Napisal/-a SaS Ne jun 27, 2004 12:15 pm
Tisti, ki je napisal, da batni obročki odstranijo teflon pa je res ...!
Stvar je sledeča:
Valji (cilinder) je končno izdelan z posebnim postopkom imenovanim honanje. Z honanjem se na površini valja izdelajo mali risi, ki morajo biti zato, da se v njih nabere oz. ohranja olje, ki služi mazanju, hlajenju... skratka da mašina ne zariba. To so zelo male količine olja!
Na ista mesta, kot olje, se prime tudi teflon in zagotavlja manjše trenje površin in s tem posledično nižjo temperaturao, boljšo mazanje, manjšo porabo...
V avtomobilih z par 1000 km se sicer ti risi zgladijo ampak se poveča zračnost med valjem in batom in tudi batni odročki idelujejo male rise (ti so v smeri gibanja in zato slabši) v katerih se pravtako zadržuje olje - teflon!
Teflon natančneje PTFE p je popolnoma neaktivna substanca in nekakor ne reagira (se veže) z mineralnimi, sintetičnimi olji, tudi ne z drugimi snovmi, ki so lahko prisotne v motorju (voda,...)!
Oni ki pa je mel zdriz v motorju pa je verjetno uporabljal kake kombinacije dodatkov za olj in je prišlo do kemične rekcije!