Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Univerzalni merilci temp. in pritiska olja

Napisal/-a Skull23 Pe jun 11, 2004 6:06 pm

Pozdrav!

Če mogoče gdo ve, me zanima kako zgleda in kam se priklopi senzor za pritisk in temp. olja(motornega) ki pride zraven z univerzalnimi števci (vidu v katalogu od konrada). Hvala!
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Pe jun 11, 2004 6:49 pm

se opravičujem, ampak jaz bi pa mel temp. olja na armaturi, da ko se enkrat zagreje, da vem kdaj ga lahko ženem

morda kake ideje kje dobit in kako zmontirat? thnx, čau
Slika
 
Uporabniški avatar
Skull23
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 2128
Pridružen: Po okt 14, 2002 11:28 am
Kraj: Kolomban

Napisal/-a Skull23 Pe jun 11, 2004 9:09 pm

Ti pravim: vidu sem komplet števček s senzorjem v katalogu od konrada. valda se da dobit kaj bolj profi, samo spet uprašanje $$$. ta v konradu je bil 8k sit in neki drobiža.
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY Pe jun 11, 2004 10:52 pm

še vedno vprašanje odprto, kako se pa to montira?
Slika
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ Pe jun 11, 2004 11:41 pm

Tipalo za temperaturo olja(sondo) montiraš v karter. Ponavadi folk to prakticira tko, da pri menjavi olja vzame un šravf, ki je za odtakanje olja iz karterja, vanj zvrta luknko, vreže navoj in potem not zašravfa to sondo. Nanjo pride en kabel, ki se potegne direkt do števca, ki ga lahko montiraš kamorkoli (recimo na sredo armature -> Regy :). Ta števec ima pa mislim da 4 priključke. En je napajanje +12, drug je lučka, tretji je masa, na četrtega pa se priklopi kabel iz tipala v karterju.

Za pritisk olja pa gre tako, da je treba narediti Y člen in ga zmontirati tam, kjer imaš sedaj tipalo za lučko za pritisk olja. Y člen mora imeti enak navoj, kot ga ima obstoječe tipalo za pritisk olja, ki je trenutno v motorju. Ta Y člen se potem privije v motor namesto sedanjega tipala, v Y člen pa se potem privije sedanje tipalo in novo tipalo, ki ima tudi potem speljan kabel na števec, kjer kaže pritisk olja.

Tastari Fordi (recimo moj Capri) pa ima analogni števec za pritisk olja. To pa pomeni, da je vanj speljana direkt cev iz motorja in da pride olje pod pritiskom direkt v števec, ki potem pokaže določen odklon. (če losaš dol lajtengo, se lahko v kabini tuširaš z oljem :) )
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
 
Uporabniški avatar
RegY
Moderator foruma
 
Prispevkov: 6720
Pridružen: Pe okt 25, 2002 1:18 am
Kraj: MariboR

Napisal/-a RegY So jun 12, 2004 12:47 am

hvala, pajsi cmoka!

nwori štajerc al kak si danes reko :lol:
Slika
 
Uporabniški avatar
_BANDIT_
Uporabnik
 
Prispevkov: 1111
Pridružen: Če feb 27, 2003 9:23 am

Napisal/-a _BANDIT_ So jun 12, 2004 7:09 am

RegY je napisal/-a:hvala, pajsi cmoka!

nwori štajerc al kak si danes reko :lol:


nee, sem reku "K.urba štajerska :) :) :) :) :) "
http://www.zup-racing.com/
THERE IS NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT! Slika
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: Google [Bot] in 5 gostov