Lahko ti napišem par stvari, ki sem jih videl pri izdelavi platišč za dirkalnik Formula SAE. In sicer v letu 2003 smo uporabili standardna platišča dimenzij in jih postružili po vsem pestu z 32mm na 15mm, na delu pesta kjer pa pride platišče priterjeno na zavorni disk pa smo nato izvrtali nove izvrtine za vijake. Tako je bilo v sredini pesta osem izvrtin in sicer 4 za vijake in 4 od prejšnje pozicije vijakov. Upam da se na spodnji sliki dovolj dobro vidi naše platišča.
V letošnjem letu pa smo naredili še korak dalje. Odstanili smo vseh pet krakov platišča in jih nadomestili z jekleno plošče debeline 6mm, ki smo jo v obod platišča privijačili z 16. vijaki. Na spodnji sliki so samo plošče, ki so kasneje bile še odbelane in so nosile obod platišča.
Glede na te izkušnje mislim, da ne bi smelo biti prevelikih težav z povrtavanjem lukenj za vijake. Mora pa biti izvrtina izdelana po standardih in mora imeti točno pravi naklon, da bodo vijaki pravilno sedli na naležno površino. Vijaki so namreč ravno zaradi nagnjene naležne površine varovani pred odvitjem.
Obstajajo pa tudi druge rešitve za platišča z napačnim razmakom vijakov. Posebni vijaki, posebni distančniki...