privije sedanje tipalo in novo tipalo, ki ima tudi potem speljan kabel na števec, kjer kaže pritisk olja.
Tastari Fordi (recimo moj Capri) pa ima analogni števec za pritisk olja. To pa pomeni, da je vanj speljana direkt cev iz motorja in da pride olje pod pritiskom direkt v števec, ki potem pokaže določen odklon. (če losaš dol lajtengo, se lahko v kabini tuširaš z oljem

)