Debate, ki niso vezane na ostala področja...
 
Uporabniški avatar
Pero
Poznavalec foruma
 
Prispevkov: 1873
Pridružen: Sr feb 06, 2002 12:07 pm

Napisal/-a Pero Ne jun 13, 2004 7:39 am

G0lden je napisal/-a:
Tudi Mercedes ima (vsaj en čas je imel, ne vem če še ima) dve svečki na valj, le da tega ne oznanjajo posebej

Kirega leta te ?? :roll:


1906

http://www.whnet.com/4x4/milestones.html

mogoče so bli pa le prvi ?
 
Uporabniški avatar
Josephe
Stalni uporabnik
 
Prispevkov: 629
Pridružen: Pe jan 10, 2003 8:25 pm
Kraj: LJ-črnuče

Napisal/-a Josephe Ne jun 13, 2004 8:30 am

Pero je napisal/-a:
G0lden je napisal/-a:
Tudi Mercedes ima (vsaj en čas je imel, ne vem če še ima) dve svečki na valj, le da tega ne oznanjajo posebej

Kirega leta te ?? :roll:


se mi zdi da vsi V 12...če drugega ne greš pa na google pa najde: http://www.rsportscars.com/eng/cars/m_sl600.asp

...Equipped with two turbochargers, an air/water intercooler, three valves per cylinder, twin-spark AC ignition...


pa Alfa sploh ni prva da ima Twin Spark, drugi so imeli to že fuuuuuuullllllll časa prej.


Sej je bilo že vse prej odkrito oz. razvito v letalski industriji, pol se je pa kopiralo v avtomobilisko

LP Joseph
 
Mihc
Novinec
 
Prispevkov: 336
Pridružen: Sr sep 18, 2002 7:41 pm

Napisal/-a Mihc Ne jun 13, 2004 9:53 am

ma ne mi mesat letalskih motorjev z avtomobilskimi

letalski motorji temeljijo na varnosti in majo vse podvojeno tako da majo res dve svecke na valj samo ne za to da bi mel več moči al pa boljse izgorevanje ampak samo zato da mas rezervo če ti en sistem odpove ... ce avtu crkne motor se ustavis ce ti crkne motor v letalu se razbijes !!!

twin spark ni neka nova ideja al pa tudi ni neki bav bav kaka skrita tehnika ki jo drugi proizvajalci nebi znali narest
je pa tehnika ki je relativno draga za izvedbo ker mores samo glavo pravilno narest da mas lahko 2 svecke potem rabis podvojen vzigalni sistem ki je fantasticno sinhronizeran
in se in se od vsega tega pa pridobis nekaj odzivnosti in mal moči je res da so karakteristike na paperju lepo vidne in lepo se vidi kako lepse navor gre ampak je cena tega sistema relativno visoka
in ker alfa to mnoznicno dela in so vsi motorji z to tehnologijo opremljeni pac jih pride cenej in s tem pac to dajejo na motorje ne dajejo pa kej drugega kar dajejo drugi poizvajalci sej vsak ma svoje finese s katerimi dvigne moč motorja ...
I am kept in place by G-forces, not seatbelts
 
Uporabniški avatar
Cuore Sportivo 156
Uporabnik
 
Prispevkov: 1127
Pridružen: To nov 18, 2003 6:11 pm
Kraj: Ljubljana

Napisal/-a Cuore Sportivo 156 Ne jun 13, 2004 3:01 pm

Mihc je napisal/-a:ma ne mi mesat letalskih motorjev z avtomobilskimi

letalski motorji temeljijo na varnosti in majo vse podvojeno tako da majo res dve svecke na valj samo ne za to da bi mel več moči al pa boljse izgorevanje ampak samo zato da mas rezervo če ti en sistem odpove ... ce avtu crkne motor se ustavis ce ti crkne motor v letalu se razbijes !!!

twin spark ni neka nova ideja al pa tudi ni neki bav bav kaka skrita tehnika ki jo drugi proizvajalci nebi znali narest
je pa tehnika ki je relativno draga za izvedbo ker mores samo glavo pravilno narest da mas lahko 2 svecke potem rabis podvojen vzigalni sistem ki je fantasticno sinhronizeran
in se in se od vsega tega pa pridobis nekaj odzivnosti in mal moči je res da so karakteristike na paperju lepo vidne in lepo se vidi kako lepse navor gre ampak je cena tega sistema relativno visoka
in ker alfa to mnoznicno dela in so vsi motorji z to tehnologijo opremljeni pac jih pride cenej in s tem pac to dajejo na motorje ne dajejo pa kej drugega kar dajejo drugi poizvajalci sej vsak ma svoje finese s katerimi dvigne moč motorja ...


kakšna pa je bla avtomobilska industrija med svetovnima vojnama?? :roll:
Vrni se na Splošna debata

Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 8 gostov